خرید قسطی کولرگازی جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 20:45:31

امروزه خرید قسطی کولرگازی جی پلاس با چک می‌تواند پیشنهاد بسیار عالی و منطقی باشد. برای خرید اقساطی به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولرگازی جی پلاس با چک



بررسی کولر گازی جی پلاس

جی پلاس یکی از برندهای معتبر ایرانی در تولید کولر گازی است. کولر گازی جی پلاس توسط شرکت گلدیران در بازار عرضه می‌شود. شرکت گلدیران دارای سابقه‌ای دیرینه در عرضه لوازم خانگی ال جی می‌باشد و بعد از یک دوره سابقه درخشان عرضه، اقدام به تولید نموده است. این کولر گازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که توانایی پرداخت هزینه خرید آن را به صورت کامل نداشته باشید، می‌توانید آن را به صورت قسطی خریداری نمایید. با خرید قسطی کولرگازی جی پلاس با چک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

انواع کولر گازی‌های جی پلاس

خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس دارای دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی امکان پذیر می‌باشد. این کولر در مناطق گرمسیری هم کاربرد زیادی دارد. به خاطر وجود ظرفیت‌های مختلف از این برند کولر گازی به راحتی می‌توانید، برای هر محیطی یک کولر مناسب خریداری نمایید. کولرگازی‌های جی پلاس دارای کمپرسور هوشمند اینورتر می‌باشند که، مصرف را کنترل می‌نماید. کولر گازی جی پلاس دارای دو مدل مخصوص مناطق گرمسیری و معتدل می‌باشد. ظرفیت این دو مدل کولر با هم متفاوت هستند. کولر گازی مخصوص مناطق گرمسیری با دو ظرفیت 30 و 24 هزار تولید می‌شود. کولر گازی‌های مناسب برای مناطق معتدل دارای 5 ظرفیت 30، 24، 18، 12 و 9 هزار می‌باشند. 

قیمت و خرید قسطی کولرگازی جی پلاس

برای افرادی که به کولرگازی نیاز دارند و توانایی خرید نقدی و پرداخت همه هزینه آن را ندارند، امکان خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس هم فراهم شده است. قیمت این کولر گازی با توجه به نوع، مدل و ظرفیت آن متفاوت می‌باشد. اگر در مکانی این کولر گازی‌ها را خیلی پایین تر از قیمت بازار مشاهده کردید فریب نخورید، معمولاً این محصولات ارزان قاچاق بوده و فاقد گارانتی می‌باشند. کارایی بالای این محصول باعث محبوبیت آن بین مردم و افزایش فروش آن شده است. قیمت خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس معمولا به نسبت کیفیت و ظرفیت آن مناسب می‌باشد. هنگام خرید حتما باید به ظرفیت و همچنین محل زندگی خود و مساحت فضای مد نظر توجه نمایید. 

خصوصیات مشترک بین تمامی مدل‌های کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس در انواع ظرفیت‌ها ساخته شده است؛ ولی تمامی این مدل‌ها دارای یک سری خصوصیات مشترک می‌باشند که عبارتند از:

۱– داشتن کمپرسور هوشمند اینورتر

این کمپرسور از خاموش و روشن شدن‌های مکرر، در زمان به تعادل رسیدن دمای اتاق جلوگیری می‌نماید. این قطعه باعث کاهش مصرف برق و افزایش بازدهی دستگاه می‌شود.

۲– داشتن پره طلایی

پره‌های طلایی کولر گازی، باعث مقاومت آن در برابر سایش و خوردگی می‌شود و ماندگاری دستگاه را بالا می‌برد.  

۳– عملکرد Turbo

Turbo میزان سرعت عملکرد کولر گازی را بالا می‌برد.

۴– پرتاب باد به چهار طرف

نکات طلایی خرید قسطی کولرگازی جی پلاس

خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس گزینه بسیار مناسبی برای افراد با بودجه کم می‌باشد. بعضی از افراد که به این لوازم نیاز دارند و قدرت خرید آن را ندارند، با این شیوه می‌توانند به راحتی صاحب کولر گازی شوند. قسطی کلاب، یک سایت بسیار معتبر برای فروش قسطی لوازم خانگی و سایر لوازم مورد نیاز می‌باشد. قسطی کلاب انواع روش‌های فروش قسطی را برای راحتی خریداران ارائه می‌دهد. 

طرح پایا یک روش فروش از قسطی کلاب می‌باشد که، از طریق آن تا 50 میلیون تومان به صورت فروش قسطی به شما کالا ارائه می‌شود. روش دوم بای چک است که حتما باید حساب بانکی معتبر داشته باشید. سومین روش هم لیزینگ پارسیان است که تا صد میلیون تومان به صورت فروش قسطی به شما کالا می‌فروشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی

فروش اقساطی لوازم خانگی
ما در چند سال اخیر شاهد نوسانات زیادی در حوزه لوازم خانگی بویم با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها خصوصا در ماه های اخیر قدرت خرید...

خرید قسطی ظرف شویی امرسان

خرید قسطی ظرف شویی امرسان
ماشین ظرفشویی یکی از بهترین وسایل کمکی در آشپزخانه است. برای خرید قسطی ظرف شویی امرسان به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...