خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:38:14

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو


ملاقات با گوشی ردمی نوت 11 پرو

اگر به دنبال خرید اقساطی یک گوشی میان رده با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم به مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 11 پرو نگاهی داشته باشید. محصولی که علاوه بر ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری عالی، از قیمت مناسبی هم برخوردار است. با توجه به همین موارد، خرید قسطی گوشي ردمی نوت 11 پرو می‌تواند به یکی از انتخاب‌های اصلی شما تبدیل شود.

از مشخصات اصلی گوشی ردمی نوت 11 پرو می‌توان به نمایشگر سوپرآمولد 6.67 اینچی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، تراشه Helio G96 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اشاره کرد. بد نیست بدانید، این گوشی در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه شده است که می‌تواند در زمان خرید اقساطی نکته مهمی تلقی شود. 

نگاهی به مشخصات فنی ردمی نوت 11 پرو

پیش از توضیحات مربوط به خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو اجازه دهید جزئیاتی درباره مشخصات فنی این کالای دیجیتال ارائه کنیم. جدیدترین عضو خانواده ردمی نوت ابتدا در ژانویه 2022 معرفی و سپس به بازار عرضه شد. سری ردمی نوت 11 دارای چند مدل هست و به همین دلیل ما در اینجا قصد داریم مشخصات فنی نسخه پرو را مرور کنیم.

گوشی ردمی نوت 11 پرو از تراشه 12 نانومتری Helio G96 متعلق به شرکت مدیاتک استفاده کرده است. این تراشه 8 هسته‌ای برای انجام کارهای روزانه و حتی بازی به خوبی نیاز شما را پاسخ خواهد داد.

نمایشگر 6.67 اینچی گوشی ردمی نوت 11 پرو به پنل سوپرآمولد مجهز شده و علاوه بر آن از نرخ بروزرسانی 120 هرتز به همراه رزولوشن 2400×1080 پشتیبانی می‌کند. شیائومی در کنار این موارد ردمی نوت 11 پرو را به گواهی IP53 مجهز کرده تا در برابر اثرات آب و گرد و غبار مقاوم باشد. همچنین، از دیگر نکات مهم در زمان خرید قسطی گوشي ردمی نوت 11 پرو می‌توان به پشتیبانی از شبکه ارتباطی، میزان رم و حافظه آن اشاره کرد. علاوه بر این موارد، گوشی مذکور در سه پیکربندی مختلف وارد بازار شده است:

•6 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی
•6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی
•8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی

امکانات و قابلیت‌های گوشی ردمی نوت 11 پرو همچنین این محصول در دو نسخه 4G و 5G به فروش می‌رسد. یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که پیش از خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو باید به آن توجه کنید، مربوط به امکانات و ویژگی‌های آن است؛ اگر کیفیت دوربین گوشی برای شما اهمیت دارد، گوشی ردمی نوت 11 پرو شاید نتواند در حد دیگر رقبای خود مانند گلکسی A53 ظاهر شود، اما کیفیت خروجی آن در مجموع مناسب است.

سازنده برای گوشی ردمی نوت 11 پرو از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض با لنز 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق استفاده کرده است. همچنین، در بخش جلویی دستگاه لنز سلفی 16 مگاپیکسلی را شاهد هستیم. دوربین‌های پشتی و جلویی ردمی نوت 11 پرو قادر هستند ویدئوها را با وضوح تصویر 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

کاربران در زمان خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو یا هر کالای دیجیتال دیگر، به معیارهایی مانند ظرفیت باتری و پشتیبانی از شارژر سریع توجه می‌کنند. به همین دلیل، شیائومی برای این مدل از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع 67 وات استفاده کرده است. 

همچنین، سازنده بر خلاف سایر تولیدکنندگان در جعبه این محصول شارژر هم قرار داده است تا مشتری نیازی به خرید شارژر بصورت جداگانه نداشته باشد. از دیگر امکانات مهم گوشی ردمی نوت 11 پرو می‌توان به سیستم عامل آندروید 11، رابط کاربری MIUI 13، پشتیبانی از درگاه MicroSD و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. نکته‌ای که باید پیش از خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو باید آن توجه داشته باشید!

در زمان خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو به دو مدل 4G و 5G برخورد خواهید کرد که احتمالاً برایتان سوال می‌شود تفاوت این دو نسخه در چیست؟ بصورت خلاصه، مشخصات فنی این دو نسخه تقریبا یکی بوده و صرفاً در نوع پشتیبانی از شبکه و تراشه بکار رفته (نسخه 5G از تراشه اسنپ دراگون 695 استفاده می‌کند) با یکدیگر فرق دارند. ردمی نوت 11 پرو یک محصول فوق‌العاده با قیمت مناسب همچنین، باید توجه داشته باشید که مدل 5G کمی گران‌تر از مدل 4G است.

شرایط خرید قسطی گوشي ردمی نوت 11 پرو

قسطی کلاب سعی کرده با در نظر گرفتن قدرت خرید مردم و شرایط موجود، اقدام به فروش قسطی انواع محصولات مانند موبایل، تبلت و غیره کند تا همه بتوانند کالای موردنیازشان را بصورت خرید اقساطی در سریع‌‎ترین زمان تهیه کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 11 پرو یا هر کالای دیجیتال دیگری که مدنظر دارید به وب‌سایت ghesticlub.com مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی a53 سامسونگ

فروش قسطی گوشی a53 سامسونگ
اگر قصد خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را با شرایطی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی موبایل آیفون 14

خرید قسطی موبایل آیفون 14
اگر ما جز علاقه مندان به خرید قسطی موبایل آیفون 14 هستید تنها کافی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...