خرید اقساطی اتو بخار هاردستون

تاریخ انتشار:
1403/2/6 09:21:31

داشتن یک اتو بخار استثنایی و کاربردی در هر خانه‌ای لازم و ضروری است. شما می‌توانید برای خرید قسطی اتو بخار هاردستون به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.

خرید قسطی اتو بخار هاردستون

برند هاردستون

هاردستون در سال 2001 میلادی در کشور انگلستان فعالیت تجاری خویش را پایه گذاری کرد. هدف این برند، فروش گسترده در سرتاسر دنیا می‌باشد. از جمله سیاست‌های این شرکت، ارائه محصولاتی با کیفیت، استاندارد و دارای ایمنی لازم است که مراحل تست خود را قبل از ارسال به بازار مصرف، طی می‌کند. 

برند هاردستون تولید محصولات خود را در کشورهایی مثل کره، چین، ترکیه و تایوان انجام می‌دهد. اين شركت به فروش محصولاتی مانند آبميوه‌گيری، چرخ گوشت، غذاساز، خردكن، پلوپز، جاروبرقی، اتوبخار و موارد ديگر می‌پردازد. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی یکی از محصولات این شرکت بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی اتو بخار هاردستون در قسطی کلاب فراهم شده است.

اتو بخار هاردستون

این محصول باکیفیت، دارای طراحی بی نظیری می‌باشد. همچنين، این دستگاه در سه رنگ زیبای آبی، مسی و قرمز تولید شده است و یک گارانتی 18 ماهه دارد. 

قدرت 3000 واتی موجود در این اتو بخار سبب می‌شود تا این محصول قدرتمند، دارای عملکرد فوق‌العاده‌ای باشد و تمامی البسه و پارچه‌های شما را به خوبی اتو کند. با خرید قسطی اتو بخار هاردستون با ظاهری ويژه در برابر جمع، مانند ستاره بدرخشيد!

علاوه بر اين، از مقاومت بالایی نیز بهره‌مند است. بدنه این اتو، مستحکم است و در عین حال وزن سبکی دارد. این دو عامل سبب می‌شود تا این دستگاه، به عنوان یک وسیله استثنایی و با استفاده‌ای آسان، خریداری شود. 

كف اتو از جنس روکش سرامیکی است که سبب می‌شود تا از اصطحکاک پایینی برخوردار باشد. به علاوه، كفی سراميک کمک می‌کند تا گرما به صورت یکنواختی در سطح پخش شود و انتقال حرارت نیز، به خوبی انجام گیرد. با خرید اقساطی اتو بخار هاردستون كيفيت منحصر به فرد و تفاوت را در لباس‌های روزانه خود خواهيد ديد!

در هر بار استفاده از اتو بخار، مقدار 0.7 میلی لیتر بخار اسپری می‌شود. به علاوه وجود دو حالت بخار لحظه‌ای و بخار مداوم به يک اتوکشی حرفه‌ای منجر می‌شود. از جمله قابلیت های موجود در این دستگاه قابلیت سیستم ضد چکه است. 

اين قابلیت سبب می‌شود تا در هنگام استفاده از اتو، از کناره‌ها و زیر این دستگاه، رطوبت و آب چکه نکند. به علاوه، قابلیت بخاردهی عمودی نيز سبب می‌شود تا پارچه‌هایی مثل پرده به صورت آویزان نیز، اتو شوند.

همچنین، برخورداری از سیستم ضد رسوب نیز کمک می‌کند تا عمر دستگاه شما بیشتر شود و هیچ آسیبی به اتو نرسد. با خرید قسطی اتو بخار هاردستون به آسانی اتو كنيد!

مقدار بخار آب تولیدی در هر بار پرتاب توسط این اتو 0.8 گرم است. طول کابل این وسیله 1.9 متر می‌باشد. اين طول برای اتصال به پايه‌های مخصوص ميز اتو كه دارای سيم محافظ و رابط جداگانه هستند، مناسب است. 

این اتو دارای دسته و پایه گریپی است که مانع از هرگونه لغزش می‌شود. همچنین قابلیت تنظیم مقدار بخاردهی دارد. به علاوه، این دستگاه دارای سیستم تمیز کننده داخلی می‌باشد. 

همراه با این اتو از یک از یک عدد دفترچه راهنما نیز بهره‎مند خواهید شد. با خرید قسطی اتو بخار هاردستون يک محصول باكيفيت و ايمن داشته باشيد!

خريد اتو بخار هاردستون

برای خريد اتو بخار هاردستون لازم است تا به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات و تسهیلات این وب سایت ایرانی که در جهت عرضه محصولات مورد نیاز ایرانیان ارائه می‌شود، بهره‌مند گردید. 

می‌توانید از این سايت به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این وبسایت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و با یکی از چهار روش موجود در سایت، اقدام فرماييد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی اتو بخار هاردستون از قسطی کلاب است. همین حالا پیشنهاد خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید یخچال فریزر سامسونگ اقساطی

خرید یخچال فریزر سامسونگ اقساطی
خرید یخچال فریزر سامسونگ اقساطی، برای حفظ و تازه نگه داشتن مواد غذایی، از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدون تردید، از جمله....

خرید قسطی گاز رومیزی اخوان

خرید قسطی گاز رومیزی اخوان
برند اخوان یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی گاز رومیزی اخوان به بخش اجاق گاز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...