خرید قسطی مایکروویو جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:30:40

کمپانی جی پلاس به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطی مایکروویو جی پلاس به بخش مایکروویو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی مایکروویو جی پلاس


مایکروویو جی پلاس

مایکروویو یکی از پر کاربردترین و بهترین اختراع بشر در قرن بیستم بوده است. این لوازم خانگی علاوه بر کاهش زمان گرم کردن و پخت غذا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود. امروزه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران، جی پلاس شده است. این شرکت معتبر ایرانی محصولات بسیار زیادی را تولید می‌کند که یکی از این محصولات با کیفیت مایکروویو است. برای خرید قسطی مایکروویو جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M425S

این مدل مایکروویو برای گرم کردن و گریل کردن غذا بسیار مناسب است. همچنین برای پخت انواع پیتزا و کیک هم کاربرد دارد. مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M425S محصول با کیفیتی است که ظرفیت آن 42 لیتر است. این محصول قابلیت پخت غذا را به سه روش گریل، ترکیبی و مایکرو دارد و گزینه مناسبی برای خرید اقساطی است. این دستگاه 7 منو پخت خودکار دارد که می توانید پختی چند مرحله‌ای با تنظیمات مختلف داشته باشید و لذت ببرید. با خرید قسطی مایکروویو جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

جی پلاس مدل GMW-M346S

این محصول با ظرفیت 34 لیتر، مجهز به 10 منو پخت خودکار است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پختی کامل را تجربه کنید. همچنین این دستگاه دارای پخت با چهار روش مختلف که شامل گریل، مایکرو، ترکیبی و کانوکیشن است. یکی از مزیت‌های خرید قسطی مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S فن کانوکشن است. به این معنی که توسط المنت گرما را به طور یکسان به همه محصول می‌رساند و باعث مغز پخت شدن غذا می‌شود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یخ زدایی و ذخیره تنظیمات دلخواه اشاره کرد.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W

این محصول با کیفیت ظرفیت 34 لیتری دارد و قابلیت پخت غذا را به چهار روش گریل، مایکرو، ترکیبی و کانوکیشن را دارد. یکی از مزیت‌های این مدل قابلیت پخت سریع است که می‌توانید غذا را خیلی سریع آماده کنید. دیگر امکانات این لوازم خانگی پخت آرام، گرم نگه داشتن، خشک کردن مواد غذایی، تخمیر ماست و عملکرد بوزدایی است. این دستگاه با یک کنترل پنل لمسی و طراحی آینه ای شکل ظاهری زیبایی دارد. خرید قسطی مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W مناسب کسانی که فرزند کوچک دارند، است زیرا مجهز به قفل کودک است. 

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M365B

این دستگاه یک محصول پر کاربرد از برند جی پلاس است که ظرفیت آن 36 لیتر می‌باشد که قابلیت پخت به سه روش ترکیبی، گریل و مایکرو را دارد. شما به کمک این لوازم خانگی پر کاربرد می‌توانید انواع پیتزا، کیک و کاپ کیک را در آن بپزید و تجربه یک آشپزی ایده آل را داشته باشید. این دستگاه به Kitchen Timer مجهز است که به شما امکان تنظیم توان و زمان دلخواهتان را می‌دهد. 

یکی از مزیت‌های این دستگاه، عملکرد یخ زدایی است که براساس وزن و زمان، مواد غذایی یخ زده را یخ زدایی می‌کند. این محصول دارای 7 منو پخت خودکار است و مجهز به بوزدایی و قفل کودک است. برای خرید قسطی مایکروویو جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

خرید آنلاین در قسطی کلاب به چه صورت است؟

قسطی کلاب یک شرکت معتبر است که می توانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از این سایت انجام دهید. این شرکت در زمینه فروش قسطی مایکروویو جی پلاس هم مشغول به کار است که می‌توانید به جای خرید نقدی به صورت قسطی محصول مورد نظر خودتان را تهیه کنید. قسطی کلاب محصول اورجینال را با بهترین بسته بندی به دست شما می‌رساند. فقط کافی است به سایت قسطی کلاب بروید و ثبت نام خود را انجام دهید تا تجربه یک خرید اینترنتی عالی را داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا چکی

خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا چکی
اگر قصد خرید جهیزیه یا تعویض وسایل خانه خود را دارید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا از بخش لوازم خانگی سایت...

خرید چای ساز میگل

خرید چای ساز میگل
چای ساز یکی از جدیدترین وسایل آشپزخانه است که در سال‌های اخیر طراحی شده و از فروش بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی چای ساز ...