مشخصات گوشی a5 2016

تاریخ انتشار:
1403/2/14 00:12:04

سامسونگ یک برند تولید کننده گوشی های رده بالا می باشد که کیفیت و مرغوبیت کالا های آن بسیار زبان زد است. این برند در حال تولید گوشی ها مختلفی است که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. به منظور مشاهده مشخصات گوشی a5 2016  و گوشی های مشابه به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

                                                         

مشخصات گوشی a5 2016                                                                                

ضرورت استفاده از گوشی سامسونگ

امروزه افراد زیادی را می توان دید که از گوشی های مختلفی استفاده می کنند تا نیاز های خود را برطرف کرده و زندگی خود را با سرعت بیشتری سپری کنند. همانطور که می دانید در این روز ها برخی از افراد برای ایجاد یک کسب و کار و درآمد خود از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. گوشی های هوشمند را نمی توان از زندگی های این روز ها جدا کرد. بسیاری از افراد که اغلب نوجوانان و جوانان هستند، از گوشی های هوشمند خود توقع کیفیت بالا دارند تا بتوانند بهترین بازی ها را انجام دهند و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل سپری کنند.

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ یک تولید کننده و طراح گوشی های هوشمند است که برای رفع نیاز های افراد، تلاش زیادی کرده است. تولید گوشی های رده بالا را می توان دلیلی بر این ادعا دانست و تولید گوشی های باکیفیت و مرغوبی که در حال رقابت با بهترین برند دنیا یعنی اپل است را روانه بازار های جهانی کرده است.

در این جا به بررسی یک گوشی از برند سامسونگ می پردازیم.

گوشی a5 2016 و سایر مدل ها برای خرید قسطی

امروزه بازار گوشی های میان رده ای بسیار داغ می باشد. بسیاری از تولید کنندگان توجه زیادی به گوشی های میان رده ای خود دارند، به گونه ای که بسیاری از امکانات گوشی های پرچم دار خود را داخل این گوشی ها قرار داده اند تا بخت فروش این محصولات خود را افزایش دهند. استفاده از فلز در ساخت گوشی و استفاده از نمایشگر با کیفیت عالی از ویژگی هایی می باشد که در گوشی های سری a5 وجود دارد.

 این گوشی دو سیم کارته می باشد و وزن آن 155 گرم است. در صفحه نمایش 5.2 اینچی گوشی از فناوری سوپر امولد استفاده می شود که رزولوشن تصویر در آن فول اچ دی می باشد. تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش 424 پیکسل به ازای هر اینچ می باشد و برای محافظت از آن هم از جدید ترین نسخه گوریلا گلس استفاده می شود.

سخت افزار این گوشی بر پایه تراشه قدرتمند و اختصاصی سامسونگ به نام اگزینوس 7580 می باشد که به همراه دو گیگابایت جای هیچ گونه نگرانی را برای هیچ کاربران نمی گذارد. این تراشه 64 بیتی به همراه پردازنده 8 هسته ای می باشد، تمام بازی های سنگین را اجرا کند. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت می باشد و دوربین اصلی این موبایل 13 مگاپیکسل می باشد که به فلش led مجهز است، همچنین دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

ظرفیت باتری این موبایل 2900 میلی آمپر بر ساعت است. این گوشی می تواند شبکه ارتباطی 4G را پوشش دهد.

از دیگر مزایای این گوشی بدنه ای کاملا فلزی و با ضخامت کم می باشد.

شرایط فروش گوشی سامسونگ در قسطی کلاب

قسطی کلاب را می توان یک سایت اینترنتی معتبر دانست که با توجه به شرایط مالی افراد و کاهش قدرت خرید، شرایط ویژه ای را در اختیار کاربر ها و مصرف کننده های خود قرار داده است. شما می توانید با توجه به نیاز خود گوشی سامسونگ قسطی را در این مجموعه مقایسه و بررسی کنید و در نهایت یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید انواع مدل گوشی می باشد شما با مشاهده قیمت گوشی a5 2016 می توانید اقدام به خرید این گوشی کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی Air Pods pro

خرید اقساطی Air Pods pro
یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم دنیا بی شک متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی Air Pods pro به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی موبایل پوکو X3

خرید اقساطی موبایل پوکو X3
یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی بی‌شک مدل poco x3 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل پوکو X3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...