خرید قسطی پلی استیشن 4 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/2/7 07:56:41

کنسول‌های بازی از گذشته تاکنون تغییرات شگفت‌انگیزی داشته‌اند که هر فردی را مجذوب می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی پلی استیشن 4 اسلیم

معرفی شرکت سونی 

کمپانی سونی، شرکتی ژاپنی می‌باشد. این شرکت که فعالیت بین‌المللی دارد، توانسته ‌است با طراحی و ساخت محصولاتی باکیفیت در حوزه الکترونیک، تجهیزات بازی و سرگرمی، حوزه موسیقی، کالاهای صوتی، تصویری و همچنین ساخت کنسول‌های بازی وارد شده و فعالیتی در خور توجه داشته باشد.

این شرکت ژاپنی که با ساخت دستگاه‌های بازی توانسته‌ است سروصدای زیادی را در بین طرفداران بازی‌های ویدیویی پدید آورد، به تازگی از جدیدترین کنسول بازی خود یعنی پلی استیشن ۴ اسلیم پرده برداری کرده‌ است. در ادامه این مقاله با قسطی کلاب همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن ۴ اسلیم مطلع گردید. 

تاریخچه پلی استیشن 

پلی استیشن‌ها اولین بار در سال ۱۹۹۴ میلادی، توسط کمپانی سونی اینترتینمنت به بازار جهانی عرضه شدند. ورود این کنسول‌های بازی در همان سال‌ها توانست به تنهایی مورد استقبال جوانان بسیاری واقع شود. 

این شرکت که یک شرکت ژاپنی می باشد، بعد از آن که در کشور ژاپن با استقبال بسیاری روبرو شد، توانست وارد بازار جهانی شده و نظر مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. تا انتهای این مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید اقساطی پلی استیشن ۴ اسلیم مطلع گردید. 

رقیب شرکت سونی 

سونی با ارائه نسل اول و دوم کنسول‌های بازی خود، با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان روبرو شد، اما در زمان رونمایی نسل سوم کنسول‌های بازی خود، نتوانست چون دو سری قبلی موفقیتی حاصل کند و این عامل به سبب آن بود که رقیبی با نام مایکروسافت وارد عرصه طراحی و تولید بازی‌های ویدیویی به همراه کنسول‌های بازی شد. برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن ۴ اسلیم، تا انتهای این متن با ما همراه باشید. 

جدیترین کنسول بازی پلی استیشن 

برای خرید اقساطی پلی استیشن ۴ اسلیم بایستی بدانید که از جدیدترین کنسول‌های بازی پلی استیشن شرکت سونی پلی استیشن ۴ اسلیم است که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

این پلی استیشن، ظرفیت ۱ ترابایتی دارد که به نسبت مدل‌های قبلی خود، از حافظه‌ای بیشتر به همراه پردازنده‌هایی قوی‌تر برخوردار می‌باشد.

مشخصات پلی استیشن ۴ اسلیم 

از مشخصات پلی استیشن ۴ اسلیم می‌توان به ظرفیت ۱ مگابایتی آن اشاره کرد. ابعاد آن 38 × 254 × 279 میلی‌متر می‌باشد و در وزن ۲.۰۸ و رنگ مشکی ساخته شده ‌است.

همچنین این دستگاه تا یک ترابایت ظرفیت داشته و درایو نوری آن از مدل Blu-ray / DVD-ROM می‌باشد. دارای اتصالاتی چون شبکه بی‌سیم، بلوتوث، درگاه شبکه و HDMI بوده و تعداد درگاه به کار رفته در آن تا ۲ پورت است. 

خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن ۴ اسلیم 

اگر می‌خواهید شما نیز مانند بسیاری از مردم تجربه لذت بخشی از بازی‌های ویدیویی را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید اقساطی پلی استیشن ۴ اسلیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

وب سایت اینترنتی قسطی کلاب، یک سایت اینترنتی معتبر است که در زمینه فروش محصولات الکترونیکی و همچنین لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این سایت اینترنتی توانسته ‌است با قرار دادن شرایط مناسب فروش محصولات خود به صورت نقدی و اقساطی، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نمایید.

در شرایط خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب می‌توانید به سایت رسمی قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از دریافت اعتبار و تکمیل فرم، به دو صورت بای چک و لیزینگ اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود تا سقف‌های تعیین شده نمایید.

در نحوه خرید اقساطی با استفاده از بای چک، می‌توانید به سه صورت استفاده از چک، سفته و همچنین کسر از حقوق کارمندی اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS4PRO

خرید قسطی PS4PRO
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS4PRO به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

فروش نقدی ps4

فروش نقدی ps4
شرکت سونی یکی از قدرتمندترین شرکت های سازنده کنسول بازی در دنیا می باشد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی ps4...