خرید قسطی لپتاپ لنوو ideapad 5

تاریخ انتشار:
1403/2/20 06:34:36

پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک لپ تاپ همه چیز تمام، خرید قسطی لپتاپ لنوو ideapad 5 از بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید قسطی لپتاپ لنوو ideapad 5


لپ تاپ لنوو

خرید قسطی لپتاپ لنوو ideapad 5 را به دانشجویان پیشنهاد می‌کنیم. این لپ تاپ به این دلیل برای دانشجویان مناسب است که در کنار قیمت مناسب، عملکرد خوبی نیز دارد. این لپ تاپ می‌تواند به خوبی کارهای شما را انجام دهد. در واقع عملکرد خوب این لپ تاپ به دلیل وجود پردازنده باکیفیت و قدرتمند است. علاوه بر اینکه این لپ تاپ در زمینه پردازنده مطلوب است؛ از طراحی و کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می‌برد. در کل اگر دانشجو هستید و به دنبال یک لپ تاپ مناسب می‌گردید؛ ما به شما لپتاپ ideapad 5 لنوو را پیشنهاد می‌کنیم (که برای خرید اقساطی لپتاپ می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید).

طراحی ساده وشیک این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک طراحی بسیار ساده و شیک بهره می‌برد. بدنه این لپ تاپ تلفیقی از پلاستیک و آلومینیوم است. در واقع زیر دستگاه از جنس پلاستیک است که مقاومت بسیار بالایی دارد و حس خوبی به شما می‌دهد. در پشت صفحه نمایش نیز از فلز آلومینیوم استفاده شده است. در واقع از نظر طراحی و کیفیت ساخت، این لپ تاپ نمره خوبی را  دریافت می‌کند. 

این لپ تاپ 1.6 کیلوگرم وزن دارد و همین موضوع سبب می‌شود تا شما بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. همچنین ابعاد این لپتاپ 356 در 233 میلیمتر است و ضخامت آن به 17 میلی متر می‌رسد. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو ideapad 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این کالای دیجیتال شامل چه درگاه‌هایی می‌شود؟

اگر حاشیه لپ تاپ را نگاه کنید؛ در سمت راست یک عدد درگاه USB Type C، یک عدد جک 3.5 میلیمتری صدا و درگاه HDMI را مشاهده می‌کنیم. در سمت چپ این دستگاه نیز دو عدد درگاه USB و یک عدد درگاه کارت حافظه وجود دارد. توجه داشته باشید که شما به کمک یکی از درگاه‌های USB موجود بر روی این لپتاپ، می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید(15 وات توان شارژدهی این درگاه است). با خرید قسطی لپتاپ لنوو ideapad 5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال دارای یک صفحه نمایش 15 اینچی IPS LCD می‌باشد که قادر است تا تصاویر خوبی را به نمایش در بیاورد. رزولوشن خروجی این نمایشگر 1920 در 1080 است که برای تماشای فیلم و حتی گیمینگ مناسب می‌باشد. پوشش موجود بر روی نمایشگر، از نوع مات است تا انعکاس نور محیط اطراف کاهش یابد. همچنین توجه داشته باشید که نرخ نوسازی این صفحه نمایش 60 هرتز است. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو ideapad 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت افزار این لپ تاپ

پردازنده مرکزی یا قلب تپنده این کالای دیجیتال از نوع Intel Core i7-1165G7 می‌باشد. این پردازنده در فرکانس‌های 2.8 الی 4.7 گیگاهرتزی کاربرد دارد و 12 مگابایت نیز حافظه کَش در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین توجه داشته باشید که این پردازنده 4 هسته ای است و به خوبی داده‌ها را پردازش می‌کند. از پردازنده مرکزی که بگذریم؛ به بررسی پردازنده گرافیکی می‌رسیم. جایی که پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX450 قرار دارد(این پردازنده گرافیکی 2 گیگابایت حافظه دارد) و تنها در کسری از ثانیه، می‌تواند اطلاعات گرافیکی را پردازش کند. برای خرید قسطی لپتاپ لنوو ideapad 5 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حافظه داخلی و رم این کالای دیجیتال

لپ تاپ Ideapad 5 دارای 16 گیگابایت رم DDR4 می‌باشد. وجود 16 گیگابایت رم در این لپ تاپ به شما کمک می‌کند تا بدون کوچک‌ترین لَگ یا تاخیر، به انجام فعالیت خود بپردازید. همچنین حافظه داخلی این لپتاپ از نوع هیبریدی(دوگانه) می‌باشد(1 ترابایت حافظه از نوع HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD).

اسپیکرهای این لپ تاپ

اسپیکرهای این لپ تاپ از کیفیت و تفکیک صدایی نسبتا خوبی برخوردار هستند و می‌توانند برای نیاز روزمره مناسب باشند(انتظارات شما را برآورده کنند). اگر قصد خرید قسطی لپ تاپ لنوو (مدل Ideapad 5) را دارید؛ تلفن همراه خود را بردارید و وارد سایت قسطی کلاب شوید.

باتری

این کالای دیجیتال از یک باتری 3 سلولی 57 وات ساعتی بهره می‌برد که به مدت 5 ساعت در روز، می‌تواند برای شما کارایی داشته باشد.

نحوه خرید اقساطی لپتاپ لنوو ideapad 5 از قسطی کلاب

اگر می‌خواهید صاحب یک لپ تاپ زیبا و قدرتمند شوید، همین الان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و به خرید قسطی لپ تاپ لنوو (مدل Ideapad 5) اقدام کنید. در واقع ما به شما یکی از معتبرترین سایت‌هایی که در زمینه فروش قسطی لپ تاپ فعالیت دارد را معرفی کردیم تا در حین خرید، خیالتان از خرید و همچنین اصالت کالا راحت باشد. (شرایط خرید نقدی نیز وجود دارد)

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی در دیجی کالا

فروش قسطی در دیجی کالا
در حال حاضر چندین فروشگاه اینترنتی در سطح کشور فعالیت می کنند که کالاهای خود را به صورت نقدی و یا اقساطی به فروش می رسانند. به جرات می توان گفت...

خرید اقساطی a52s سامسونگ

خرید اقساطی a52s سامسونگ
برای خرید اقساطی a52s سامسونگ با قیمتی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...