خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/19 13:05:18

برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی است. شما می‌توانید به سادگی خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس را از بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس ویژه کارمندان


معرفی ظرفشویی جی پلاس

پورتال قسطی کلاب یکی از مراکز تخصصی برای خرید لوازم خانگی به ویژه خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس است. برند جی پلاس جایگاه خود را در میان برندهای موجود در بازار, باز نموده است. با خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس امکان خرید محصولات با کیفیت این شرکت سازنده امکان پذیر می‌گردد.

در این سایت شما می‌توانید علاوه بر کالاهای تولیدی شرکت جی پلاس, لوازم خانگی با سایر برندها را نیز خریداری نمایید. علاوه بر ماشین ظرفشویی, شرکت جی پلاس, طیف گسترده‌ای از کالاها را توليد و عرضه نموده است. بنابراين با خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس شما می‌توانيد تلويزيون, ماشين لباسشويی, کولر گازی, يخچال فريزر را با برند مذکور در اختيار بگيريد.  

با خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس شما می‌توانید, با مشاهده مشخصات فنی اين محصول و مقایسه آن با قیمت‌های ارائه شده ساير فروشندگان انتخاب صحیحی را داشته باشید. برای اين کار کافی است نام "جی پلاس" را در نوار جستجوی اين سايت وارد نماييد و تنوع کم نظير اين محصولات را مشاهده کنيد. 

امکان خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس

با مراجعه به این سایت و جستجوی برند مذکور امکان خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس برای شما فراهم می‌گردد. ماشین‌های ظرفشویی متنوعی در این سایت معرفی شده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. رنگ‌های سفید و نقره‌ای از مجموعه رنگ‌های پر فروش در این سایت می‌باشد. این رنگ‌ها به راحتی با رنگ بقیه وسایل آشپزخانه هماهنگ می‌گردد و جلوه زیبایی به آن می‌بخشد.

با برخورداری از امکان خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس که در این پورتال ارائه شده است, شما می‌توانید ماشین‌های ظرفشویی با برنامه‌های مختلف شستشو را در اختیار داشته باشید. برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای و همچنین برنامه شستشوی روزانه 90 دقیقه‌ای از جمله برنامه‌های این محصول است.

ویژگی‌های استثنایی ماشین ظرف شویی جی پلاس

این محصول دارای صفحه نمایش LCD است که وضعیت فعلی شستشو را به مصرف کنندگان نشان می‌دهد. طبقه دوم در بیشتر انواع این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. بدین ترتیب, ظروفی که ارتفاع بیشتری دارند, به راحتی در این طبقه قرار می‌گیرند. برنامه Pre-Rinse به شما این امکان را می‌دهد تا ظروف دلخواه, قبل از شستشوی نهایی خیس خورده و آماده شستشو گردند. 

با خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس شما می‌‎توانید از برنامه شستشوی Intensive نیز استفاده نمایید. این برنامه برای شستن "ظروف خیلی کثیف" به کار می‌رود و قدرت بالایی در شستشو دارد. همچنین در صورتی که بخواهید زمان شستشو را به بعد منتقل نمایید, می‌توانید از برنامه Delay Start استفاده کنید. این دستگاه دارای 5 برنامه شستشو می‌باشد و شما می‌توانید متناسب با وضعیت ظروف برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید.   

در هنگام خرید لوازم خانگی ابعاد کالا اهمیت زیادی دارد. معمولا در ساخت کابینت آشپزخانه جایگاه معینی برای ماشین ظرفشویی در نظر گرفته می‌شود. با خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس شما می‌‎توانید از ابعاد 60 x60 که ابعاد استاندارد این محصول است, بهره مند شوید.

این ماشین ظرفشویی, از نظر استفاده از آب, محصولی کم مصرف محسوب می‌شود. حداکثر مصرف آب در هر بار شستشو برای این دستگاه, 11 لیتر است. به وسیله این دستگاه شما می‌توانید, ظروف یک مهمانی 13 نفره را به راحتی بشویید و در کنار مهمانان از زمان خود لذت ببرید.   

نحوه خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس

اگر به آدرس www.ghesticlub.com که مربوط به شرکت قسطی کلاب است مراجعه نمایید, شما می‌توانيد کالاهای دلخواه خود را به صورت نقدی خریداری نمایید. در اين صورت سفارش اعلام شده ظرف مدت 5 روز کاری برای شما ارسال مي گردد. برای خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس و ديگر انواع لوازم خانگی شما می‌توانید از روش‌های مختلف پرداخت اقساطی مانند روش "بایچک", طرح "پایا", "طرح پارسیان" استفاده نمایید. در اين پورتال خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس با شيوه‌های مختلف فروش قسطی برای مصرف‌‌کنندگان ارائه می‌گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون MGS با چک

خرید قسطی تلویزیون MGS با چک
برند MGS را می‌توان یکی از بهترین برندهای موجود در کشور نامید. برای خرید قسطی تلویزیون MGS با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی کولر گازی پاکشوما با چک

 خرید قسطی کولر گازی پاکشوما با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی برند پاکشوما می‌باشد. برای خرید قسطی کولر گازی پاکشوما با چک به بخش سرمایشی در...