خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:37:35

برند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا است. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55



تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

کمپانی بزرگ سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیا است. این برند محبوب هر ساله با جدیدترین مدل‌های انواع لوازم خانگی پا به عرصه‌ی رقابت می‌گذارد و تقریبا همیشه از این رقابت سربلند بیرون می‌آید. ما در این مقاله قصد داریم به خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بپردازیم و ویژگی‌های این مدل جذاب را با هم بررسی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید. 

سامسونگ را می‌توان بزرگترین تولید کننده‌ تلویزیون در جهان نامید، که همیشه یک برگ برنده برای مشتریان خود رو می‌کند.  تفاوت، تنوع و کیفیت حرف اول را در لوازم خانگی سامسونگ می‌زند و باعث محبوبیت این برند می‌شود. خرید تلویزیون سامسونگ 55 اینچ با قیمت مناسب و اندازه‌ای استاندارد می‌تواند در هر خانه‌ای بدرخشد. کیفیت 4K-UHD را با خرید تلویزیون سامسونگ 55 اینچ تجربه کنید.

اگر مانند بسیاری از کاربران به جزئیات اهمیت خاصی می‌دهید، پیشنهاد ما خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ است. چرا که این مدل با دارا بودن کیفیت و وضوح 4 برابر تصویر، تجربه‌ای بی نظیر را به مخاطبان خود ارائه می‌کند. همچنین به سبب فناوری PUR COLOUR رنگ‌ها با جزئیات بیشتری نمایان می‌شود و شما می‌توانید در تصویر پیش رویتان غرق شوید.

فناوری UHD DIMMING (تنظیم نقطه‌ای نور UHD)

یکی دیگر از از ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ  فناوری UHD DIMMING است. این تکنولوژی باعث می‌شود تا رنگ‌ها را به صورت خالص بهینه سازی کند و وضوح تصویر بیشتری را شاهد باشیم. طرحی یکتا را به خانه ببرید با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

طراحی باریک و زیبای این مدل به قدری چشم‌گیر است که آن را جز پرفروش‌ترین کالاهای لوازم خانگی نیز کرده است. با خرید تلویزیون سامسونگ 55 اینچ از این طراحی زیبا لذت ببرید. سامسونگ این امکان را به شما می‌دهد تا قبل از این که یک تصویر را برای تماشا انتخاب کنید، آن‌ها را به صورت بلوکی در صفحه نمایان کند تا با قدرت بیشتری دست به انتخاب بزنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خرید تلویزیون سامسونگ 55 اینچ SMART VIEW است. به واسطه‌ این برنامه شما می‌توانید همه چیز را به وسیله‌ گوشی همراهتان کنترل کنید. همچنین می‌توانید گوشی همراهتان را به تلویزیون متصل کنید و محتوای آن را در یک صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید. همه‌ این امکانات به علاوه‌ چندین امکان دیگر را فقط با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ با قیمت مناسب از  مجموعه‌ ما بخواهید. 

مشخصات فنی 

برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ و دریافت اطلاعات با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید. سایز صفحه نمایش: 55 - تکنولوژی صفحه: LED  نوع صفحه: تخت – کیفیت تصویر: ULTRA HD- 4k – رزولوشن: 1260 در 3840 – دارای قابلیت ارتقای کیفیت تصویر – دارای MOTION RATE برابر با عدد 100 – دارای کنتراست پویا – قابلیت تعدیل نور. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ دارای 2 پورت USB می‌باشد که از طریق این 2 پورت شما می‌توانید هارد اکسترنال یا فلش مموری خود را به تلویزیون وصل کنید.

همچنین دارای 3 پورت HDMI است که می‌توانید دستگاه‌های دیجیتال خود را به تلویزیون متصل کنید. اگر علاقه به نصب سیستم صوتی جداگانه دارید با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ خیالتان راحت است چون این سیستم  دارای یک پورت اپتیکال است که به راحتی قادر خواهید بود از سیستم صوتی جداگانه استفاده کنید. اگر هم در خانه سیستم صوتی قدیمی دارید باز هم نگران نباشید، سامسونگ فکر آن جا را هم کرده این مدل از تلویزیون‌های سامسونگ دارای یک پورت کامپوننت و یک کامپوزیت می‌باشد که کاربران بتوانند از سیستم قدیمی خود در منزل استفاده کنند. 

فروش قسطی لوازم خانگی در قسطی کلاب

با توجه به نوسانات بازار شاید به هر دلیلی امکان خرید نقدی برای همه وجود نداشته باشد، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب این نگرانی را بر‌طرف کرده و با فروش قسطی انواع لوازم خانگی این فرصت را برای همگان به وجود آورده تا بدون دغدغه لوازم مورد نیازشان را با ایده‌ال‌ترین شرایط خریداری کنند و با تضمین سلامت کالا آن را دریافت نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی نوشیدنی ساز

 فروش قسطی نوشیدنی ساز
فروش قسطی نوشیدنی ساز، یکی از طرح های جذاب فروش قسطی در مجموعه ی قسطی کلاب می باشد. این طرح در راستای تکریم و رفاه مشتری می باشد. هدف از تولید...

خرید لوازم خانگی اسنوا قسطی

خرید لوازم خانگی اسنوا قسطی
آیا از وسایل خانه خود خسته شده اید و به دنبال این هستید که لوازم برقی جدید بخرید؟ اگر جوابتان بله است بهتر است به چند نکته توجه کنید...