خرید قسطی تلویزیون ال جی بدون چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:08:04

برند ال جی یکی از مشهورترین کمپانی‌های جهانی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی بدون چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی تلویزیون ال جی بدون چک

بررسی جدیدترین تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های جدید ال جی طراحی نوآورانه و زیبایی دارند. به طوری که با دیگر وسایل منزل شما به خوبی ست می‌شوند. کیفیت قابل قبولی در ارائه تصاویر و نمایش جزئیات به شما ارائه می‌دهند. در این تلویزیون‌های جدید از کیفیت نمایش تصاویر 4K و 8K برخوردارید، همچنین در ساخت پنل این دستگاه‌ها از فناوری‌ نانو سل استفاده می‌شود.

تلویزیون ال جی از دستیار صوتی الکسا و گوگل نیز پشتیبانی به عمل می‌آورند. در ادامه قصد داریم تا یکی از جدیدترین محصولات ال جی را به شما معرفی کنیم. قابلیت خرید قسطی تلویزیون ال جی بدون چک در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55UJ69000Gl سایز 55 اینچ

نوع پایه این دستگاه تلویزیونی، رومیزی است و قابلیت اتصال به دیوار دارد. ابعاد تلویزیون بدون پایه 5.9x70.8x129 سانتی‌متر مکعب و وزن آن 18 کیلوگرم و با احتساب پایه، معادل 24.5x86.3x129 سانتی‌متر مکعب و وزن 20 کیلوگرم است.

این محصول از 18 ماه گارانتی برخوردار است که توسط گلدیران عرضه می‌شود. همراه با این تلویزیون از اقلامی نظیر ریموت کنترل، کابل برق، دفترچه راهنما و باطری برخوردار خواهید شد.

این مدل در سال 2018 میلادی تولید شده و یکی از جدیدترین محصولات ال جی در بازار است. حاشیه‌های مشکی باریک آن به همراه قاب خاکستری، طراحی خاصی را به این محصول می‌بخشد. یک پایه U شکل زیبا در زیر بدنه قرار دارد که قابلیت تحمل وزن این دستگاه را دارد. با خرید اقساطی تلویزیون ال جی بدون چک طراحی معنایی دیگر خاهد داشت!

مشخصات صوتی

این مدل از یک سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگو با توان 10 وات استفاده می‌کند که در پایین قاب قرار دارند، بنابراین توان خروجی صدای کل در این محصول 20 وات است.

این بلندگوها از استانداردهای صوتی Dolby Digital ,Clear Voice III ,Ultra Surround پشتیبانی می‌کنند. با خرید اقساطی تلویزیون ال جی بدون چک کیفیت را تجربه کنید!

مشخصات تصویر

تلویزیون جدید هوشمند ال جی با مدل 55UJ69000Gl یک پنل تخت 55 اینچی دارد و از فناوری‌های ارائه تصاویر 4K و اولترا HD برخوردار است. پنل 55 اینچی از فناوری LED استفاده می‌کند و دارای قابلیت 10HDR می‌باشد.

قابلیت محدوده داینامیکی بالا یا High Dynamic Range سبب می‌شود تا محدوده کنتراست و دقت رنگ بالایی را به شما نمایش دهد. رزولوشن تصاویر در این تلویزیون 2160 × 3840 پیکسل است. نسبت تصویر در این نمایشگر به صورت 16:9 می‌باشد. علاوه بر این که قابلیت ارتقای کیفیت تصویرنیز، وجود دارد.

به علاوه این تلویزیون دارای زاویه ‌دید وسیع و از پنل IPS برخوردار است. نرخ به‌روزرسانی این نمایشگر معادل 50 هرتز است. در این تلویزیون سه قابلیت مهم زیر وجود دارد:

• دقت رنگ واقعی(True Color Accuracy)

• Wide Color Gamut

• برخورداری از موتور Color Master

ویژگی‌های ارتباطی

در این تلویزیون امکان اتصال از طریق وای‌فای و بلوتوث وجود دارد. این نمایشگر دارای دو پورت USB، چهار پورت HDMI، پورت کامپوننت و کامپوزیت، پورت شبکه یا LAN، ورودی آنتن و خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، خروجی هدفون، باتری و ریموت کنترل است. با خرید قسطی تلویزیون ال جی بدون چک همواره متصل باشید!

قابلیت‌ها و امکانات

از امکانات موجود در این دستگاه می‌توان به آینه‌ای شدن صفحه یا Screen Mirroring اشاره کرد، همچنین این دستگاه تلویزیون قابلیت SimpLink سیمپلینک دارد. این تلویزیون هوشمند دارای رابط کاربری WebOS 3.5 می‌باشد. دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای است و قابلیت مرورگر اینترنت، بازی و نصب اپلیکیشن دارد.

قفل کودک در این تلویزیون به والدین این اختیار را می‌دهد تا تنظیمات استفاده از تلویزیون را محدود کنند. در این تلویزیون با استفاده از تیونر DVB-T2 می‌توانید از گیرنده دیجیتال بهره‌مند شوید و به تمامی شبکه‌های استانی دسترسی داشته باشید. 

پیشنهاد خرید قسطی تلویزیون ال جی بدون چک

برای برخورداری از یک تلویزیون فوق‌العاده و مدرن که قیمتی مقرون به صرفه دارد، این مدل را خریداری نمایید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی استفاده نمایید. 

در سایت قسطی کلاب لیزینگ‌هایی وجود دارد که شرای مناسب خرید اقساطی را برای شما فراهم ساخته‌اند. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون ال جی بدون چک از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

خرید اقساطی ماشین لباسشویی
ماشین‌های لباسشویی با گنجایش‌ها و امکانات متفاوتی تولید می‌شوند که شما با توجه به نیازی که دارید، می‌توانید یکی از مدل‌های خوب از برندهای...

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی دوو

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی دوو
ماشین ظرفشویی یکی از ملزومات هر خانه‌ای است و کاربرد بسیار فراوانی دارد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو به بخش لوازم خانگی در...