تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی

تاریخ انتشار:
1403/2/3 01:19:37


جهت کسب اطلاعات تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی به سایت قسطی کلاب بخش بازی سرگرمی مراجعه نمایید.


تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی

اطلاعاتی درباره کنسول های بازی

با شنیدن کلمه ی خرید اقساطی کنسول بازی سونی، جرقه ی خوشحالی در ذهن ما روی می دهد. همه ی ما اسم کنسول بازی و سونی را شنیده ایم که بیشتر با اسم پلی استیشن آن را می شناسیم. 

سونی با تمرکز روی این کنسول های بازی و پیشرفت آن ها، یکی از پیش قدم ها در این عرصه بوده و به گونه ای می توان گفت با اختلاف در صدر نسبت به کنسول ایکس باکس قرار دارد. در شرایط فعلی با افزایش قیمت ها و ناتوانی مردم در خرید این کنسول های بازی در عین علاقه داشتن به آن ها، خرید اقساطی کنسول بازی سونی می تواند پیشنهاد بسیار وسوسه انگیزی باشد.

خرید اقساطی کنسول بازی سونی در سایت قسطی کلاب به صورت اینترنتی و آنلاین امکان پذیر است که در ادامه به توضیح کامل نحوه ی انجام آن می پردازیم. ابتدا توضیحی راجع به سونی و پلی استیشن و تاریخچه آن می دهیم.

تاریخچه شرکت سونی

در ابتدا در سال 1988 شرکت سونی با شرکت نینتندو همکاری خود جهت ساخت یک کنسول بازی آغاز کرد ولی این همکاری موفقیت آمیز نبود و شرکت سونی جدا شد و به صورت مستقل کار خود را بر روی ساخت یک دستگاه بازی جدید شروع کرد.

در سال 1991 سونی اولین کنسول بازی خود را تحت عنوان پلی استیشن 1 ساخت و روانه بازار کرد. در اولین نسخه از ساخت این دستگاه، فقط 200 دستگاه ساخته شد و راهی بازار برای بازی دوستان شد. در سال 1994 سونی، کنسول بازی پی اس ایکس ساخت و آن را آماده عرضه در بازار کرد.

پس از مدت ها، سونی دستگاه پیشرفته تری نسبت نسحخ اولیه خود راهی بازار کرد که تحت عنوان پلی استیشن 2 نام گذاری شد. این کنسول در سال 2000 تولید شد و در ژاپن منتشر شد.

این نسخه از کنسول بازی با فروش 155 میلیون نسخه تا سال 2013، عنوان پر فروش ترین کنسول بازی خانگی را از آن خود کرد.

سومین نسل از کنسول های بازی خانگی به اسم پلی استیشن 3 در سال 2006 ارائه شد که در این سال ها سونی و پلی استیشن در حال رقابت با رقیب سنتی خود از شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360 بود. این کنسول بازی با ارائه خدمات جانبی مانند گالری تصاویر، پخش آهنگ و موسیقی و ویرایش ویدیو، توانست طیف وسیعی از نیاز های مشتریانش را رفع کند تا محبوبیت بیشتری نسبت به گذشته کسب کند.

سرانجام بروز ترین و جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی شرکت سونی تحت عنوان پلی استیشن 4 در سال 2013 روانه بازار شد که با استقبال زیادی از جانب مردم رو به رو شد.

این کنسول از امکانات خاصی همچون دسته ی بازی بروز و مناسب تر، اجرای بازی با امکانات ویژه و خاص تر نسبت به نسخه های قبلی در حالت آنلاین و ... را دارد که بازی های این کنسول، به صورت قوی تر و با کیفیت مثال زدنی، قابل اجرا روی کنسول است.

قسطی کلاب

همان طور که از اسم سایت مشخص است، در زمینه ارائه کالا و خدمات به صورت قسطی عمل می کند و دارای نماد و مجوز کسب کار اینترنتی لازم از مراجع ذیربط است. خرید اقساطی کنسول بازی سونی، یک روش بسیار خوب و مناسب جهت خرید و رسیدن به دستگاه بازی مورد علاقه خود است که علاوه بر ذخیره سرمایه خود، می توان به راحتی و با پرداخت اقساط 3 الی 12 ماه آن را پرداخت کرد. 

خرید اقساطی کنسول بازی سونی در قسطی کلاب بسیار راحت می باشد. ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و وارد سایت شوید و با بارگذاری مدارک نوشته شده که اعم از کارت ملی و شناسنامه و ... که می باشد، مراحل ثبت درخواست خود را کامل کرده و پس از تأیید کارشناسان مربوطه، روند تکمیل خرید اقساطی کنسول بازی سونی را طی می کنید.

سایت قسطی کلاب مفتخر است با ایجاد بستری مناسب جهت رفاه حال مردمان عزیز کشورمان، علاوه بر کمک و خدمت رسانی، بتواند گامی در جهت خرید قسطی کالا ها و خدمات مناسب به ویژه خرید اقساطی کنسول بازی سونی بردارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطیps5 دیجیتال

خرید اقساطیps5 دیجیتال
برای خرید اقساطیps5 دیجیتال با قیمتی عالی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

فروش قسطی پی اس فور

فروش قسطی پی اس فور
کمپانی سونی با ارائه بهترین کنسول‌های بازی همیشه در صدر قرار دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پی اس فور به بخش بازی سرگرمی در ...