خرید قسطی گوشی a03

تاریخ انتشار:
1403/2/14 08:44:39

یکی از گوشی‌های میانرده و خوش قیمت برند سامسونگ مدل گلکسی a03 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a03 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a03


بررسی گوشی خوش قیمت و کاربردی a03 سامسونگ

گوشی جدید گلکسی a03 در سال 2020 روانه بازار شده است و کارایی‌های بسیاری دارد. این گوشی جذاب با قیمتی عالی و امکاناتی استثنایی طراحی و تولید شده و تاکنون جز گوشی‌های پرفروش سامسونگ بوده است. در این مقاله قصد داریم در مورد امکانات این گوشی دوستداشتنی سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید اقساطی گوشی a03 را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر اطلاعات گوشی a03 با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز آشنا شوید.

بررسی ظاهری گوشی گلکسی a03 سامسونگ

این گوشی زیبا دارای صفحه نمایشگر باکیفیت Infinity-V می‌باشد که با فناوری HD+‎ درآمیخته است و اندازه‌ای برابر با 6.5 اینچ دارد. گوشی زیبای a03 دارای رنگبندی سفید، آبی، قرمز و مشکی می‌باشد و بسیار ارگونومی و خوش دست ساخته شده است. دوربین‌های این گوشی در ماژول مستطیل رنگ مشکی قرار گرفته‌اند و نمای خاصی به آن بخشیده است. پس اگر به این گوشی جذاب علاقه‌مند شده‌اید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی گوشی a03 را با تخفیف عالی انجام دهید.

عکس‌هایی با وضوح بالا

گوشی جدید سامسونگ مدل a03 دارای سه دوربین فوق حرفه‌ای می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی برابر با 13 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر ماکرو و عمق سنج با اندازه‌های 2 مگاپیکسل است. شما با در دست داشتن دوربین ماکرو می‌توانید عکس‌هایی با جزئیات بالا ثبت کنید، همچنین تصاویر زیبایی خلق نمایید.

 وجود دوربین عمق سنج به شما امکان عکس برداری در حالت پرتره را می‌دهد و عکس‌های جذاب را برای شما ثبت خواهد کرد. ناگفته نماند که دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسل است و به خوبی سوژه را نسبت به صفجه پس زمینه برجسته خواهد کرد. برای خرید اقساطی گوشی a03 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بررسی فنی گوشی Galaxy A03

گوشی پرفروش a03 دارای یک باتری قدرتمند با 5000 میلی آمپر بر ساعت است که در کنار خود یک شارژر 15 واتی دارد. همچنین RAM به کار رفته در این تلفن همراه برابر با 3/4 است که بسته به نیاز شما در نظر گرفته می‌شود، همچنین حافظه داخلی آن 32/64 می‌باشد که با کمک یک micro SD تا 1 ترابایت می‌رسد. اثر انگشت در این گوشی هوشمند در بغل قرار گرفته و شما به سادگی می‌توانید فقط با در دست گرفتن این گوشی قفل آن را باز نمایید. برای خرید قسطی گوشی a03 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

با فناوری One UI Core در یک زمان همه جا باشید!

گوشی a03 سامسونگ با فناوری One UI Core تولید شده استو این فناوری امکان انجام همزمان چندین کار را به شما می‌دهد و شما می‌توانید درحالی که در یک صفحه هستید، به چندین کار خود برسید و چندین فعالیت داشته باشید. با خرید قسطی گوشی گلکسی a03 از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط فوق‌العاده خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در کشور می‌باشد که دارای محصولات متنوع ایرانی و خارجی است. اگر به دنبال خرید اقساطی هستید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین پیشنهاد برای شما می‌باشد. 

وبسایت قسطی کلاب به فروش اقساطی و نقدی انواع لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی می‌پردازد. شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته و البته بدون نیاز به ضامن از قسطی کلاب خرید کیند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی گوشی a03 و اطلاع از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید خوب را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت خرید اینترنتی

سایت خرید اینترنتی
عواملی مانند گسترش اینترنت و همه گیر شدن آن، شلوغ شدن شهرها و ایجاد ترافیک های شهری و با توجه به شرایط زندگی این روزها که اکثر افراد شاغل ...

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با سفته

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...