خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 13:14:16

ساعت‌های هوشمند یکی از برترین تکنولوژی‌های دنیا است که به تازگی استفاده از آن همه گیر شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی


ساعت‌های هوشمند شیائومی 

همانطوری که می‌دانید تلفن‌های هوشمند شیائومی، بسیار محبوب هستند. ساعت‌های هوشمند نیز در یک بخشی جداگانه دارای یک شهود واقعی برای نوآوری هستند. هر ساعت می‌تواند با برندهایی مثل اپل و سامسونگ رقابت کند.

شیائومی تحت نام تجاری خاص خود، ساعت‌های هوشمند متفاوتی را ایجاد كرده است كه به یكی از بهترین ساعت‌های هوشمند و محبوب تبدیل شده اند. این ساعت‌ها با توجه به نیاز و بودجه شما دسته‌بندی می‌شوند. 

اگر به دنبال ساعت‌های هوشمند شیائومی می‌گردیم، جدیدترین آن‌ها در سال ۲۰۲۰ عرضه شده‌اند. قابیت خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی در قسطی کلاب فراهم شده است. 

بررسی ردمی ۵ انتخاب شماره یک 

این ساعت‌ها نسبت به نسل قبلی خود دارای پیشرفت قابل توجهی نیستند. تنها بر روی صفحه نمایش، تغییرات کمی وجود دارد. برای مثال صفحه بزرگتر است و امکان دریافت اطلاعات بیشتری را برای شما فراهم می‌آورد. 

صفحه حدود ۲۰ درصد از نسخه قبلی خود بزرگ‌تر می‌باشد و همین باعث شده است تا حالت‌های ورزشی بیشتری را نسبت به نسخه قبلی خود پشتیبانی نماید. علاوه بر این، می‌توانید چندین رنگ متفاوت را نیز تجربه كنید. 

رزولوشن این ساعت‌ها 295×126 است. نمایشگر ساعت به صورت لمسی و پویا است و این قابلیت را دارد که تا حدود ۱۰۰ شماره مختلف را ذخیره نماید. 

حالت‌های ورزشی 

در این ساعت‌ها چندین حالت ورزشی حرفه‌ای برای تناسب اندام در محیط‌های مختلف وجود دارد. این حالت‌های ورزشی عبارت‌اند از دویدن در فضای باز، دوچرخه‌سواری در بیرون، پیاده‌روی، شنا، كار با دستگاه‌های بدن‌سازی، تردمیل، طناب، پرش، یوگا، قایقرانی و هم‌چنین برخورداری از آموزش رایگان این ۱۱ حالت نیز وجود دارد. با خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی برنامه ورزشی منظم داشته باشید. 

ذخیره هوشمند 

با داشتن ساعت هوشمند شیائومی بر روی عکس ها از راه دور و به صورت هوشمندانه‌ای کلیک کنید و برای دسترسی به برنامه‌های فروشگاه، بازی مورد علاقه خود را سفارشی‌سازی نمایید. با خرید ساعت هوشمند شیائومی بر روی گالری خود کنترل داشته باشید. 

باتری فوق‌العاده 

با وجود باتری ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی که به راحتی می‌تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد و با استفاده از کابل شارژ مغناطیسی که به راحتی به دستگاه متصل می‌شود، بدون نیاز به حذف ردیاب، مانند نسخه های قبلی روند انتشار را بهبود بخشید.

شارژ مغناطیسی در تمام ساعت‌های هوشمند شیائومی معرفی شده است. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی نگران دشارژ شدن نباشید! 

حسگرهای سلامتی بدن 

این ساعت هوشمند دارای سنسورهای بهبود یافته سلامتی و تناسب اندام است که با دقت غیر قابل تصوری افزایش یافته است تا حرکت مخصوص بدن و ضربان قلبتان را کنترل نمایید. با خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی همیشه سالم و تندرست باشید. 

بررسی گروه ردمی 

برای جلوگیری از خراش و ساییدگی صفحه، شیشه‌ای با ضخامت ۲.۵ در بالای ساعت استفاده شده است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی در قسطی کلاب فراهم شده است. 

برنامه‌های ردمی 

ردیاب تناسب اندام از طریق بلوتوث جفت می‌شود و یک اتصال سریع و پایدار را تضمین می‌نماید. از ویژگی‌هایی معمولی مثل مانیتور کردن ضربان قلب، هشدارهای بی‌تحرکی، اعلان‌ها و دسترسی‌ها به سایر برنامه‌ها، برخوردار است.

حالت ورزشی دارد. دارای یک درگاه شارژ است که به صورت یکپارچه عمل می‌کند. تنها کافی است که این باند را جدا کنید تا بدنه USB را به درگاه شارژ متصل کنید. این ساعت هوشمند، به طور متوسط به مدت ۱۴ روز یکبار به شارژ مجدد، نیاز دارد. 

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی 

البته شیائومی ساعت‌های هوشمند دیگری نیز به نام مدل‌های آمازفیت عرضه کرده است که تخصصی‌تر هستند. برای خرید ساعت‌های هوشمند برند شیائومی می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید و نسبت به ثبت درخواست اعتباری خرید اقساطی این کالا اقدام نمایید. 

سپس به کمک یکی از سه روش خرید اقساطی با لیزینگ پارسیان، فرازاندیشان و یا با استفاده از بای‌چک خرید اقساطی خود را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی از این سایت است. همین حالا سفارش خود را قطعی نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل s20

خرید موبایل s20
دوربین فوق حرفه‌ای موبایل s20 یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. به طور حتم یکی از ویژگی های اصلی که در زمان خرید نقدی یا اقساطی موبایل s20.....

خرید قسطی موبایل ردمی 9 شیائومی

خرید قسطی موبایل ردمی 9 شیائومی
کمپانی شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی می‌باشد که برعکس محصولات چینی از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی ...