خرید قسطي پلی استیشن 4

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:20:38

یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا PS4 نام دارد که بسیار طرفداران پر و پا قرصی دارد. برای خرید قسطي پلی استیشن 4 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطي پلی استیشن 4

کنسول بازی سونی مدل PS4 Slim Region 2 1TB

این کنسول بازی در سال 2016 توسط شرکت سونی به بازار عرضه شد. کنسول بازی سونی اسلیم دارای دو دسته و یک ترابایت حافظه می‌باشد. این کنسول کمی با پلی استیشن 4 تفاوت دارد.

از جمله تغییرات صورت گرفته در ساخت این کنسول، کاهش سایز آن می‌باشد که آن را قابل جابجایی کرده و مناسب قرار گرفتن در فضای خانه کرده است.

ابعاد این دستگاه 30 درصد نسبت به پلی استیشن 4 کوچکتر است. همچنین، صدای اپتیکال در خروجی آن نیز حذف شده است. درایور آن هنوز دارای دی وی دی رام و بلوری می‌باشد و از فرمت 4K نیز پشتیبانی نمی‌کند. با خرید اقساطي پلی استیشن 4 یک محصول سرگرم ‌کننده و مهیج به خانه آورید!

از نظر پردازشگر های اصلی و گرافیکی نیز تغییر خاصی نداشته است. پردازشگر اصلی در این کنسول یک پردازنده هشت هسته‌ای است و 2 ماژول چهار هسته‌ای ساخت شرکت AMD به نام جگوار می‌باشد. 

پردازشگر گرافیکی نیز ساخت همان شرکت و از نوع رادئون می‌باشد و قادر است با 1.84 ترافلاپ واحد پردازشی عمل کند. در این کنسول 8 گیگابایت رم از نوع GDDR5 موجود می‌باشد. قابلیت خرید قسطي پلی استیشن 4 در قسطی کلاب فراهم شده است.

این دستگاه هم به پورت شبکه LAN متصل می‌گردد و هم قادر است با اتصال بی سیم بلوتوث به اینترنت متصل شود و قابلیت‌های فراوانی را به کامپیوتر به کاربران عرضه کند. 

برای مثال اگر عضو شبکه PSN شوید و کمی هزینه پرداخت کنید، می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را دانلود و استفاده نمایید. همچنین، به صورت آنلاین با کاربران دیگر بازی کنید.

گذرگاه‌های موجود در این دستگاه از نوع USB نوع 3 می‌باشد. در قسمت جلویی دستگاه نیز دو پورت مختلف جاسازی شده‌اند که امکان اتصال حافظه‌های خارجی با ابعاد بالاتری را نیز فراهم می‌آورند. 

در این کنسول، دسته‌ها از طریق بلوتوث متصل می‌شوند. این پلی استیشن دارای یک سیستم بافر جدید است که دسترسی به محتوا را در درایوهای نوری آسان‌تر می‌سازد. پلی استیشن 4 از یک سیستم عامل به نام Orbis برخوردار است. با خرید قسطي پلی استیشن 4 کودکان خود را شادمان سازید!

خروجی تصویر در این کنسول از نوع HDMI است. همچنین، قادر است تا تصویر را با کیفیت Full HD به نمایش بگذارد. از دیگر تغییرات موجود در کنسول بازی PS4  مدل اسلیم، وجود دسته‌هایی با طراحی جدید است. 

در قسمت بالای آن نیز تاچ پد و چراغی وجود دارد که با دسته پایین هماهنگی برقرار می‌سازد. علاوه بر این، این دستگاه از یک حافظه فوق‌العاده یک ترابایتی بهره‌مند است.

برای ایستاده قرار دادن این پلی استیشن مجبورید تا یک قطعه جداگانه تهیه نمایید. در این کنسول، می‌توانید به پشتیبانی از قابلیت HDR اشاره نمایید. با خرید قسطي پلی استیشن 4 سرگرم شوید!

از جمله مزایای این کنسول قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به مدل قبلی است. می‌توانیم نتیجه بگیریم که یکی از تغییرات ظاهری در ساخت این وسیله به منظور صرفه جویی در هزینه ساخت آن اعمال شده است. با خرید اقساطي پلی استیشن 4 یک محصول پرطرفدار برای دورهمی‌هایی دلپذیر خود خریداری نمایید.

کنسول بازی PS4

اگر مایلید تا این کنسول مقرون به صرفه را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده کالاهای دیجیتال مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید. 

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي پلی استیشن 4 از قسطی‌کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS5 با درایو

خرید قسطی PS5 با درایو
پلی استیشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS5 با درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

فروش نقدی ps5

فروش نقدی ps5
شرکت سونی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده کنسول بازی در دنیا می باشد. جدیدترین کنسول بازی سونی ps5 نام دارد که در سال 2020 به بازار ...