خرید یخچال امرسان اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 22:47:00

یخچال امرسان یکی از بهترین یخچال‌های ایرانی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته است و به همین منظور تنوع بالایی در محصولات خود به وجود آورده است. برای خرید اقساطی یخچال امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید یخچال امرسان اقساطی

یخچال امرسان

حتما شما هم این تبلیغ تلویزیونی با شعار زیبا، پیشرو، مطمئن را در حافظه دارید. این شعار مربوط به شرکت امرسان است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های داخلی است که در زمینه تولید یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، جاروبرقی و ماشین لباسشویی فعالیت دارد. 

این کارخانه ادعا دارد که از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده می‌کند و سعی دارد تا با ارائه قیمت‌های رقابتی در مقابل رقبای داخلی چون اسنوا، الکترواستیل، هیمالیا و همچنین رقبای خارجی مثل ال جی، سامسونگ، بوش و اسمگ بایستد! 

قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است. در ادامه سعی داریم تا به معرفی چند محصول از پرفروش‌ترین محصولات یخچال امرسان بپردازيم.

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T

این دستگاه در سه رنگ طوسی، سفید و سفید چرمی به بازار عرضه شده است و دارای قابلیت‌هایی مانند هشدار باز ماندن درب است. گنجایش کلی این یخچال در حدود 14 فوت است. البته این یخچال دارای ویژگی‌هایی مثل آبسردکن می‌باشد.

این دستگاه زیبایی قابل توجهی دارد و از نوع یخچال فریزرهای کمبی و یا بالا و پایین است. قسمت فریزر در بالا قرار گرفته است و یخچال در پایین قرار دارد. هر دو در از سمت راست باز می‌شوند.

مصرف انرژی این دستگاه بسیار مناسب است و در رده انرژی A قرار دارد. با خرید اقساطی یخچال امرسان كيفيت را احساس كنيد. جنس بدنه از ورق فولاد است و ظرفیت مناسبی دارد. 

فریزر دو طبقه‌ای است و یخچال دارای چهار طبقه مختلف است. هرکدام از این طبقه‌ها در ارتفاع‌های متفاوتی جاسازی شده است. نکته جالب توجه این است که بر روی درب یخچال نیز طبقات متنوعی قرار داده شده است. 

در این طبقه‌ها می‌توانید تخم مرغ و بطری قرار دهید. قسمت پايين مربوط به فضای نگهداری میوه جات و سبزیجات است. کشوی مربوط به نگهداری میوه‌جات و سبزیجات دارای تنظیم دما و رطوبت است.

وزن این یخچال در حدود 68 کیلوگرم است. اين یخچال دارای یک لامپ زیبا است. به علاوه، دارای سیستم انجماد سریع می‌باشد. با توجه به قیمت ارائه شده، این دستگاه طراحی و مصرف انرژی مناسبی دارد. 

کیفیت ساخت و قابلیت‌های این یخچال نيز در حد خوبی است. کاربرانی که این دستگاه را خریداری نموده‌اند به کم صدا بودن آن نیز اشاره کرده‌اند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان با رضايت لبخند بزنيد!

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP

این دستگاه در رنگ سفید به بازار ارائه شده و دارای قابلیت‌هایی مانند قفل کودک است. گنجايش این دستگاه در حدود 20 فوت می‌باشد، دارای نمایشگر است و مجهز به آبسردکن می باشد. 

این محصول دارای ارتفاعی در حدود 2 متر است. دارای چهار طبقه معمولی و چهار طبقه درب دار می‌باشد. سیستم خنک کننده نيز، از نوع کمپرسور است. یکی از ویژگی‌های مثبت این مدل آن است که ضد برفک می‌باشد. فریزر دارای قابلیت انجماد سریع است.

یخچال مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند می‌باشد. یک سیستم کاهش دهنده انرژی نیز در این یخچال وجود دارد که با چرخش هوای چندگانه به بهینه شدن انرژی در این وسیله کمک می‌کند. پنل از نوع LED می‌باشد كه بر روی درب یخچال قرار گرفته است.

یک لامپ زیبا در درون یخچال قرار گرفته که در مواقعی مثل تاریکی می‌توانید به وسیله آن داخل یخچال را به خوبی مشاهده کنید. این وسیله یک جا تخم مرغی کوچک دارد، دارای آبخوری است. 

یک کشوی نگهداری دارد که مخصوص میوه جات و سبزیجات تازه می‌باشد. با خرید اقساطی یخچال امرسان كم‌صدا داشته باشيد. درون محفظه یخچال یک جا لبنیاتی قرار داده شده است. مهمترین ویژگی‌ این یخچال در حمل و نقل، وجود پایه‌های چرخ دار است. 

این یخچال نیز در دسته یخچال فریزرهای بالا پایین یا کمبی قرار می‌گیرد. کاربرانی که این کالا را تهیه نموده‌اند نسبت به طراحی و کیفیت ساخت این یخچال نظرات رضایتمندانه‌ای دارند. با خرید اقساطی یخچال امرسان ضد برفک خريداری نماييد.

خريد یخچال امرسان

اگر مایلید تا یخچال امرسان تهیه نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از این وبسایت تامین کننده لوازم خانگی ایرانیان بهره‌مند شوید. در این وبسایت می‌توانید از خدمات اقساطی استفاده نمایید و به یکی از چهار روش گفته شده در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان از اين سايت است.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم برقی آشپزخانه

 لوازم برقی آشپزخانه
لوازم برقی متناسب با مدل و نوع کارایی خود عصای دست بانوان خانه دار بوده و در تسریع پروسه طبخ غذا کمک شایانی می کنند. در حال حاضر، فضای آشپزخانه...

خرید اقساطی چای‌ساز میگل

خرید اقساطی چای‌ساز میگل
یکی از بهترین وسایل مخصوص آشپزخانه بی شک چای ساز است. برای خرید اقساطی چای‌ساز میگل به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی...