ایکس باکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:15:17

کنسول بازی ایکس باکس یکی از بهترین و معروف‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا است که طرفداران بی‌شماری دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ایکس باکس


معرفی کنسول بازی ایکس باکس

برند مایکروسافت یکی از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا است که متخصصان و دانشمندان زیادی را در اختیار دارد. همان‌طور که می‌دانید، شرکت مایکروسافت ابتدا فقط به طراحی و تولید نرم‌افراز و سخت ‌افزارهای مدرن می‌پرداخت، سپس شروع به طراحی و ساخت انواع لپتاپ‌ها و کامپیوترهای فوق مدرن کرد و تا به امروز جز پرفروش‌ترین شرکت‌های دنیا می‌باشد.

 ناگفته نماند که شرکت مایکروسافت در طراحی و تولید کنسول‌های بازی نیز فعالیت گسترده‌ای داشته است و بهترین کنسول‌های بازی را طراحی و تولید کرده است. 

در این مقاله قصد داریم که در مورد کنسول بازی ایکس باکس مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

مقایسه کنسول‌های بازی ایکس باکس نسبت به PS

همانطور که اطلاع دارید یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رقبای شرکت مایکروسافت در زمینه کنسول بازی‌، شرکت سونی است که کنسول‌های بازی PS را طراحی و تولید کرده است.

جالب است بدانید که جدیدترین محصول شرکت سونی که PS5 نام دارد، به تازگی رونمایی شده است. ناگفته نماند که شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس مایکروسافت را نیز انجام دهید.

همچنین جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت نیز رونمایی شده است و ایکس باکس سری ایکس نام دارد. رقابت همیشگی بین این دو برند معتبر سبب شده است که هر بار، کنسول‌های بازی متنوع و پیشرفته‌تری به بازار عرضه شود و این دو شرکت موفق، روز به روز در حال پیشرفت و استفاده از تکنولوژی‌های جدید باشند. 

انتخاب بین دو کنسول بازی از بین برند سونی یا مایکروسافت، انتخابی به طور کامل سلیقه‌ای است و می‌توان به جرات گفت که هر دوی این کنسول‌های بازی از کیفیت ساخت و فناوری فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشند. 

با وجود این توضیحات اگر شما تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس دارید، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذت‌بخش آنلاین را تجربه کنید.

ویژگی‌های منحصر به فرد کنسول بازی ایکس باکس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، شرکت مایکروسافت اولین شرکتی بود که از فناوری بازی‌های فیزیکی در کنسول‌های بازی خود استفاده کرد. دستیابی به این تکنولوژی در آن زمان، توجه همگان را به خود جلب کرد. 

شرکت مایکروسافت کنسول بازی خود را به گونه‌ای طراحی کرده بود که دارای یک حسگر پیشرفته نوری بود و با تکان دادن دست‌ها، گیمرها می‌توانستند بازی را کنترل کنند. این فناوری سبب شد که شرکت مایکروسافت فروش بالایی را تجربه کند و دیگر والدین بچه‌ها به دلیل بی‌تحرکی زیاد با خرید کنسول بازی ایکس باکس مخالفت نکنند.

اگر شما هم قصد خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس را دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید اینترنتی خود به همراه تخفیفات ارزنده لذت ببرید.

فناوری روز در طراحی تمامی محصولات شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت به دلیل حضور مهندسان و دانشمندان فراوان و ماهر، اولین شرکتی است که در زمینه‌های فناوری و تکنولوژی پیش قدم است. شرکت مایکروسافت دارای برترین فناوری‌های روز دنیا است و می‌توان به جرات گفت که هر تکنولوژی جدیدی که بوجود می‌آید، مرتبط با شرکت مایکروسافت است. 

شاید تنها اشکال محصولات تولید شده توسط شرکت مایکروسافت، مبلغ بالای این محصولات است، البته ناگفته نماند که قیمت بالای این محصولات به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و فناوری‌های منحصر به فرد به کار رفته در این محصولات می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و برترین سایت‌های فروش آنلاین در کشور می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب به منظور رفاه حال مشتریان عزیز خود، طرح خرید نقدی و اقساطی را راه اندازی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در سایت قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی PS4 PRO

خرید اقساطی PS4 PRO
کنسول بازی ps4 یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است که از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی PS4 PRO به بخش کنسول...

خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم

خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم
شما می‌توانید برای خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با شرایطی استثنایی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت...