خرید قسطی خودرو کوییک R با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:56:32

اگر قصد خرید قسطی خودرو کوییک R با چک را دارید، پیشنهاد ویژه ما را از دست ندهید، برای خرید اقساطی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو کوییک R با چک


خودرو کوییک R

وسایل نقلیه سال‌ها است جزئی جدانشدنی از زندگی اجتماعی ما انسان‌ها محسوب می‌شود. به طوری که شرکت‌های خودروسازی زیادی در سال‌های اخیر تاسیس شده‌اند و انواع وسایل نقلیه را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. یکی از انواع خودرو هاچ بک که توسط شرکت سایپا به بازار عرضه شده و طرفداران زیادی در قشر جوان جامعه دارد، خودرو کوییک آر است. این خودرو به جز رنگ آمیزی خاص آن، تفاوت چندانی با کوییک معمولی ندارد. کوییک آر که مشخصات فنی مشابهی با تیبا و ساینا دارد، به صورت دو رنگ تولید می‌شود.

اما این خودرو از چه ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی و ظاهری برخوردار است؟ آیا امکان خرید قسطی خودرو کوییک R وجود دارد؟ اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو کوییک R را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا علاوه بر آشنایی با مشخصات و قابلیت‌های این خودرو، با مرکز فروش قسطی کوییک آر و انواع وسایل نقلیه آشنا شوید. 

مشخصات و قابلیت‌های خودرو کوییک R 

چنانچه قصد خرید قسطی خودرو کوییک R را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا با مشخصات فنی و قابلیت‌های این خودرو آشنا شوید:

- بدنه: هاچ بک سگمنت B
- طول: 3989 میلی متر
- عرض: 1688 میلی متر
- ارتفاع: 1524 میلی متر
- وزن: 1065 کیلوگرم
- فاصله بین محورها: 2412 میلی متر.
- ظرفیت باک: 41 لیتر
- مصرف سوخت ترکیبی: 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر.
- استاندارد آلایندگی: یورو 4
- ظرفیت صندوق عقب: 225.6 لیتر.
- موتور: M15 خطی بنزینی
- حجم موتور: 1503 سی سی
- سیلندر/سوپاپ: 4/8
- قدرت: 87 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه.
- گشتاور: 128 نیوتن متر در 4 هزار دور در دقیقه.
- محور محرک: دیفرانسیل جلو
- جعبه دنده: 5 سرعته دستی
- شتاب: 13 ثانیه
- سرعت: 160 کیلومتر بر ساعت.
- ترمز جلو: دیسکی
- ترمز عقب: کاسه‌ای
- سیستم تعلیق جلو: مک فرسون.
- سیستم تعلیق عقب: میله پیچشی. 

طراحی ظاهری و داخلی خودرو کوییک R 

سپر و جلو پنجره کوبیک آر از طراحی جدیدی برخوردار است. در حالی که چراغ‌های این خودرو به ساینا شباهت زیادی دارند. تنها تفاوت چراغ‌های این خودرو با ساینا، هاله سیاه رنگی است که چهره‌ای اسپرت به خودرو داده و تناسب زیبایی با دیگر اجزای بدنه ایجاد کرده است. گلگیرها با یک لایه پوشش پلاستیکی پوشانده شده‌اند. رنگی که برای بدنه خودرو کوییک در نظر گرفته شده است، با رنگ آینه‌ها، سپر و سقف متفاوت است. این خودرو به رنگ‌های مشکی و سفید، قرمز و سفید، نقره‌ای و مشکی و قرمز و مشکی تولید می‌شود. کابین کوییک آر تفاوت ظاهری چندانی با کوبیک معمولی ندارد. تنها تفاوتی که این دو خودروی شرکت سایپا با یکدیگر دارند، دو رنگ بودن قطعات داخلی کابین کوییک آر است. 

مرکز خرید اقساطی خودرو کوییک R 

کوییک یک خودروی جدید است که می تواند به عنوان نسخه هاچ بک ساینا معرفی شود. اگر قصد خرید قسطی خودرو کوییک R را دارید، در اولین قدم باید یک فروشگاه معتبر و مطمئن را پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است که خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در سایت قسطی کلاب می‌توانید اقدام به خرید اقساطی انواع وسایل نقلیه کنید. فروشگاه قسطی کلاب طرح‌های مختلفی را برای فروش قسطی و نقدی انواع کالاهای خود در نظر گرفته است. با استفاده از این طرح‌ها، تمام افرادی که قصد خرید اقساطی خودرو را دارند، می‌توانند به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری اقدام به خرید اقساطی خودرو کوییک R کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی خودرو پژو 207 با چک

فروش اقساطی خودرو پژو 207 با چک
یکی از بهترین خودروهای شرکت ایران خودرو مدل پژو می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو پژو 207 با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه...

خرید قسطی خودرو ایرانی با چک

خرید قسطی خودرو ایرانی با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی خودرو ایرانی با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید....