خرید اقساطی چای ساز میگل

تاریخ انتشار:
1403/2/6 16:13:08

برای خوردن یک چای دلچسب و عالی چای ساز می‌تواند گزینه عالی باشد. برای خرید اقساطی چای ساز میگل به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی چای ساز میگل


طعم متفاوت چای با چای ساز میگل

دنیای خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها امروزه تحت تاثیر لوازم خانگی قرار دارد که بوسیله آن تهیه می‌شود. یکی از نوشیدنی‌های بسیار مهم برای ایرانیان چای است. تغییر نسل لوازم خانگی از قوری و سماور به چای ساز، نگاه مشتریان را به بازار لوازم خانگی تغییر داده است. 

در این میان، چای ساز میگل با برخورداری از امکانات ویژه تهیه یک فنجان چای مرغوب، گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است. اکنون با هم به بررسی آنچه چای ساز میگل را از رقبا متمایز نموده است می‌پردازیم. چای ساز میگل ساخته شده توسط شرکت فلر دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم در برابر حرارت است. شفافیت شیشه مخزن آب آن در برابر رسوبات مداوم درون آب‌های شهری از نکات حائز اهمیت است. برای خرید قسطی چای ساز میگل به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چای ساز میگل در بین لوازم خانگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. چرا که در عین کم حجم بودن می‌تواند در سایزهای مختلف ظرفیت نگهداری آب در مخزن کتری خود را نمایش بگذارد. فیلتر استیل قوری‌های چای ساز میگل امکان دقیق جداسازی تفاله چای از چای را فراهم می‌کند. جنس این فیلتر از زنگ زدگی زودهنگام آن جلوگیری به عمل می‌آورد. 

چرخش 360 درجه‌ای چای ساز میگل در عین متصل بودن سیم به پایه از ویژگی‌های متمایز کننده آن است. همچنین قدرت چرخش کتری روی پایه امکان استفاده افراد چپ دست را به سادگی فراهم می‌کند. از جذاب ترین و کارآمدترین ویژگی‌های این لوازم خانگی، مجهز بودن به سنسور ایمنی است. بدین معنا که در موقعیت اتمام آب کتری به صورت خودکار عملکرد چای ساز متوقف می‌شود. این ویژگی اطمینان خاطر مشتریانی با مشغله فراوان را فراهم کرده است. برای خرید اقساطی چای ساز میگل به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چای ساز میگل، لوازم خانگی شیک و کارآمد

یکی از مهمترین ویژگی‌های لوازم خانگی ظاهر جذاب آن است. چای ساز میگل این خواسته شما را فراهم می‌کند. چراغ نشانگر LED آبی رنگ در کنار بدنه فلزی این چای ساز، نمود دیگری به آشپزخانه شما می‌دهد. قدرت بالای این چای ساز به دلیل استفاده از 2200 وات انرژی از ویژگی‌های متمایز کننده آن است. وجود ترموستات آستریکس خاطر شما را از سرد نبودن چای خوش طعم درون چای ساز مطمئن می‌سازد.

عملکرد گرم نگهدارنده خودکار این لوازم خانگی از جمله تکنولوژی‌های برتری است که شرکت فلر از آن استفاده نموده است. همچنین سیستم دم آوری خودکار چای ساز میگل همه جوانب خواست مشتریان یک لوازم خانگی مرغوب را پوشش داده است. شاید برای شما جالب باشد که این چای ساز قادر است با قدرت 125 تا 150 وات اقدام به نگهداری گرما در بدنه کتری و قوری بنماید. با خرید قسطی چای ساز میگل از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

گنجایش بالای این لوازم خانگی در نگهداری مخزن آب نیز قابل توجه است. بطور مثال در مدل GTS 220 فقط کتری آن می‌تواند 1.7 لیتر آب را جوش آورده و در مخزن خود گرم نگه دارد. این حجم آب را می‌توانید با حجم آب درون قوری جمع بزنید تا از ظرفیت بالای مخزن آن در عین ظرافت ظاهری لذت ببرید. از نکات بسیار مهم این لوازم خانگی که شاید مورد توجه قرار نگیرد، تناسب قوری و کتری آن است. در بسیاری از چای سازها حجم قوری یا از بدنه کتری بزرگتر و یا کوچکتر است. اما در چای ساز میگل بدنه کتری و قوری در تناسبی مثال زدنی قرار دارند که حاکی از دقت شرکت فلر در تولید آن است. 

خرید اقساطی چای ساز میگل از قسطی کلاب

اکنون زمان تصمیم برای خرید این لوازم خانگی تمام عیار است. دیگر نیازی نیست نگران قیمت آن باشید. قسطی کلاب با تامین شرایط استثنائی نقدی و خرید اقساطی، به نیاز تمام مشتریان خود پاسخ گفته است. خرید قسطی چای ساز میگل در قسطی کلاب در چهار طرح گنجانده شده است. طرح پایا در قالب خرید اقساطی تا سقف 50 میلیون تومان. 

طرح هامرز (حامی) در قالب  فروش قسطی تا سقف 80 میلیون تومان، طرح بایچک تا سقف 150 میلیون تومان با اخذ چک و در نهایت طرح پارسیان تا سقف 100 میلیون تومان با دریافت کمترین پیش پرداخت همه اقشار از جمله کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد را در بر می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی چای ساز میگل می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس

خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس
یکی از جدیدترین محصولات برند جی پلاس مایکروویو می‌باشد. برای خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس به بخش مایکروویو در دسته بندی لوازم..

خرید اقساطی لباس شویي اسنوا

خرید اقساطی لباس شویي اسنوا
برند اسنوا برندی موفق و پیشرو با محصولاتی مدرن است. برای خرید اقساطی لباس شویي اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...