خرید یخچال 4 درب جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/7 15:00:37

برند جی پلاس یکی از بهترین و جدیدترین برندهای ایرانی می‌باشد که به تازگی در بازار ایران حضور یافته است. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال 4 درب جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید یخچال 4 درب جی پلاس

برند جی پلاس

برند جی پلاس یک قهرمان تازه نفس ایرانی است که از سال 98 شروع به فعالیت کرده است و در همین مدت کوتاه توانسته است اعتماد ایرانیان را به خود جلب کند و فروش بالایی داشته باشد. در این مقاله سعی داریم به توضیح و تفسیر یکی از یخچال های جی پلاس بپردازیم که ظاهری بسیار جذاب و متفاوتی دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال 4 درب جی پلاس دارید در این مقاله همراه ما باشید.

معرفی یخچال 4 درب جی پلاس

یخچال فریزر های 4 درب جی پلاس دارای ظاهری زیبا و فریبنده است. یخچال های 4 درب جی پلاس در سه رنگ متنوع به بازار عرضه شده‌اند و توع بی نظیری دارند. رنگ های به کار برده شده در یخچال فریزر های 4 درب جی پلاس از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشند.

رنگ استیل، نقره ای و سفید به زیبایی در یخچال فریزرهای 4 درب جی پلاس به کار برده شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال 4 درب جی پلاس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی های یخچال فریزر های 4 درب جی پلاس

یخچال فریزرهای 4 درب جی پلاس دارای اندازه متوسطی می‌باشند و به بزرگی یک ساید بای ساید واقعی نمی‌باشند، بلکه از یک اندازه مناسب برخوردار می‌باشند که مناسب هر آشپزخانه‌ای باشد. یخچال فریزرهای جی پلاس یخساز اتوماتیک ندارد و آبریز آن به صورت دستی عمل می‌کند. 

یخچال فریزرهای 4 درب جی پلاس دارای موتور اینورتر است و مصرف برق را به حداقل می‌رساند، علاوه بر این وجود موتور اینورتر در یخچال فریزرهای 4 درب جی پلاس سبب شده است که تمامی نقاط یخچال فریزر از دمای یکسانی برخوردار باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال 4 درب جی پلاس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

طبقات یخچال فریزرهای 4 درب جی پلاس

یخچال فریزر های جی پلاس دارای 2 درب در بالا و 2 درب در پایین می‌باشد. در قسمت بالایی یخچال 4 درب جی پلاس 3 طبقه به همراه 2 محفظه نگه‌دارنده میوه قرار گرفته است و در قسمت پایینی یخچال 4 کشو فریزر به همراه 2 محفظه نگهدارنده سبزی و گوشت تعبیه شده است.

یخچال فریزر 4 درب جی پلاس دارای فضای مناسبی می‌باشد و نیاز یک خانواده متوسط را به طور کامل برطرف می‌کند. به همین سبب خرید نقدی یا اقساطی یخچال 4 درب جی پلاس در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

خریدی مقرون به صرفه

قیمت یخچال فریزر 4 درب جی پلاس به نسبت ساید بای ساید های موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه است. برند جی پلاس با ارائه قیمت‌های مناسب سبب شده است که فروش بالایی را در بازار تجربه کند و قیمت مناسب محصولات جی پلاس به دلیل بازاریابی و شناخت بیشتر این برند است و مربوط به کیفیت پایین این محصولات نمی‌باشد. شما با خرید نقدی یا اقساطی یخچال 4 درب جی پلاس از یک خرید مقرون به صرفه برخوردار خواهید شد.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی یخچال 4 درب جی پلاس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین و معتبر ترین سایت های فروش در ایران می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب نوع خرید، می‌توانید کالای مد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. 

خرید از قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی امکان پذیر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی و اقساطی یخچال 4 درب جی پلاس از قسطی کلاب، لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا

شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا
شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا به صورت فروش با قیمت مصرف کننده، بازپرداخت طولانی و بسیاری از مزایای دیگر ...

خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما با چک

خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما دارید به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...