خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 12:56:26

اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک



بررسی گلکسی زد فولد 4

در سال‌های اخیر، گوشی‌های پرچمدار با توجه به قابلیت‌های منحصر به فردی که دارا هستند، محبوبیت بالایی در بازار جهانی پیدا کرده‌اند. این گوشی با اندروید 12 و با رابط کاربری One UI 4.1.1 مورد عرضه قرار گرفته است. 

گوشی گلکسی زد فولد 4، یکی از گوشی‌های پرچمدار جدید می‌‌باشد که در سال 2022 به بازار راه پیدا کرده است. این گوشی دارای طراحی منحصر به فردی است. صفحه نمایشگر این گوشی می‌‌تواند از قسمت عرضی، بسته شود. در حالت صفحه نمایشگر باز، عرض صفحه افزایش پیدا کرده و امکان تایپ، مشاهده فیلم و تصاویر به راحتی انجام می‌گیرد. در هنگام بسته بودن صفحه نمایشگر نیز، عرض صفحه در ابعاد 2/6 اینچ و به صورت 120 هرتزی، قابل استفاده می‌‌باشد. لذا این امر، یکی از جذاب‌ترین بخش ویژگی‌های محصول به شمار می‌رود. برای خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گلکسی زد فولد 4 

شیشه گوریلا گلس +Victus در ابعاد 155.1 در 130.1 در 6.3 میلی‌متر از مشخصات اصلی صفحه نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد 4 می‌‌باشد. این گوشی با داشتن وزن 263 گرمی، جزو سنگین‌ترین گوشی‌های حال حاضر می‌‌باشد. قاب فلزی این محصول، جذابیت گوشی را دوچندان کرده که در رنگ‌های جذاب مشکی، بژ، شرابی و سبز عرضه شده است. با خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

تراشه گلکسی زد فولد 4، با مشخصات Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 به تولید رسیده است. این محصول از رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی برخوردار است که می‌‌تواند حافظه بسیار مناسبی برای ذخیره سازی باشد. این محصول دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که از لرزش گیر اپتیکال با بهترین فناوری بهره مند شده است. لرزش گیر موردنظر، ثبت لحظات را با کمترین لرزش و نویزی به صورت ویدئو فراهم می‌سازد. این گوشی دارای دو دوربین سلفی با مشخصات 4 و 10 مگاپیکسلی است. باتری مورد استفاده در گوشی گلکسی زد فولد 4، از نوع لیتیومی با ظرفیت 4400 میلی آمپر است که مدت زمان شارژ کامل آن، یک ساعت می‌‌باشد. 

قابلیت های سیستمی محصول 

گوشی گلکسی زد فولد 4، دارای حسگر اثر انگشت، حسگر ضربان قلب و حسگر نور محیط می‌‌باشد. حسگر نور محیط برای تنظیم خودکار نور در محیط‌های باز و بسته، کارایی فوق العاده‌ای دارد و نیازی به تنظیم نور نمایشگر به صورت دستی ندارد. وای فای دایرکت و هات اسپات این محصول، سرعت اتصال به نت را افزایش می‌‌دهد. 

خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4 از قسطی کلاب

برای خرید قسطی گلکسی زد فولد 4، بهتر است در اولین گام، سایت معتبر برای تهیه آن را بیابید. سایت قسطی کلاب با عرضه انواع کالای دیجیتال و شرایط فروش اقساطی منحصر به فرد، به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین، خدمات موردنظر را ارائه می‌‌کند.

در سایت قسطی کلاب برای تهیه و خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4، می‌توانید شرایط پرداخت اقساط را به صورت دلخواه تعیین نمایید. به عبارتی از شرایط ارائه شده جهت پرداخت قسطی در سایت، می‌توانید مناسب‌ترین آن را برای پرداخت هزینه خرید قسطی گلکسی زد فولد 4، انتخاب کنید.

کالاهای دیجیتال دارای قیمت بالا، با خرید اقساطی می‌توانند از میزان خرید بالایی برخوردار شوند. با سایت قسطی کلاب می‌توان بدون نگرانی خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4 را که از قیمت بسیار بالایی برخوردار است، انجام داد. اطمینان از اصل بودن محصول و ضمانت ارائه شده توسط سایت موردنظر، از مزیت‌های اصلی خرید از سایت قسطی کلاب می‌‌باشد. قیمت گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نسبت به نرخ دلار تعیین می‌‌شود. لذا با خرید قسطی گوشی z fold 4، هزینه‌ای کم را به صورت دوره‌ای برای تهیه گوشی پرچمدار موردنظر، پرداخت خواهید کرد. این امر می‌‌تواند نسبت به خرید نقدی، بسیار مقرون به صرفه و مناسب باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته

خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته
برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش ساعت هوشمند سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های دنیا که به تازگی روانه بازار شده است از برند سامسونگ و بسیار متفاوت است. برای خرید اقساطی گوشی z fold 4...