خرید قسطی ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:52:05

یکی از بهترین ماشین ظرفشویی‌های باکیفیت که در ایران فروش بالایی دارد، متعلق به برند مجیک است. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک


 ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، در راستای سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به کارها، ابزار گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند. ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی کارآمد در هر منزلی می‌باشد. حتی اگر تعداد افراد خانواده زیاد نباشد، وجود یک ماشین ظرفشویی ضروری می‌باشد. در این مقاله شرایط خرید قسطی ماشین ظرفشویی مجیک و کارایی و ویژگی‌های این محصول فوق‌العاده را برای شما شرح خواهیم داد. در راستای خرید هوشمندانه، با ما همراه باشید. 

معرفی ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B

ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B، یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند محبوب مجید می‌باشد. طراحی این محصول، به شکل رومیزی بوده و برای خانه‌هایی که اسکلت کابینت آشپزخانه آنها فاقد جایگاه ماشین ظرفشویی زمینی است، یک انتخاب ایده آل به شمار می‌آید. همچنین، با قابلیت رومیزی بودن این محصول، دیگر نیازی نیست برای بهره بردن از آن خم شوید و به راحتی می‌توانید آن را بر روی کانتر آشپزخانه قرار داده و به شیر آب متصل نمایید.

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک مدل KOR-2155B برای خانواده‌های با تعداد کم پیشنهاد می‌شود. چرا که، ظرفیت آن 8 نفره است. این محصول، مجهز به 7 برنامه شستشوی مجزا می‌باشد. از جمله: شستشوی معمولی، اقتصادی، حساس و شکننده، شستشوی سریع و شستشوی میوه و سبزیجات، شستشوی ظروف کریستالی می‌باشد. بدین ترتیب، می‌توانید با خیالی آسوده تمامی ظروف را توسط این ماشین ظرفشویی شسته و عاری از آلودگی سازید.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی مجیک مزایای ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. توسط کلید‌های پنل تنظیماتی که در قسمت فوقانی محصول قرار گرفته است، به تنظیمات ماشین ظرف‌شویی KOR-2155B دسترسی خواهید داشت و به وسیله چراغ‌های نشانگر تعبیه شده بر روی دستگاه مراحل تنظیمات را مشاهده خواهید نمود. 

توسط سیستم الکترونیکی تاخیر در شروع زمان شستشویی که در این محصول به کار رفته است، می‌توانید برای ساعاتی از روز که مایل هستید آن را تنظیم نمایید، تا شروع به کار کند. این ویژگی برای جلوگیری از فعالیت دستگاه در ساعات اوج مصرف، کارآمد می‌باشد. 

مشخصات فنی ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B

_ نوع ماشین ظرفشویی: رومیزی

_ نمایشگر: دارد

_ کلید لمسی: ندارد

_ قفل کودک: دارد

_ وزن: 33.5 کیلوگرم

_ ابعاد: پهنا: 594 میلی متر / عمق: 596 میلی متر / ارتفاع: 550 میلی متر

_ ظرفیت: 8 نفر

_ تعداد سبد: یک عدد

_ تعداد قفسه بالا: یک عدد

_ برنامه شستشو: دارد

_ تعداد برنامه شستشو: 7 عدد

_ سیستم خاموش شدن اتوماتیک: دارد

_ سیستم شستشو با تاخیر: دارد

_ سیستم خشک کردن ظرف‌ها: دارد

_ قابلیت شستن میوه و سبزیجات: دارد

_ توان مصرفی: 2300 وات 

جمع بندی

اگر به دنبال خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک مدل KOR-2155B هستید، بطور خلاصه به یک جمع بندی از نقاط قوت و ضعف آن می‌پردازیم.

_ نقاط قوت: نمودار مصرف انرژی A، دارای 7 برنامه شستشوی مجزا، امکان شستشوی میوه و سبزیجات

_ نقاط ضعف: عدم وجود کلید لمسی 

خرید قسطی ماشین ظرفشویی مجیک

به جرات می‌توان اذعان داشت، وب سایت قسطی کلاب بزرگترین پلتفرم برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی می‌باشد. با وجود اینکه همواره خرید نقدی، گزینه ارجح بر خرید اقساطی می‌باشد، اما در صورتی که قادر به پرداخت مبلغ کالایی به صورت یکجا نمی‌باشید، هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد. چرا که، این وب سایت معتبر، به واسطه سه شیوه مطمئن: درخواست اعتبار و خرید اقساطی به واسطه لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و بای چک، شرایط ویژه‌ای را برای فروش قسطی ظرفشویی فراهم آورده است.

با مطالعه قسمت مربوط به شرایط درخواست وام خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب، می‌توانید یکی از این سه روش را به سلیقه خود انتخاب نموده و پس تکمیل مدارک، ثبت سفارش انجام دهید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لیست لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه
شما با نوشتن لیست لوازم برقی آشپزخانه و دیگر وسایل لازم برای جهیزیه باعث می شوید که خرید راحت تر و بدون استرسی برای جهیزیه داشته باشید، خرید ..

خرید اقساطی یخچال Gplus

خرید اقساطی یخچال Gplus
برند جی پلاس برندی موفق و شناخته شده ایرانی است. برای خرید اقساطی یخچال Gplus به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت...