خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 12:25:37

برای خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو با قیمتی عالی و تخفیف بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو


خرید قسطی موبایل آنر 70 پرو چگونه است؟

جهت خرید قسطی گوشی آنر 70 پرو به چه سایتی مراجعه کنیم؟ در تاریخ 13 ژوئن گوشی Honor 70 Pro برای کاربران جهان ارائه شد. برای خرید و استفاده کردن از یک گوشی متفاوت می‌توان به گوشی آنر 70 پرو اشاره کرد. این گوشی با ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری عالی که دارد، می‌تواند توجه همه را به خود جلب نماید. با وجود این قابلیت‌های با کیفیتی که شرکت هواوی برای گوشی Honor 70 Pro ساخته است، کاربران می‌توانند به فناوری‌های نوین روز دنیا دسترسی داشته باشند. 

پیکسل این سنسور به اندازه ی 1.0 میکرومتر است و می‌تواند با ترکیب پیکسل‌ها به 2.0 میکرومتر برسد. همچنین دریچه دیافراگم این سنسور f/1.9 است. گوشی‌های سری آنر 70 پرو از ویژگی Vlog استفاده می‌کنند و از هوش مصنوعی و زاویه دید زیاد برای حفظ و نگهداری شما و سوژه‌ها داخل فریم بهره می‌برد. 

مشخصات گوشی آنر مدل 70 پرو

یکی از مشخصات این کالای دیجیتال می‌توان به سیستم‌ عامل اندروید 12 اشاره کرد و همچنین رابط کاربری Magic 6.1، پورت USB-C و نسخه‌ 5.2 بلوتوث نیز از دیگر ویژگی این گوشی است. برای خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

چیپست ثبات خوب و قدرت بالا MediaTek Dimensity 8000 در پردازش اطلاعات سی پی یو: Octa-core (4×2.75 GHz Cortex-A78 & 4×2.0 GHz Cortex-A55) با هشت هسته با قدرت و فرکانس کاری زیاد که می‌تواند سرعت بالایی به دستگاه ببخشد. پردازنده گرافیکی Mali-G610 که در این کالای دیجیتال نصب شده است، به کاربر امکان نصب و اجرای بازی‌های گرافیکی می‌دهد. در این مدل گوشی 12 گیگابایت حافظه‌ رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه‌ داخلی UFS 3.1 نیز تعبیه شده است.

به  گفته سازندگان آن باتری 4500 میلی آمپر باتری لیتیومی غیر قابل جا به جایی در این دستگاه به کار برده شده است و از شارژر با سرعت 100 وات پشتیبانی می‌کند. در زمان 30 دقیقه باتری به طور کامل شارژ می‌شود. 

حتی می‌تواند در نصف این زمان شارژ را به 60 درصد برساند و با داشتن این ویژگی یکی از فست شارژهای دنیا به شمار می‌روند. این کالای دیجیتال مجهز به نمایشگرهای 10 بیتی OLED ساخت شرکت BOE چین است. نرخ رفرش ریت 120 هرتزی دارد. نمایشگر این گوشی 6.78 اینچ است و از رزولوشن (HDR Vivid)FHD+ بهره می‌برد.

مشخصات دوربین اصلی

دوربین اصلی گوشی آنر 70 پرو شامل 50 مگاپیکسل کیفیت در کنار 8 مگاپیکسل تله فوتو و 50 مگاپیکسل خیلی پهن بوده که از حالات فلاش دوگانه LED، HDR، پانوراما استفاده می‌کند. در بخش فیلمبرداری دوربین اصلی می‌توان به کیفیت 4K تا 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080p از 30 تا 60 فریم بر ثانیه دسترسی داشت. با توجه به این مشخصه‌های دوربین می‌توان به کیفیت خوب آن پی برد و می‌توان از این کیفیت در ثبت عکس و فیلم‌های خوب استفاده کرد.

مشخصات دوربین سلفی

یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی که موجب شده این روزها افراد زیادی قصد خرید قسطی موبایل آنر 70 پرو کنند، دوربین قوی است. دوربین 50 مگاپیکسلی که در بخش سلفی به آن دسترسی داریم، از ویژگی HDR پشتیبانی می‌کند. در زمان فیلمبرداری و برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی می‌توانید حتی به کیفیت 4K تا 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 تا 30 فریم بر ثانیه برسید. در دوربین سلفی این گوشی نمایشگر خمیده، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و حفره‌ی نمایشگر استفاده شده و در قسمت پشتی این گوشی یک ماژول دوربین مستطیلی وجود دارد.

خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو از قسطی کلاب

با خرید قسطی موبایل آنر 70 پرو از سایت قسطی کلاب خریدی راحت را  تجربه می‌نمایید. جهت خرید اقساطی این کالای دیجیتال باید مقدار بسیار کمی از مبلغ آن را به صورت نقدی پرداخت کنید و مابقی آن را به صورت قسطی بپردازید. سایت معتبر قسطی کلاب جهت اطلاعات بیشتر در مورد فروش قسطی انواع لوازم از جمله گوشی پیشنهاد می‌دهیم. جهت خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو به سایت قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش لپتاپ ایسر قسطی

فروش لپتاپ ایسر قسطی
امروزه شرایط زندگی به نحوی پیش رفته است که استفاده از کالاهای دیجیتال مانند لپتاپ ها به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. برای مشاهده و خرید قسطی....

خرید اقساطی اسمارت واچ شیائومی

خرید اقساطی اسمارت واچ شیائومی
ساعت هوشمند شیائومی یکی از بهترین مدل‌های اسمات واچ است. برای خرید اقساطی اسمارت واچ شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته...