خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:42:10

برند هیمالیا سالیان سال است که در ایران در حال تولید یخچال می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا


نگاهی به مشخصات یخچال فریزر دوقلو هیمالیا

تنوع طرح و مدل، یکی از ویژگی‌های مهم خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا محسوب می‌شود. یخچال فریزرهای دوقلو برند هیمالیا در مدل‌های آلفا پلاس، رومانو پلاس، تسلا، پانوراما، آیس پول و NX320 در سطح بازار موجود هستند. این مدل از یخچال‌های هیمالیا در ظرفیت‌ها و رنگ‌های مختلف (استیل، سفید چرمی و نقره‌ای) طراحی و به مرحله تولید می‌رسند.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا به سیستم بدون برفک یا نوفراست مجهز شده است. به لطف وجود این سیستم، دغدغه خانواده‌های ایرانی بابت ایجاد برفک و یخ زدگی در محفظه داخلی دستگاه، کاملا برطرف شده است. همچنین، برخی از مدل‌های یخچال فریزر شرکت هیمالیا مانند مدل nx320 به قابلیت چشم الکترونیک هوشمند مجهز گردیده است. این قابلیت در کاهش مصرف انرژی و برق دستگاه نقش بسزایی ایفا می‌نماید. چشم الکترونیک یخچال در هنگام شب ضمن تشخیص تاریک شدن فضای خانه، به صورت خودکار مصرف انرژی دستگاه را کاهش می‌دهد.

مجهز شدن به سیستم انجماد و سرمایش سریع را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا برشمرد. حفظ طراوت و تازگی پروتئین های مواد غذایی، در افزایش سلامت افراد از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

این امر به لطف تکنولوژی انجماد سریع به راحتی محقق شده است. این سیستم زمان سرمایش مواد غذایی را سرعت می‌بخشد. این فرآیند حفظ و تازه ماندن پروتئین‌های مواد غذایی را رقم می‌زند. گفتنی است که فرآیند سرماسازی یخچال فریزر هیمالیا (مدل تسلا) از طریق کمپرسور اینورتر صورت می‌گیرد. این نوع کمپرسور علاوه بر افزایش راندمان و طول عمر دستگاه، صرفه جویی در مصرف انرژی را برای مصرف کننده به همراه دارد. با خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر مشخصات یخچال فریزر HIMALIA

برای یخچال فریزر himalia قابلیت کاربردی گردش هوای یکنواخت در نظر گرفته شده است. گردش هوای سرد با کمک فن دستگاه به صورت یکپارچه و با نرخ ثابت در تمام طبقات محفظه داخلی یخچال جریان پیدا می‌کند.

 گردش هوای یکپارچه موجب سالم و تازه باقی ماندن مواد غذایی و خوراکی‌ها برای مدت زمان طولانی می‌شود. ضمنا، محفظه داخلی یخچال، فضای مناسب و بهینه‌ای را برای ذخیره و نگهداری مواد غذایی در دسترس کاربر قرار می‌دهد. قابلیت تنظیم رطوبت جهت نگهداری میوه و سبزیجات و امکان جابجایی، از ویژگی‌های طبقات و کشوهای یخچال فریزر هیمالیا می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فیلتراسیون قوی، یکی دیگر از مشخصات مهم خرید اقساطی یخچال فریزر HIMALIA به شمار می‌رود. در ساختار این دستگاه‌ها از فیلتر تصفیه آب و فیلتر تصفیه هوا استفاده شده است. فرآیند جذب و فیلتراسیون موجب از بین رفتن بوهای ناخوشایند، آلودگی‌ها و باکتری‌های موجود در محفظه داخلی یخچال فریزر می‌شود. این امر به حفظ عطر و مزه مواد غذایی موجود در یخچال کمک شایانی می‌نماید. ضمنا، بر روی درب یخچال فریزر مدل رومانو، یک آبریز و یخساز طراحی شده است. این ویژگی دسترسی سریع و آسان مصرف کننده به آب خنک را در پی داشته است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از دیگر ویژگی‌های مهم یخچال فریزر هیمالیا می‌توان به هوم بار، سامانه LED کم مصرف جهت روشنایی فضای داخلی یخچال، لاستیک دور درب ضد باکتری، بدنه باکیفیت و مقاوم در برابر خوردگی، سیستم عیب یاب هوشمند، مصرف انرژی A و سطح صدای پایین، اشاره نمود. 

نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا

فروش قسطی یخچال فریزرهای دوقلو هیمالیا از طریق فروشگاه آنلاین قسطی کلاب با قیمت مقرون به صرفه اجرایی شده است. در این طرح یخچال‌های مدل دوقلو himalia به صورت غیر حضوری و اینترنتی به خریداران ارائه می‌گردد. ضمنا، در این فروشگاه اینترنتی امکان خرید نقدی سایر لوازم خانگی برند هیمالیا برای متقاضیان فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55
سونی برند محبوب و مشهور در دنیا است که بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55 به...

خرید نقدی کولر گازی سامسونگ

خرید نقدی کولر گازی سامسونگ
برند سامسونگ یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی سامسونگ...