خرید قسطی پلوپز میگل

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:15:58

برند میگل یکی از برندهای آلمانی است که با ادغام شدن با شرکت‌های اروپایی موفقیت‌های زیادی در حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی کسب کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی پلوپز میگل دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره ببرید.

خرید قسطی پلوپز میگل

برند میگل 

میگل یک برند شناخته شده از شرکت آلمانی فلر است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت می‌کند. محصولات تولید شده توسط این برند، قیمت‌هایی منصفانه و کیفیت ساختی مطلوب دارند. شایان ذکر است که این برند در سال‌های اخیر جایگاه بسیار خوبی را در بازارهای بین المللی لوازم خانگی برقی پیدا کرده است.

میگل می‌کوشد تا لوازم برقی را به صورتی تولید کند که با روش زندگی بومی و استایل هر منطقه، تطبیق دهد. به علاوه، محصولاتی مدرن و استاندارد عرضه نماید.

 در ادامه سعی داریم تا به معرفی چند مدل از پلوپزهای موجود میگل در بازار ایران بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی پلوپز میگل در قسطی کلاب فراهم شده است. 

پلوپز میگل مدل GRC860 

این محصول در دو رنگ زیبای سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. با این پلوپز می‌توانید کارهای بسیار زیادی را انجام دهید. برای مثال پلوی قدیمی خود را به گونه‌ای گرم کنید که که گویا همین الان آن را پخته‌اید. 

این وسیله اضافه بر پلوپز بودن یک مولتی‌کوکر است که کارهای آرام پز و بخار پز را نیز انجام می‌دهد. با خرید اقساطی پلوپز میگل تفاوت را احساس کنید.

از دیگر مزایای آن دارا بودن صفحه نمایش، قابلیت جدا شدن دیگ، ظرفیت مناسب 5 لیتری که حتی قادر است که تا 10 نفر را نیز جوابگو باشد، داشتن جنس نچسب سرامیکی، توان مصرفی مناسب 900 واتی، دارا بودن سبد بخارپز و اقلامی مثل پیمانه، کفگیر و ملاقه، داشتن 3 درجه تنظیم برای پخت، عملکرد پختن با تاخیر، دارا بودن مخزن جمع‌آوری مایعات، دارا بودن دستگیره حمل و از همه مهم‌تر برنامه‌های مناسب دوازده‌گانه برای پخت و پز است. 

پلوپز میگل مدل GRC850 

این محصول نیز در دو رنگ زیبای مشکی و سفید عرضه شده است. دارای ظرفیت 5 لیتر می‌باشد که قادرید تا به وسیله آن برای 10 نفر غذا تهیه نمایید. این محصول دارای پنل دیجیتالی و صفحه نمایشگر LED است. در این پلوپز 12 منوی پخت جداگانه قرار دارد. با خرید نقدی یا اقساطی پلوپز میگل طعم غذاهایی رویایی را بچشید. 

3 درجه نیز برای تنظیم کردن اندازه برشتگی دارد. پوشش داخلی این محصول از نوع روکش نچسب تفلون است. این پلوپز، علاوه بر گرم نگه داشتن غذا عملکرد بخارپز را دارد. هم‌چنین، دارای پوشش جداشونده شستشو و مخزن جمع‌آوری مایعات است. 

همراه با این محصول نیز یک سبد، یک پیمانه، کفگیر و ملاقه ارائه می‌شود. این محصول با توانی بین 860 تا 1020 عمل می‌کند. با خرید اقساطی پلوپز میگل طعمی دوست‌داشتنی را مزه کنید. 

پلوپز میگل مدل GRC 830 

این محصول در دو رنگ زیبای سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. ظرفیت داخلی این پلوپز در حدود 3 لیتر است که برای تهیه غذای شش نفر مناسب است. جنس بدنه آن از نوع تفلون نچسب است. 

این محصول دارای صفحه نمایشگر است. دیگ آن نیز جهت شستشو جدا می‌شود. این محصول، دارای 8 برنامه پخت و پز است و علاوه بر پلوپز می‌توانید از آن برای سرخ کردن، پختن خورشت و کیک، بخارپز و آرام‌پز نیز استفاده نمایید.

این محصول، دارای سه درجه برای تنظیم میزان برشتگی است. علاوه بر این‌ها دارای قابلیت پخت با تاخیر و مخزن جمع‌آوری مایعات است. هم‌چنین، دستگیره قابل حمل دارد.

 همراه با این محصول یک عدد سبد بخارپز، پیمانه برنج، کفگیر و ملاقه نیز ارائه شده است. با خرید نقدی یا اقساطی پلوپز میگل غذاهایی سریع و خوشمزه تهیه کنید. 

خرید پلوپز میگل

برای تهیه این محصول با کیفیت به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ویژه پرداخت نقدی و اقساطی این فروشگاه معتبر استفاده نمایید. 

با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی، تورم بیش از پیش و بالا رفتن بهای کالاها، بسیاری از هم‌میهنان عزیزمان ترجیح می‌دهند تا وسایل مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه نمایند. 

برای خرید اقساطی پلوپز میگل نیز می‌توانید نسبت به درخواست اعتبار خرید اقساطی اقدام نمایید و سپس به یکی از روش‌های درخواست اعتبار به وسیله بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان سفارش خود را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون فیلیپس قسطی

خرید تلویزیون فیلیپس قسطی
با خرید تلویزیون های فیلیپس در عین حال که از دکوراسیونی زیبا بهره مند می شوید، می توانید از تماشای تصاویر با کیفیت نیز لذت ببرید. برای مشاهده ...

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی کندی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی کندی
ماشین ظرفشویی جز پرمصرف‌ترین لوازم یک آشپزخانه محسوب می‌شود که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی...