خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/23 23:53:26

شما می‌توانید برای خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما با سفته الکترونیکی یا چک به بخش لوازم خانگی پاکشوما در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما با سفته


لوازم خانگی پاکشوما

خرید اقساطی لوازم خانگی امروزه با توجه به گران‌تر شدن قیمت این محصولات در کشور بسیار رواج داشته است. امروزه بسیاری از مشتریان ایرانی از شرایط خرید اقساطی ارائه شده در فروشگاه‌های لوازم خانگی بهره برده و اقدام به خرید این محصولات می‌کنند. با این حال در حال حاضر امکان خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما در یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر با شرایط ویژه فراهم شده است. با ما همراه باشید تا در یک مقاله جامع به بررسی محصولات برند پاکشوما پرداخته و شرایط خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما را توضیح می‌دهیم.

چه عواملی باعث تمایز برند پاکشوما در حوزه لوازم خانگی شده‌اند؟

برند پاکشوما به عنوان یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی در کشور شناخته می‌شود. این شرکت در سال 1354 تأسیس گردیده است، سابقه همکاری با برخی برندهای مطرح جهانی از جمله LG را در کارنامه خود دارد. این شرکت با بیش از 40 سال سابقه در حوزه تولید انواع لوازم خانگی، همواره تلاش کرده تا در جایگاه بهترین برند لوازم خانگی ایرانی قرار داشته باشد. در ادامه شما را با دلایل محبوبیت این برند را در طول 46 سال فعالیت خود آشنا می‌کنیم. برای خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•کیفیت محوری

یکی از دلایلی که باعث شده تا شرکت پاکشوما به عنوان یکی از بهترین برند لوازم خانگی ایرانی شناخته شود، در تمرکز زیاد این شرکت در کنترل کیفی محصولات خود است.

•نوآوری در تولید محصولات

گروه صنعتی پاکشوما همواره تمرکز خود را بر روی نوآوری در محصولات و استفاده از تکنولوژی‌های جدید قرار داده است. امروزه ماشین لباسشویی‌های این برند با تکنولوژی ادگارمنت و ماشین‌های ظرف‌شویی این برند نیز با تکنولوژی پاورواش شناخته می‌شوند.

•تنوع در تولید لوازم خانگی در راستای رفع نیاز بخش قابل‌توجهی از بازار

یکی دیگر از دلایل محبوبیت برند پاکشوما را بدون شک باید در تنوع محصولات این برند جستجو کرد. امروزه لوازم خانگی برند پاکشوما در مدل‌ها و دسته‌بندی‌های مختلفی تولید می‌شوند که امکان تأمین نیاز بخش قابل‌توجهی از مصرف‌کنندگان را خواهند داشت.

آشنایی با محصولات برند پاکشوما

شرکت پاکشوما در حال حاضر به تولید و عرضه مدل‌های مختلف لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و جاروبرقی می‌پردازد. در اینجا شما را با انواع محصولات موجود برای خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما آشنا می‌کنیم.

•ماشین لباسشویی

امروزه امکان خرید ماشین لباسشویی‌های برند پاکشوما در نسخه‌های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک وجود دارد. شما می‌توانید انواع ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک برند پاکشوما را در ظرفیت‌های 7، 8 و 9 کیلوگرمی خریداری کنید. همچنین امکان خرید ماشین‌های لباسشویی نیمه اتوماتیک در ظرفیت‌های 6.2، 9.6، 15.5 و حتی 21 کیلوگرمی وجود دارد.

•یخچال فریزر پاکشوما

 یکی دیگر از دسته‌بندی‌های لوازم خانگی پاکشوما را باید یخچال و فریزرهای این برند دانست. امروزه شرکت پاکشوما چندین مدل یخچال فریزر را در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می‌کند. شما می‌توانید مدل‌هایی از یخچال فریزر بالا و پایین، ساید بای ساید، دوقلو و چهار درب را از برند پاکشوما خریداری کنید. برای خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•ماشین ظرفشویی

 امروزه امکان خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما در بخش ماشین‌های ظرفشویی نیز وجود دارد. شما می‌توانید از بین ماشین‌های ظرفشویی V Series، P Series و همچنین Josephine Series انتخاب کرده و به‌صورت قسطی خریداری کنید.

•جاروبرقی پاکشوما

 جاروبرقی دسته دیگری از لوازم خانگی برند پاکشوما است که امکان خرید اقساطی آن نیز وجود دارد. شرکت پاکشوما در حال حاضر سه مدل مختلف از جاروبرقی‌های 2500 وات را تولید می‌کند که با اسامی سری دوسلدورف، فرانکفورت و سری Dustin تولید و عرضه می‌شوند.

خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما از فروشگاه قسطی کلاب

تا به اینجای مقاله شما را مشخصات محصولات برند پاکشوما آشنا کردیم. درصورتی‌که به‌جای خرید نقدی تمایل به خرید اقساطی محصولات این برند داشته باشید، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. قسطی کلاب به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور شناخته می‌شود که شرایط بسیار ایده‌آلی را برای خرید قسطی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی از برندهای برتر کشور فراهم ساخته است. در فروشگاه قسطی کلاب امکان شرکت در طرح‌های مختلف اعتباری وجود داشته و شما قادر خواهید بود تا با آسودگی خاطر و به‌صورت کاملاً اقساطی اقدام به خرید لوازم خانگی نمایید. جهت خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما می‌توانید به صفحه محصولات این برند در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لوازم خانگی لوکس

خرید لوازم خانگی لوکس
وسایل منزل نقش کلیدی در زیبا و مدرن نشان دادن خانه شما دارند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی لوکس دارید به بخش لوازم خانگی در ...

ماشین لباسشویي الجی قسطی

ماشین لباسشویي الجی قسطی
برند ال جی جز برترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولات خود را با بهترین و با کیفیت‌ترین متریال جهان می‌سازد. برای خرید اقساطی ماشین ...