خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/16 18:03:07

در روزهای گرم تابستانی یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای اسپلیت بی شک خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس با چک به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس با چک


آیا کولرگازی جی پلاس را می‌شناسید؟

هنگام خرید لوازم خانگی مطمئن و با کیفیت چه فاکتورهایی را در نظر می‌گیرید؟ آیا می‌دانید گلدیران شرکتی با 30 سال سابقه است که از تمام تجربیات خود استفاده کرده و برند خود را به بازار عرضه می‌نماید؟ آیا با بهترین کولرهای گازی ایرانی موجود در بازار آشنا هستید؟ آیا می‌دانستید گلدیران برند جی پلاس را به وجود آورده است و در آینده‌ای نه چندان دور، بازار ایران و کشورهای همسایه را تامین خواهد کرد؟ یکی از بهترین کولرهای گازی موجود در بازار بی‌شک متعلق به برند جی پلاس است که دراین مقاله با نحوه خرید قسطی کولر گازی جی پلاس بیشتر آشنا خواهید شد. 

چه امری خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس را متمایز می‌کند؟

برند جی پلاس حرف‌های زیادی برای گفتن در خصوص مرغوبیت کولرهای گازی دارد.این برند تمامی نیازها و شرایط موجود را پیش بینی کرده است. کولرهای گازی جی پلاس دارای سیستم‌های تهویه مطبوع پیشرفته و باکیفیت در داخل کشور هستند. این کولرها در ظرفیت‌های سرمایشی متنوع 9000 تا 30000 btu و مطابق با استانداردهای معتبر جهانی طراحی و تولید شده‌اند. تمامی مدل‌های موجود در بازار دارای موتور کمپرسور اینورتر هستند و از لحاظ کلاس آب و هوایی در زمره مناطق گرمسیری (Tropical) و  مطابق با اقلیم‌های آب و هوای معتدل قرار دارند.

ویژگی‌های منحصربه فرد خرید قسطی کولر گازی جی پلاس چیست؟

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است، مانند:مجهز بودن این کولرها به موتور، کمپرسور اینورتر و قابلیت دو منظوره سرمایش و گرمایش. در تمامی فصل‌های سال، اعم از تابستان و زمستان به دلیل عملکرد سرد و گرم می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. کولر گازی جی پلاس به کمپرسور روتاری نیز مجهز است که افزایش نرخ بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی برق را به دنبال خواهد داشت. کندانسور و گاز خنک کننده باکیفیت از دیگر مشخصات خرید قسطی کولر گازی جی پلاس است. سیکل تبرید تراکمی کولر گازی جی پلاس مجهز به گاز مبرد R410A است. از ویژگی‌های این گاز، به بی خطر بودن و دوستدار محیط زیست، می‌توان اشاره کرد. 

آنچه شما را بیشتر برای خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس ترغیب می‌کند!

خرید قسطی کولرگازی جی پلاس دارای ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری مانند: سطح مصرف انرژی رده A، قدرت پرتاب باد بالا و حالت Turbo است. عملکرد Eco، حالت Feel، حالت DRY و Sleep mode، از قابلیت‌های منحصر به فرد کولر گازی اسپلیت جی پلاس محسوب می‌شود. حالت (Eco) موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دستگاه خواهد شد. حالت (DRY)، برای حذف رطوبت موجود در هوا کاربرد دارد. حالت Feel نیزشرایط دمایی ایده آل را برای محیط فراهم می‌آورد. با فعال سازی حالت Sleep mode، شرایط مناسب برای خواب شبانه فراهم می‌گردد. فیلترهای تصفیه هوای مرغوب، نمایشگر LED ، سطح صدای متناسب، بدنه مستحکم، قطعات فنی باکیفیت، از سایر ویژگی‌های خرید قسطی کولرگازی جی پلاس می‌باشد.

آیا اکنون، مایل به خرید قسطی کولرگازی جی پلاس هستید؟

با خرید قسطی کولرگازی جی پلاس از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه و البته با کیفیت را تجربه خواهید کرد. فروش قسطی کولر گازی جی پلاس به وسیله فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب انجام می‌گردد. در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، سیستم‌های تهویه برند جی پلاس با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌شود. همچنین انواع لوازم خانگی را به صورت نقدی از این فروشگاه می‌توان خریداری کرد. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی پاک شوما چکی

خرید اقساطی لوازم خانگی پاک شوما چکی
اگر تمایل به خرید اقساطی لوازم خانگی پاک شوما چکی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید اقساطی یخچال امرسان دیاموند

خرید اقساطی یخچال امرسان دیاموند
یخچال فریزر امرسان جز برترین محصولات ایرانی شناخته می‌شود و شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت...