خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 18:10:59

برند ایسوس بهترین برند تولید کننده لپ تاپ در دنیا است. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ


مشخصات مهم لپ تاپ ایسوس گیمینگ 

لپ تاپ گیمینگ ایسوس، از گزینه‌های ایده آل و حرفه‌ای برای علاقمندان به Gaming تلقی می‌گردد. کیفیت بالا، نمایشگر و رزولوشن مطلوب و سخت افزار قدرتمند، از ویژگی‌های شاخص خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ به شمار می‌رود. لپ تاپ‌های گیمینگ شرکت ASUS در دو دسته ROG و TUF تولید و به خریداران ارائه می‌گردد. در ساختار این نوع از لپتاپ‌ها از فن‌های قدرتمند و سخت افزار قوی استفاده می‌گردد. 

طراحی سبک و جمع و جور، از ویژگی‌های قابل توجه خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ به حساب می‌آید. این ویژگی امکان حمل و جابجایی راحت دستگاه را برای کاربران به همراه داشته است. بدنه و پایه‌های لپ تاپ از متریال باکیفیت تولید شده است. همچنین، لولاهای در نظر گرفته شده برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس از پایداری و استقامت خوبی برخوردار هستند.

لپ تاپ مدل ROG Strix از جمله محصولات جدید و حرفه‌ای شرکت ایسوس برای گیمرهای حرفه‌ای به شمار می‌رود. بدنه این مدل از پلی کربنات و ABS ساخته شده است. همچنین، لپتاپ‌های سری ROG (Republic Of Gamers) در سه دسته مختلف GL/G/GX به گیمرها عرضه می‌گردد. تنوع طرح و مدل را می‌توان از دیگر مشخصات مهم خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ به شمار آورد.

لپ‌تاپ‌های سری TUF، از سخت افزار قدرتمند و قیمت اقتصادی برخوردار هستند. لپتاپ‌های سری ROG ایسوس علاوه بر سخت افزار قوی و قدرتمند، از قیمت بالاتری بهره می برند. این دسته از لپتاپ‌های گیمینگ، برای اجرای بازی‌ها، طراحی‌های سه بعدی و فعالیت‌های گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

سایر مشخصات Asus Gaming Laptop

مجهز شدن به سخت افزار قوی و کاربردی، دیگر ویژگی برجسته خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ را شامل می‌شود. به عنوان نمونه مدل rog strix g513ie به پردازنده مرکزی کم مصرف و در عین حال قوی Ryzen7 4800H مجهز شده است. همچنین، به منظور پردازش محتواهای گرافیکی در ساختار این مدل از پردازشگر گرافیکی NVIDIA Geforce RTX 3050TI استفاده شده است. علاوه بر این، بهره مندی از یک رم با ظرفیت 8 گیگابایت، بخش سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ سری ROG STRIX G513ie را تکمیل می‌کند. قدرت پردازشی بسیار بالای این محصول، امکان اجرای انواع بازی‌های با گرافیک بالا را برای کاربران فراهم آورده است.

گفتنی است که محتوای تصویری و بازی‌ها از طریق نمایشگر 17.3 اینچی این مدل در معرض دید کاربر قرار می‌گیرد. پنل طراحی شده برای نمایشگر دستگاه از نوع IPS است. همچنین، این مدل تصاویر را با رزولوشن 1080×1920 FULL HD و نرخ نوسازی 144 هرتز به تصویر می‌کشد. ضمنا، در ساختار لپ تاپ ایسوس گیمینگ درگاه‌های ارتباطی متنوعی به چشم می‌خورد. وجود پورت‌های ارتباطی USB و HDMI قابلیت اتصال دیگر دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی مانند هارد اکسترنال و فلش مموری را به دستگاه امکان پذیر ساخته است. برای خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دارای نور پس زمینه RGB، تاچ پد چند لمسی، دارای 2 اسپیکر با تکنولوژی Dolby Atmos، باتری لیتیوم یونی باکیفیت، بلوتوث و وای فای، درگاه LAN، نسبت تصویر 16:9 و زاویه دید 178 درجه، دیگر ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس گیمینگ را در بر می‌گیرد. 

نحوه خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ

فروش قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب میسر شده است. در این طرح مدل‌های جدید لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب و به صورت غیر حضوری به متقاضیان عرضه می‌گردد. همچنین، در این فروشگاه آنلاین امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال نیز برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای طراح و سازنده تلفن همراه است که در سال‌های گذشته بسیار طرفدار پیدا کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید ...

خرید قسطی گوشی poco x4 gt

خرید قسطی گوشی poco x4 gt
برند شیائومی در تولید گوشی تنوع بالایی دارد. برای خرید قسطی گوشی poco x4 gt به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...