خرید قسطی گلکسی واچ 5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:44:26

یکی از گجت‌های پوشیدنی سامسونگ سری 5 است. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی واچ 5 با چک


گلکسی واچ 5

سامسونگ یکی از کمپانی‌های پیشرو در تولید محصولات دیجیتال مانند گجت‌های پوشیدنی است. گلکسی واچ 5 از جدیدترین محصولات این کمپانی می‌باشد که از لحاظ کیفیت ساخت، مشخصات فنی و امکاناتی که دارد یکی از محبوب‌ترین کالاهای دیجیتال تولید شده توسط این شرکت محسوب می‌شود. خرید قسطی گلکسی واچ 5 راه مناسبی برای برخورداری از امکانات این محصول ستودنی سامسونگ است. 

کالای دیجیتال گلکسی واچ 5

صفحه ساعت گلکسی واچ 5 به شکل دایره بوده و طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد. این کالای دیجیتال در دو مدل 44 و 40 میلیمتری تولید می‌گردد و دارای ابعاد 9.8×43.3×44.4 و وزنی در حدود 32.5 گرم است. شیشه آن از یک لایه کریستال یاقوتی پوشانده شده است. به همین دلیل در مقابل خط و خش مقاومت بسیاری را از خود نشان می‌دهد. سنسورهای بیومتریک در پشت این ساعت به گونه‌ای طراحی گردیده که اعداد حسگرهای مختلف آن را با دقت بیشتری نمایش داده شود. با خرید اقساطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

شما با کمک این کالای دیجیتال می‌ توانید موسیقی را که از طریق موزیک پلیر تلفن همراه خود گوش می‌دهید، کنترل نمایید. این محصول مجهز به گواهی IP68 می‌باشد. به عبارت دیگر این ساعت توانایی مقاومت در عمق 50 متری آب را دارد. همچنین دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810H مقاومت در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع نیز است. از این رو در شرایط بد آب و هوایی هم می‌توان از آن به راحتی استفاده نمود. یکی از قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای که برای این ساعت در نظر گرفته شده است، امکان وصل شدن به کالاهای دیجیتال منزل می‌باشد. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید در هنگام خواب لوازم منزل خود را کنترل و خاموش نموده یا نور آنها را کم کنید.

مشخصات ظاهری گلکسی واچ 5

هرچند کارهای این کالای دیجیتال از طریق صفحه لمسی انجام می‌شود اما در سمت راست ساعت دو عدد دکمه برای تنظیم قابلیت‌های ساعت طراحی گردیده که برای طرفداران دکمه ‌های فیزیکی خبر بسیار خوشایندی است. بند ساعت پهنای 20 میلیمتری داشته و به کمک قفل سگکی باز و بسته می‌‌شود. انتهای بند در هنگام بسته شدن در زیر صفحه ساعت قرار گرفته و جلوه بهتری را به ساعت هنگام استفاده می‌بخشد. بند آن جنس سیلیکونی داشته و در رنگ‌‌های مختلف ارائه شده است. متریال استفاده شده در ساخت بدنه ساعت آلومینیوم ضد حساسیت می‌باشد. صفحه نمایش همواره روشن، یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول به حساب می‌‌آید. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حسگرهای گلکسی واچ 5

این کالای دیجیتال دارای حسگرهای قوی از قبیل ژیروسکوپ، شتاب سنج، فشار سنج، شمارنده ضربان قلب و گام شمار می‌باشد. با کمک این ساعت می‌توانید مشخصات کلی از وضعیت عمومی بدن و سلامت قلبتان به دست آورید. شمارش ضربان قلب و حالت بیو اکتیو می‌تواند ترکیب بدنی شما از قبیل چربی و میزان ماهیچه را کنترل نماید. همچنین می‌‌توانید نظارت خوبی بر کیفیت خواب و سطح اکسیژن بدن داشته باشید و میزان استرس بدن را کنترل نمایید. به کمک حسگرهایی که نام برده شد این ساعت می‌تواند، در حالت خواب و چرت زدن، الگوی خواب منظمی را برای شما طراحی نماید. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گلکسی واچ 5

سامسونگ واچ 5 دارای سیستم عامل Android Wear بوده که می‌‌تواند با گوشی‌هایی که اندروید بیشتر از 8 دارند، سازگار گردد. همچنین سیستم عامل One UI Watch 4.5 به کار رفته در طراحی آن در کنار سیستم عامل Wear OS 3.5 گوگل قرار گرفته است. از این رو در بسیاری از برنامه‌‌های خود می‌‌تواند با قابلیت‌های مایکروسافت مانند جیمیل هماهنگ گردد. همچنین پردازنده این کالای دیجیتال Exynos W920 می‌باشد. سامسونگ برای این ساعت یک و نیم گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. برخورداری از موقعیت یاب جی پی اس، نسخه بلوتوث 5.2، قابلیت NFC و پشتیبانی از LTE، باتری لیتیومی 410 میلی آمپری از دیگر مشخصات این محصول محسوب می‌شود.

شرایط خرید قسطی گلکسی واچ 5

با توجه به افزایش قیمت کالاهای دیجیتال خرید گلکسی واچ 5 به صورت نقدی بسیار مشکل گردیده است. از اینرو اکثر افراد تمایل دارند ساعت مدنظر خود را به شکل خرید اقساطی از شرکت‌ها و مجموعه‌های معتبر تهیه نمایند. شرکت قسطی کلاب به عنوان مجموعه‌ای با سابقه در زمینه فروش قسطی کالاهای دیجیتال این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا محصول مورد نظر خود را با بهترین شرایط فروش اقساطی تهیه نمایند. در همین راستا می‌توانید با مراجعه به بخش کالای دیجیتال سایت قسط کلاب، ساعت گلکسی واچ 5 مورد نظر خود را انتخاب و پس از مشورت با کارشناسان مربوطه، خریداری نمایید. با خرید اقساطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی Galaxy Watch 4

خرید قسطی Galaxy Watch 4
برند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا محسوب می‌شود. برای خرید قسطی Galaxy Watch 4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو

خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو
کمپانی شیائومی در سال‌های اخیر با رقیب سر سخت خود که سامسونگ نام دارد در رقابت است و توانسته همگام با آن از تکنولوژی روز...