خرید xbox سری x

تاریخ انتشار:
1403/2/25 06:54:12

شرکت مایکروسافت روز به روز در حال توسعه کنسول های بازی خود می‌باشد. در سال 2020 جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت به بازار خواهد آمد. به زودی خرید نقدی یا اقساطی xbox سری x در بخش بازی سرگرمی، وبسایت قسطی کلاب آغاز خواهد شد.


خرید xbox series x


رونمایی شرکت مایکروسافت از جدیدترین کنسول ایکس باکس 

شرکت مایکروسافت در سال 2019 از جدیدترین کنسول بازی خود به نام ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد و توجه همگان را به خود جلب کرده است. پروژه اسکارلت یا ایکس باکس سری ایکس بسیار در بین کنسول های بازی معروف شد و این موضوع سبب تقاضای بی نظیر مشتریان و طرفداران ایکس باکس شد. 

در این مقاله سعی داریم که به توضیح و بررسی ایکس باکس سری ایکس بپردازیم و شما را با این کنسول جادویی مایکروسافت بیشتر آشنا کنیم. اگر قصد خرید نقدی یا اقساطی xbox سری x را دارید، بهتر است بدانید که به زودی در سایت قسطی کلاب شرایط آن مهیا خواهد شد. 

ویژگی های فوق العاده xbox series x   

کنسول بازی جدید مایکروسافت از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است. کنسول جدید ایکس باکس شبیه به یک کیس کوچک می‌ماند که به رنگ مشکی مات است و روی کنسول به شکل شبکه شبکه‌ای می‌باشد. علت شبکه شبکه بودن روی کنسول بازی مایکروسافت به خاطر خنک کردن کنسول بازی است.

ناگفته نماند که رنگ سبز به کار رفته در کنسول بازی جدید مایکروسافت از داخل شبکه ها بسیار ظاهر مدرنی به آن داده است. در ایکس باکس سری ایکس از پردازشگرهای موجود در رایانه های خانگی استفاده شده است و علت بزرگ بودن کنسول بازی و سیستم خنک سازی آن  همین موضوع است. 

وجود پردازشگر قوی سبب شده است که تمام بازی ها با گرافیک بالا قابل پخش و بدون مکث باشند تا گیمرها نهایت لذت را از بازی خود ببرند. به زودی خرید نقدی یا اقساطی xbox سری x در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب آغاز خواهد شد. 

کنترلر جدید مایکروسافت 

کنترلر ایکس باکس سری ایکس دارای طراحی ارگونومیک و زیبا می‌باشد و به هیچ وجه سبب خستگی دست ها و گردن نمی شود. با وجود اینکه طرفداران ایکس باکس از مدل دسته بازی قبلی که متعلق به ایکس باکس وان، رضایت کامل داشتند، بار دیگر شرکت مایکروسافت با تغییراتی کوچک توجه همگان را جلب کرده است. 

کنترلر ایکس باکس جدید مایکروسافت دارای دکمه Share می‌باشد که با استفاده از این دکمه می‌توانید، لحظات خوش بازی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید. یکی از ویژگی های جالب دسته های بازی جدید مایکروسافت قابلیت اتصال به مدل قبلی ایکس باکس می‌باشد و حتی اگر شما قادر به خرید ایکس باکس سری ایکس نباشید، می‌توانید به صورت جداگانه دسته بازی جدید را خریداری کنید و از قابلیت های آن نهایت لذت را ببرید. 

همچنین طراحی متفاوت D-pad در کنترلر جدید مایکروسافت سبب می‌شود که بازده بهتری برای گیمرها داشته باشد. شوک تعبیه شده در کنترلر جدید مایکروسافت بسیار فوق العاده است و ریز ترین لرزش ها را به گیمر منتقل می‌کند. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی xbox سری x به زودی در قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. 

خرید نقدی یا اقساطی xbox سری x به زودی در قسطی کلاب 

سایت قسطی کلاب یکی از بهترین سایت های فروش آنلاین در کشور می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید به روز ترین و جدید ترین کالاها را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. نحوه خرید در سایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی امکان پذیر می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به زودی خرید نقدی یا اقساطی xbox سری x را امکان پذیر خواهد کرد. با قسطی کلاب لذت یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته
یکی از کنسول‌های بازی که رقیب سرسختی برای ps5 است مدل جدید مایکروسافت می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته...

خرید قسطی ps4 در تهران

خرید قسطی ps4 در تهران
کنسول بازی یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه‌ای است که سبب سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان خواهد شد. برای خرید قسطی ps4 در تهران...