خرید اقساطی خودرو تیبا 2 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:46:02

خرید قسطی خودرو تیبا 2 یک روش کاملا هوشمندانه و اقتصادی است که افراد را به سمت اهداف خود سوق می دهد. برای خرید اقساطی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو تیبا 2 با چک


بررسی خودرو تیبا 2

خرید قسطی خودرو تیبا 2 یک روش کاملا اقتصادی جهت خرید خودرو می‌باشد. با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو در بازار اکثر افراد تلاش می کنند تا با روش های راحت تری، به خودرو مورد نظر خود دستیابی پیدا کنند. این روز ها وسایل نقلیه برای رفاه و آسایش مردم بسیار  اهمیت دارد به نحوی که هر خانواده حداقل به یک خودرو نیاز اساسی دارد. 

خودرو تیبا 2 یکی از خودروهای بسیار زیبا و شکیل ایرانی می‌باشد که طرفداران زیادی کسب کرده است. افراد و جوانان زیادی علاقه مند هستند تا اتومبیل‌های فرسوده و یا قدیمی خود را با یک خودرو تیبا 2 تعویض کنند. این خودرو مصرف سوخت بسیار کمی دارد و شما مجبور به پرداخت هزینه گزاف برای سوخت نیستید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی خرید قسطی خودرو تیبا 2 آشنا سازیم. 

مشخصات تیبا 2

گروه خودروسازی سایپا با طراحی و تولید تیبا 2 و عرضه آن به بازار به نو سازی ناوگان عمومی کمک شایانی کرده است. به گونه‌ای که اکثر افرادی که پرایدهای فرسوده دارند تمایل به تعویض آن با تیبا 2 یا سایر محصولات سایپا دارند. علت این امر کیفیت مطلوب این محصولات و قیمت‌های به صرفه آنها می‌باشد. تیبا 2 در سال 1392 به بازار عرضه گردید و در دو نوع اس ایکس و ای ایکس طراحی گردیده است. با خرید اقساطی خودرو تیبا 2 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تیپ اس ایکس در سال 1396 از چرخه تولید خارج گردید و تنها تیپ ای ایکس به بقای خود ادامه داد. در این محصول از فولاد با ضخامت بالاتر استفاده شده و بدنه بسیار محکم و مقاومی دارد. در سال 1399 تیبا هاچبک پلاس نیز روانه بازار گردید که از لحاظ فنی و ظاهری تفاوت چندانی با تیبا 2 معمولی ندارد.

مشخصات فنی خودرو تیبا 2

تفاوت تیبا هاچبک پلاس در میله باربند، سپرهای دو رنگ، روکش صندلی چرمی، رینگ، حذف زه بغل، قاب استیل جلو پنجره می‌باشد. همچنین در این خودرو سنسور عقب، نمایشگر، دوربین و سامانه مالتی مدیا به کار گرفته شده است. از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به حجم موتور 1503 سی سی اشاره کرد که حداکثر قدرت آن 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه می‌باشد. با خرید اقساطی خودرو تیبا 2 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

حداکثر سرعت تیبا 2 170 کیلومتر بر ساعت و شتاب آن بالغ بر 13 ثانیه است. میزان مصرف سوخت در خودرو برای متقاضیان بسیار اهمیت دارد، در این خودرو به ازای 100 کیلومتر 6.5 لیتر بنزین مصرف می‌شود که در دسته خودروهای کم مصرف جای می‌گیرد. رینگ این خودروها فولادی و ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب تیبا 2 کاسه‌ای می‌باشد. 

خرید اقساطی خودرو تیبا 2 با چک از قسطی کلاب

با خرید اقساطی و یا نقدی از سایت های مختلف می توانید خودرو مورد نظر خود را تهیه نمایید. سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌های پیشرو در این زمینه می‌باشد که با در نظر گرفتن شرایط جامعه، تلاش نموده تا به مردم دست یاری دهد. در این سایت افراد می‌توانند با شرایط بسیار ایده آل خرید کنند فروش قسطی تیبا 2 بدون پیش پرداخت می‌باشد و افراد می‌توانند با پرداخت اقساط به صورت 3 الی 24 ماهه خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند.

خرید قسطی خودرو تیبا 2 یک فرصت بسیار ویژه می‌باشد که جوانان و افراد علاقه مند به این خودرو می‌توانند از آن استفاده نمایند. خرید در این سایت بدون ضامن و حتی چک می‌باشد که خرید را برای اکثر افراد آسان می‌کند. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و مطالعه دقیق شرایط فروش قسطی خودرو می‌توانید از این شرایط ایده آل استفاده کنید و خودرو خود را به روز کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی باتری خودرو

خرید قسطی باتری خودرو
باطری یکی از قطعات مورد نیاز وسایل نقلیه بوده است که وجود آن در خودرو ها واجب بوده است. خرید قسطی باتری خودرو در هنگام خراب شدن و یا تعویض یکی از ...

فروش اقساطی خودرو تیبا با چک

فروش اقساطی خودرو تیبا با چک
تیبا یکی از محصولات خوب سایپا با قیمتی عالی و مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی خودرو تیبا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل...