خرید اقساطی هدفون سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 09:02:28

سامسونگ یکی از شرکت های پیشگام در زمینه تولید کالاهای دیجیتال است که همواره با کیفیت ترین محصولات را وارد بازار می کند. هدفون های سامسونگ نیز یکی از این کالاها هستند. برای خرید قسطی انواع هدفون های سامسونگ می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

خرید اقساطی هدفون سامسونگ

اطلاعاتی درباره هدفون های سامسونگ

خرید اینترنتی هدفون های متفاوت در سایت قسطی کلاب خرید اقساطی هدفون سامسونگ در سایت قسطی کلاب در سه مدل محصول مختلف تحت شرایط ویژه طرح خرید اقساطی این محصول امکان پذیر شده است. شما در این طرح قادر خواهید بود تا انواع محصولات مذکور را با اقساط بلند مدت چندین ماهه و با پرداخت مبالغ محدود و با تحمل کمترین فشار مالی ممکن خریداری کنید.

شما می توانید برای خرید اقساطی این محصول در سایت قسطی کلاب ابتدا مشخصات محصولات را مشاهده کنید و سپس نظرات کاربران و سایر خریداران را در این سایت مشاهده کنید. همچنین می توانید از نقد و بررسی های سایت قسطی کلاب نیز استفاده کنید.

در این مطلب قصد داریم تا ضمن بررسی مهم ترین موارد و نکات در خصوص خرید اقساطی هدفون سامسونگ، مشخصات هر محصول و همچنین شرایط خرید اقساطی آن در سایت قسطی کلاب را برای شما بررسی کنیم. در این بررسی ها، مشخصات چندین محصول از انواع هدفون سامسونگ موجود در سایت مجموعه قسطی کلاب بررسی و شرح داده خواهد شد. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

هدفون سامسونگ 

شرکت سامسونگ با سال ها سابقه یکی از مهم ترین تولید کنندگان محصولات دیجیتال در دنیا است. سامسونگ با دارا بودن نمایندگی در اکثر کشورهای جهان، خدمات پس از فروش محصولات خود را نیز به صورت کامل به شما ارائه می کند. هدفون های تولید شده توسط این شرکت از سال ها قبل در بین خریداران این محصولات شناخته شده هستند و امتحان خود را با موفقیت پس داده اند.

سه نوع از مهم ترین انواع محصولات عرضه شده در سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی هدفون سامسونگ را در این قسمت از مطلب به صورت کامل همراه با مشخصات و شرایط خرید اقساطی برای شما بررسی خواهیم کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص، با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

خرید اقساطی هدفون سامسونگ از قسطی کلاب 

در این قسمت از مطلب همانطور که گفتیم، قصد داریم تا مشخصات و اطلاعات سه نوع از محصولات با رده قیمتی محدوده 500 هزار تومان تا بیش از 3 میلیون تومان را برای شما بررسی کنیم. این محصولات و مشخصات آن ها عبارتند از:

  • هدفون بی سیم سامسونگ مدل Gear IconX 2018 Edition

این محصول با دارا بودن ابعاد 21.8×18.9×22.8 میلی متر قیمت فروش نقدی معادل 2 میلیون تومان است. این هدفون بسیار سبک بوده و دارای وزنی معادل 8 گرم است. اتصال بی سیم و دوگوشی از دیگر مشخصات این محصول است.

 این محصول همچنین دارای رابط بلوتوثی، دارای حافظه 3.4 گیگا بایت، قابلیت ذخیره 1000 عدد آهنگ، قابلیت کنترل لمسی و دارای دو میکروفن است. شما می توانید این محصول را در طرح اقساطی خرید هدفون سامسونگ، در اقساط 12 ماهه و هر قسط به ارزش 226 هزار تومان خریداری کنید.

  • هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro Active Noise Cancelling

این محصول با توجه به شکل متفاوتی که دارد، دارای مشخصاتی مانند قابلیت کنترل صدا و موزیک، قابلیت پخش موسیقی، درایور اسپیکر 13 میلیمتری، میکروفن دوتایی، قابلیت کاهش نویز و اکو و صدای 24 بیت دیجیتال با کیفیت بالا است.

  • هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro

این محصول مانند سایر محصولات عرضه شده در سایت قسطی کلاب، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا است. قابلیت پخش موسیقی، قابلیت کنترل صدا و موزیک، رابط بلوتوثی، میکروفن دوتایی، سرگوشی های مغناطیسی و قابلیت کاهش نویز و اکو از جمله مشخصات و قابلیت های این محصول است. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی آیفون SE2020

فروش قسطی آیفون SE2020
برند اپل یکی از بهترین و لوکس‌ترین برندهای آمریکایی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی آیفون SE2020 به بخش کالای دیجیتال ...

خرید نقدی هدفون بیتس

خرید نقدی هدفون بیتس
بیتس یک تولید کننده و طراح در زمینه کالای دیجیتال و انواع هدفون است که به طور حتم نام آن را شنیده‌اید. محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و.....