خرید اقساطی A52

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:30:29

گوشی جذاب A52 با ترکیب رنگی بی‌نظیری وارد بازار ایران شده است. برای خرید اقساطی A52 با قیمتی استثنایی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی A52


معرفی گوشی جذاب گلکسی A52

در این بلاگ قصد داریم تا به معرفی یکی دیگر از شاهکارهای سری میانرده سامسونگ A بپردازیم. A52 دارای ابعادی برابر با 159.9 در 75.1 در 8.4 میلی‌متر مکعب است و وزنی معادل 189 گرم دارد. 

این گوشی استثنایی دارای یک گواهی نظامی با استاندارد IP67 می‌باشد که مقاومت این گوشی را در مقابل آب به مدت نیم ساعت و در عمق یک متری و نفوذ گرد و غبار را تایید می‌کند. این گوشی در چهار رنگ پرفروش آبی، بنفش، مشكی و سفید تولید شده است. قابلیت خرید اقساطی A52 در فروشگاه قسطی كلاب فراهم شده است.

مشخصات صفحه نمایش

گلکسی A52 یک نمایشگر 6.5 اینچی دارد که از فناوری سوپرامولد استفاده می‌کند. این نمایشگر از نرخ به روز رسانی 120 هرتزی در صفحه پشتیبانی می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه در این دستگاه معادل 84.9 درصد است.

نسبت تصویر در این صفحه 20:9 می‌باشد. رزولوشن موجود در این صفحه معادل 1080 در 2400 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن نیز برابر 405 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. حداکثر روشنایی در این نمایشگر 800 نیت است. با قابلیت خرید قسطی A52 فیلم ببینید، بازی كنید و لذت ببرید!

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری

این اسمارتفون از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کند. درون این گوشی تراشه هشت نانومتری کوالکام جای دارد که پدازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 750 را در خود جای می‌دهد. این پردازنده در محدوده فرکانسی بین 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی آدرنو 619 در کنار پردازنده اصلی سبب می‌شود تا این گجت عملکرد مناسبی داشته باشد.

رم موجود در این اسمارتفون در دو نسخه متفاوت 6 و 8 گیگابایت و حافظه اصلی نیز، در نسخه‌های 128 و 256 تولید می‌شوند. در صورت نیاز، این گوشی امکان پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را خواهد داشت. با قابلیت خرید اقساطی A52 سرعت و دقت را با هم تجربه كنید!

مشخصات دوربین‌ها

لنز اصلی این گجت 64 مگاپیکسل و از نوع واید می‌باشد که 26 میلی‌متر است و دریچه دیافراگمی برابر f/1.8 دارد. این لنز قادر به فوکوس خودکار با تشخیص فاز است و دارای یک لرزشگیر اپتیکال مخصوص به تصاویر می‌باشد.

دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید در این گوشی یک پوشش 123 درجه‌ای را فراهم می‌آورد. دریچه دیافراگمی در این دستگاه برابر با f/2.2 است. لنز ماكروی 5 مگاپیكسلی با دریچه دیافراگمی 4 و لنز 5 مگاپیكسلی تشخیص عمق تصاویر با دریچه دیافراگمی f/2.2 عملكرد مطلوبی دارد. با قابلیت خرید قسطی A52 هنرمندانه عكاسی كنید!

گلکسی A52 یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی دارای قابلیت HDR خودكار است. دوربین‌های گلكسی a52 امكان ضبط فیلم با كیفیت 4k و فول HD را دارند.

امكانات و تجهیزات لازم

این گوشی مجهز به یک جک 3.5 میلی‌متری مربوط به صدا می‌باشد. سیستم بلندگوی A52 استریو است و یک بلندگو در پایین دستگاه وجود دارد كه تقویت می‌شود. وجود حالت دالبی اتموس، اکولایزر پیشرفته و سیستم صوتی Adopt بسیار مناسب است. 

گوشی جذاب سامسونگ دارای حسگرهای متعددی مانند قطب‌نما، ژیروسکوپ، سنسور مجاورتی، شتاب‌سنج، حسگر اثرانگشت كه به صورت اپتیكال در زیر نمایشگر قرار دارد و +ANT می‌باشد. از نظر اتصالات این گوشی دارای اتصال بلوتوث، Wifi، GPS، NFC و اتصال USB نوع C می‌باشد.

مشخصات باتری

در این گجت با یک باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری مواجه هستید كه ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت دارد و با یک شارژر پرسرعت 25 واتی به سرعت شارژ می‌شود. 

شرایط استثنایی خرید اقساطی A52

برای خرید گوشی قسطی در تهران و شهرستان‌ها می‌توانید به قسطی ‌کلاب مراجعه فرمایید و از مزایای فروش اقساطی گوشی بدون چک برخوردار شوید. به کمک یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام کنید و یک گوشی از دم قسط مناسب خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما قابلیت خرید قسطی A52 از قسطی کلاب می‌باشد. همین حالا سفارش خرید گوشی a52 را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ

خرید قسطی لپ تاپ
لپ تاپ یک وسیله پرتال است که بعد از تولید توانسته است جایگاه ویژه ای در میان کاربران پیدا کند بطور کلی افرادی که مجبور به مسافرت یا رفت و آمدهای...

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان
بهترین گوشی تاریخ اپل تاکنون بی شک iphone 13 promax می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...