خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK

تاریخ انتشار:
1403/2/25 22:28:48

یکی از بهترین لپتاپ‌های برند اپل مدل macbook air pro mk می‌بادش. برای خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK


بررسی مک بوک ایر پرو MK

هنگامی که نام شرکت اپل مطرح می‌شود، بیشتر افراد به گوشی آیفون یا سیستم عامل IOS فکر می‌کنند در حالی که اپل در بسیاری از حوزه‌های فناوری فعالیت می‌کند و در کنار تلفن همراه، دستگاه‌های دیگری مانند مک بوک برای ارائه دارد. مک بوک اپل را می‌توان یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌ها در بازار لپ تاپ‌های پرچمدار دانست.

اپل همانند آیفون سیستم عامل خاصی برای مک‌بوک‌ها طراحی کرده است که Mac OS نام دارد. مک بوک ایر پرو MK جزو جدیدترین کالای دیجیتال اپل به حساب می‌آید که قدرت سخت افزاری بالایی به کمک تراشه M1 دارد. در بخش زیر به بررسی کامل مک بوک ایر پرو MK و تفاوت‌های آن اشاره می‌شود. برای خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هنگامی که کالای دیجیتال جدید شرکت اپل معرفی شد، توجه بیشتر طرفداران اپل را به خود جلب کرد، زیرا شرکت اپل از پورت‌های بیشتری در این دستگاه استفاده کرده بود که می‌توان به شارژ مگ سیف، پورت HDMI اشاره کرد. اپل از تراشه M1 درون این کالای دیجیتال استفاده کرده است تا قدرت سخت افزاری مک‌بوک‌های جدید افزایش پیدا کند. تمام مدل‌های مک بوک ایر پرو از گرافیک‌های کم مصرف 12 و 14 هسته‌ای استفاده می‌کنند. صفحه نمایش مک بوک ایر پرو MK را Liquid Retina XDR تشکیل داده است که رزولوشن 3024 در 1964 را ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی مک بوک ایر پرو MK از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

مک بوک ایر پرو 

مک بوک‌های جدید دارای رم 16 و 32 گیگابایت هستند که به کاربر اجازه اجرای نرم افزارهای بسیار سنگین را در این کالای دیجیتال می‌دهد. باتری‌های مک بوک از لیتیوم پلیمر ساخته شده که تا 17 ساعت قابلیت پخش ویدیو دارند. مک‌بوک‌های ایر پرو عموما از 512 گیگ حافظه SSD بهره می‌برند اما با توجه به مدل‌های مختلف و درگاه حافظه SD می‌توان تا 8 ترابایت حافظه دستگاه را افزایش داد. 

سیستم صوتی مک بوک دارای 6 باند مجزا است که به تفکیک صداها کمک می‌کند. سیستم عامل مک بوک Mac OS است و همین باعث شده که این کالای دیجیتال تفاوت‌هایی با لپ‌تاپ‌های ویندوزی داشته باشد که در بخش زیر به آن اشاره شده است. با خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

تفاوت مک بوک با دیگر لپ‌تاپ‌ها چیست؟

به طور کل، سه دسته لپ‌تاپ وجود دارد. لپ‌تاپ‌ها با سیستم عامل ویندوز، مک بوک با سیستم عامل مک او اس و لپ‌تاپ‌های دیگر با سیستم عامل اندروید یا لینوکس. اولین و مهم‌ترین تفاوتی که میان کالای دیجیتال مک بوک با دیگر لپ‌تاپ‌ها وجود دارد، سیستم عامل مک بوک است. سیستم عامل مک او اس براساس یونیکس نوشته شده و محیط گرافیکی جذابی به کاربر ارائه می‌دهد. تفاوت ظاهری و پایداری یونیکس باعث شده که توجه کاربران به سمت مک بوک جلب شود. البته سیستم عامل مک بوک انعطاف کمتری نسبت به نرم افزارها و بازی‌ها دارد. به همین علت اگر گیمر هستید، لپ‌تاپ‌های ویندوز کاربرد بیشتری برای شما دارند.

تفاوت دیگر مک بوک ایر پرو MK با دیگر لپ‌تاپ‌ها، کیفیت ساخت آن است. رزولوشن و صفحه نمایش مک بوک وضوح بسیار مناسبی در نمایش رنگ‌ها دارد که برای طراح‌ها و افرادی که با فتوشاپ کار می‌کنند مزیت بزرگی محسوب می‌شود. ارگونومی کیبورد مک بوک با لپ‌تاپ‌های ویندوزی و لینوکسی متفاوت است و برخی از دکمه‌ها جا به جا شده‌اند. در بخش زیر به خرید نقدی و خرید اقساطی مک بوک ایر پرو MK اشاره می‌شود. 

شرایط خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK از قسطی کلاب

با توجه به امکانات و مزیت‌های این دستگاه، خرید اقساطی مک بوک ایر پرو MK را می‌توان یک گزینه منطقی دانست. قسطی کلاب مکانی برای فروش قسطی دستگاه‌های دیجیتال می‌باشد که در بخش فهرست قسطی کلاب دستگاه‌های زیادی برای خرید اقساطی وجود دارد. بعد از بررسی فهرست قسطی کلاب و مشاهده شرایط اولیه می‌توانید اقدام به خرید اقساطی کالای دیجیتال مورد نظرتان کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور ایسوس

خرید قسطی مانیتور ایسوس
مانیتورها جز اساسی‌ترین ملزومات اداری می‌باشند و باید مدل باکیفیت و معروفی را برای خرید انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی...

خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ

خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ
برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ بدون نیاز به ضامن و با شرایطی ساده به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...