خرید قسطی گوشی ایفون se 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/29 18:11:35

یکی از بهترین مدل‌های گوشی آیفون بی‌شک مدل se 2020 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون se 2020 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ایفون se 2020



خرید قسطی گوشی آیفون se 2020

در کل ایجاد شرایط خرید اقساطی موبایل می‌تواند هر فردی را خوشحال کند. اما اپل از جمله برندهایی است که طرفداران بسیار زیادی در جهان دارد. خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020 برای کسانی که به برند اپل علاقه دارند؛ خبر خوشی محسوب می‌شود(زیرا خرید نقدی این گجت هوشمند، بسیار اذیت کننده خواهد بود). این گوشی در سال 2020 منتشر شده است و می‌توان آن را نسخه ارتقا یافته اپل 8 معرفی کرد. قبل از اینکه به نحوه خرید قسطی آیفون se 2020 بپردازیم؛ گریزی به طراحی، سخت افزار، صفحه نمایش آن نیز می‌زنیم.

طراحی آیفون se 2020

این گوشی 148 گرم وزن دارد. در واقع این گوشی سبک می‌باشد و حمل کردن آن به راحتی صورت می‌گیرد. همچنین ابعاد این گوشی 138.4×67.3 میلی متر می‌باشد. ضخامت این کالای دیجیتال به 7.3 میلی متر می‌رسد که کار کردن با آن را بسیار ساده تر می‌کند. قاب پشت گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد و فریم دور گوشی از فلز آلومینیوم ساخته شده است. 

نمایشگر

نمایشگر 4.7 اینچی اپل se 2020، از نوع  IPS LCD می‌باشد. نسبت نمایشگر این گوشی به بدنه آن 65.4 درصد می‌باشد. اگرچه رزولوشن صفحه نمایش  1334 در 720 پیکسل(تراکم پیکسلی 326) است؛ اما کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی در اختیار شما قرار می‌دهد. حداکثر روشنایی این گوشی نیز 605 نیت(در قسمت‌هایی از صفحه نمایش این عدد به 650 نیت هم می‌رسد) می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون se 2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار و نرم افزار گوشی

سیستم عامل این گوشی از نوع IOS 13 می‌باشد. اصلی ترین تغییر گوشی se 2020 نسبت به آیفون 8، در بخش پردازنده و رم رخ داده است. این گوشی از یک تراشه 7 نانومتری A13 Bionic استفاده می‌کند. همچنین پردازنده مرکزی آن 6 هسته‌ای می‌باشد و در کنار پردازنده گرافیکی Apple GPU عملکرد خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. این سخت افزار توانایی پردازش همه اپلیکیشن ها و بازی‌ها را دارد. همچنین کار کردن با گوشی بسیار روان و سریع است. از نظر رم و حافظه داخلی، این گوشی به 3 مدل مختلف تقسیم می‌شود که عبارتند از:

●64 گیگابایت حافظه داخلی با 3 گیگابایت رم
●128 گیگابایت حافظه داخلی با 3 گیگابایت رم
●256 گیگابایت با 3 گیگابایت

عملکرد دوربین اپل se 2020 به چه صورتی می‌باشد؟

بر خلاف گوشی‌های امروزی که چندین لنز مختلف و گوناگون دارند؛ این گوشی تنها از یک لنز در پشت گوشی بهره می‌برد(علاوه بر لنز، فلاش LED نیز در کنار دوربین قرار گرفته است). این لنز 12 مگاپیکسلی دارای فوکوس اتوماتیک، لرزش گیر است و می‌تواند عکس‌های واید نیز بگیرد. کیفیت دوربین سلفی 7 مگاپیکسل می‌باشد که تصاویر پرتره آن بسیار خوب و با دقت است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون se 2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فیلمبرداری این گوشی نیز حالت‌های مختلفی دارد؛ اما بهترین و با کیفیت‌ترین فیلمبرداری آن با کیفیت 2160p و 240 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. فیلمبرداری دوربین سلفی نیز با کیفیت 1080p و 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود.

قابلیت‌های دیگر

باتری این گوشی ظرفیت مشخصی ندارد(شرکت اپل هیچگاه ظرفیت باتری گوشی‌های خود را بیان نمی‌کند)؛ اما بر اساس آزمایشات انجام شده؛ ظرفیت باتری این گوشی 1821 میلی آمپر تخمین زده شده است. شارژر این گوشی 18 واتی می‌باشد و همچنین این گجت از قابلیت شارژ بیسیم نیز بهره می‌برد. این گوشی گواهی ip67 دارد و با این وجود می‌تواند در عمق یک متری به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. برای خرید قسطی گوشی ایفون se 2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سریع و راحت قسط‌ها را پرداخت کنید!

قسطی کلاب در نظر دارد تا با فروش قسطی گوشی، زمینه خوبی برای مردم ایجاد کند(تا مردم بتوانند به راحتی گوشی مناسب را تهیه کنند). برای خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020 کافی است در سایت قسطی کلاب برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از ایجاد حساب کاربری باید مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. بعد از طی شدن این مراحل به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و اقلام مورد نظر خود را خریداری کنید. پیامک پرداخت قسط چند روز زودتر از موعد برای شما ارسال خواهد شد. با کلیک بر روی لینک مورد نظر(که در پیامک ارسال می‌شود) اقساط خود را آنلاین و بدون دردسر بپردازید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته الکترونیکی

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته الکترونیکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

فروش قسطی گلکسی بادز2

فروش قسطی گلکسی بادز2
یکی از بهترین هندزفری‌های سامسونگ بی شک مدل گلکسی بادز 2 است. برای خرید قسطی گلکسی بادز2 به بخش هدفون...