خرید قسطی ظرف شویی الجی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 16:48:37

محصولات ال جی متعلق به کشور کره جنوبی می‌باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای خرید قسطی ظرف شویی الجی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ظرف شویی الجی


ویژگی‌های شاخص ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی (LG Dishwasher) به امکانات و قابلیت‌های پیشرفته و مدرنی مجهز شده است. این محصول قابلیت شستشوی حجم قابل توجهی از ظروف را برای مصرف کننده فراهم می‌آورد. فضای داخلی جادار، مصرف آب و انرژی بهینه و موتور اینورتر دایرکت درایو، از امتیازات مهم خرید اقساطی ظرف شویی الجی به شمار می‌رود. همچنین، مجهز شدن ظرفشویی‌های مدل جدید LG به تکنولوژی بخار، شستشوی ایده آل و بهداشتی ظروف را سبب شده است. 

بهره مندی از موتور اینورتر دایرکت درایو، اولین ویژگی برجسته خرید قسطی ظرف شویی الجی را شامل می‌شود. فناوری اینورتر ضمن کنترل میزان انرژی مصرفی، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب و انرژی اعمال می‌کند. همچنین، تکنولوژی اینورتر با کنترل سرعت موتور، در کاهش چشمگیر اتلاف انرژی تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. ضمنا، این موتور، میزان پاشش آب را متناسب با برنامه انتخاب شده تنظیم می‌کند. این امر صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب را به دنبال دارد.

سطح صدای بسیار پایین در هنگام کارکرد، از دیگر امتیازات برجسته ماشین ظرفشویی ال جی به حساب می‌آید. کاهش میزان صدای دستگاه با استفاده از فناوری lo decibel محقق شده است. این قابلیت ضمن تولید سطح صدای پایین، مانع از ایجاد آلودگی صوتی برای مصرف کننده می‌شود. علاوه بر این، متریال در نظر گرفته شده برای بدنه دستگاه، از نوع عایق و کاهش دهنده سطح صدا می‌باشد. این ویژگی از انتقال صداهای تولید شده توسط موتور ظرفشویی به بیرون، جلوگیری به عمل می‌آورد.  

مجهز شدن به سبد هوشمند، را می‌توان از دیگر مشخصات خرید اقساطی ظرف شویی الجی قلمداد نمود. بر این اساس، مصرف کننده می‌تواند مطابق با چینش ظروف، سبدهای دستگاه را تنظیم نماید. در نتیجه این امر، فضای کافی برای قرار دادن ظروف مختلف در داخل ظرفشویی، به راحتی فراهم می‌گردد. 

سایر مشخصات مهم ظرفشویی LG

ویژگی دیگر فروش قسطی ظرفشویی LG به فناوری True Steam مربوط می‌شود. تکنولوژی بخار با کمک انرژی و بخار زیاد در شستشوی تمیز و بهداشتی ظروف کمک شایانی می‌کند. نفوذ بخار به سطح ظروف موجب از بین رفتن لکه‌ها و چربی‌های به جا مانده می‌شود. این فناوری کاملا متناسب با انواع ظروف طراحی گردیده است. بر همین اساس، هیچگونه آسیبی به سطح ظروف قرار گرفته در محفظه داخلی دستگاه وارد نمی‌شود. برای خرید قسطی ظرف شویی الجی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم عیب یابی هوشمند (Smart Diagnosis) در ساختار ظرفشویی‌های ال جی لحاظ شده است. با استفاده از این سیستم کاربر به راحتی می‌تواند مشکلات و ایرادات احتمالی دستگاه را در کمترین زمان ممکن شناسایی و برطرف نماید. همچنین، از امکانات ویژه ماشین ظرفشویی ال جی می‌توان به برنامه‌های شستشوی متنوع دستگاه، اشاره نمود. برنامه شستشوی سریع، اقتصادی، خودکار و برنامه شستشوی ظروف حساس، از مهم ترین برنامه‌های کاربردی این دستگاه محسوب می‌شوند. ضمنا، ظرفشویی ال جی قابلیت شستشوی ظروف با نصف ظرفیت را دارد.

رتبه انرژی A+++، دارای سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف یا Soil Sensor، سیستم Hybrid Dry (سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف)، دارای سبد مخصوص قاشق و چنگال، دارای قفل کودک، دارای نمایشگر با دکمه‌های لمسی، قابلیت شستشوی ظروف با دمای بالا و مصرف بهینه انرژی، ویژگی‌های خرید اقساطی ظرف شویی الجی را تکمیل می کند. 

نحوه خرید قسطی ظرف شویی الجی از قسطی کلاب

خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، برای خریداران و مشتریان محقق شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.Ghesticlub.com، در جریان جزئیات و شرایط و ضوابط این طرح قرار گیرند. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، قابلیت خرید نقدی انواع لوازم خانگی و لوازم برقی، به راحتی فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سرویس قابلمه دلمونتی

خرید قسطی سرویس قابلمه دلمونتی
با داشتن یکی از بهترین سرویس قابلمه‌های باکیفیت و مدرن قادر خواهید بود که بهترین غذاها را برای عزیزانتان تهیه کنید. برای خرید اقساطی ...

خرید قسطی لباس شویی کندی

خرید قسطی لباس شویی کندی
برند کندی یکی از برندهای موفق در ایران می‌باشد که محصولات با کیفیت و مدرنی دارد. برای خرید قسطی لباس شویی کندی به بخش ماشین...