خرید اقساطی ایفون 13 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:12:10

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا بدون شک متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس
گوشی آیفون 13 پرو

گوشی آیفون 13 پرو یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند شرکت اپل می باشد و بدون شک دارای قدرتمندترین مشخصات فنی نسبت به دیگر گوشی های مشابه است. برای خرید قسطی ایفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

مشخصات ظاهری آیفون 13 پرو

-ابعاد 146x71.5x7.7 میلی متر
-وزن 204 گرم
-نمایشگر 6.1 اینچی

برخلاف گوشی‌های اندروید که از صفحه نمایش خمیده در گوشه‌‎ها استفاده شده، این شرکت از صفحه نمایش مسطح برای آیفون 13 پرو استفاده کرده است. قاب این گوشی به صورت مات طراحی شده و صفحه نمایش آن با یک لایه شیلد سرامیکی محافظت می‌شود. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و طلایی عرضه شده است. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایش آیفون 13 پرو

-وضوح تصویر 1170x2532 پیکسل
-توانایی نمایش 16 میلیون رنگ
-دارای استانداردهای دالبی ویژن و HDR10
-روشنایی صفحه 1200 نیت

صفحه نمایش گوشی آیفون 13 پرو دارای ویژگی True Tone می‌باشد که قدرت نمایش رنگ‌ها را در شرایط نوری مختلف، تغییر می‌دهد تا در نور زیاد هم همه چیز خوب به نظر برسد. این شرکت از صفحه نمایش LTPO استفاده کرده است، این صفحه نمایش روشنایی زیاد و مصرف برق پایینی دارد. برای خرید قسطی ایفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فنی آیفون 13 پرو

-شش هسته‌ای
-سیستم عامل ios 15
-حافظه داخلی 256 گیگابایت
-دارای رم 6 گیگابایتی

سیستم عامل ios 15 ویژگی‌های بسیار جذابی را به این گوشی اضافه کرده که باعث کاربری بهتر آن شده است. یکی از این ویژگی‌ها نمایش سه بعدی شهرها در نقشه گوگل است. از امکانات دیگر این سیستم عامل، ظاهر جدید مرورگر سافاری در این گوشی می‌باشد که بسیار قابل توجه است. همچنین این گوشی توانایی Live Text دارد که با قرار دادن دوربین در برابر هر نوشته‌ای می‌توان اطلاعات آن نوشته را به گوشی منتقل کرد. 

مشخصات دوربین گوشی آیفون 13 پرو

-دارای دوربین چهارگانه
-12 مگاپیکسل
-دارای حسگر سه بعدی عمق تصویر و تشخیص چهره
-مجهز به زوم اپتیکال

گوشی آیفون 13 پرو دارای دوربین پشت و جلو 12 مگاپیکسلی است و توانایی عکس برداری به صورت اولترا واید و تله فوتو را دارد. کیفیت فیلمبرداری دوربین این گوشی بین 1080p تا 2160p است و تا 240 فریم بر ثانیه به ضبط تصاویر می‌پردازد. ویدئوها در این گوشی با صدای استریو و تصویر Dolby Vision ذخیره می‌شوند.

-مشخصات باتری گوشی آیفون 13 پرو
-ظرفیت باتری 3095 میلی آمپر ساعت
-شارژ سریع 23 وات
-شارژ سریع بی سیم 7.5 وات

از مشخصات آیفون 13 پرو، افزایش یافتن ظرفیت باتری آن است. در صورت استفاده از اینترنت، باتری گوشی زودتر تمام می‌شود و این گوشی به مدت 11 ساعت برای کارهای روزمره شارژ خود را نگه می‌دارد. باتری این گوشی در مدت 30 دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود. شما می‌توانید جهت خرید اقساطی ایفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید قسطی ایفون 13 پرو از قسطی کلاب

علاقمندان به خرید اقساطی ایفون 13 پرو می‌توانند با مراجعه به سایت قسطی کلاب، نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در زمینه فروش نقدی و قسطی کلیه محصولات ایرانی و خارجی فعالیت دارد. قسطی کلاب مرجع فروش اقساطی انواع موبایل، کنسول بازی، لوازم خانگی و کالای دیجیتال می‌باشد. 

فروشگاه قسطی کلاب با فروش قسطی آیفون در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب، کالای مورد نیاز خود را انتخاب و با توجه به شرایط خود یکی از طرح‌های خرید اقساطی را انتخاب کنید. خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو با چک و سفته در این سایت امکان پذیر است. با قسطی کلاب بهترین خرید آنلاین را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ ایسوس

خرید قسطی لپتاپ ایسوس
امروزه لپ­تاپ به یکی از ابزار مورد نیاز برای همه افراد در هر سنی است. لپ­تاپ ­ها با برند­ها و قیمت ­ها و مشخصات سخت افزاری متفاوتی ...

خرید قسطی گوشی ایفون se 2022

خرید قسطی گوشی ایفون se 2022
برای خرید قسطی گوشی ایفون se 2022 بدون نیاز به ضامن و شرایط بسیار آسان به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید...