خرید قسطی A13 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 02:58:41

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه مدل گلکسی A13 سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی A13 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی A13 سامسونگ با چک


بررسی گوشی A13 سامسونگ!

خرید قسطی A13 سامسونگ با چک مزیت‌های زیادی برای مشتریان داشته و در پرداخت خریدهای بزرگ تجاری، تجارت شما را به جریان می‌اندازد. اگر از تمامی سرمایه خود برای خرید گوشی، در کسب و کار استفاده کنید بودجه شما محدود می‌شود. بنابراین تا زمانی که می‌توانید حساب‌های خود را پر نگه دارید. 

طرح پرداخت خرید اقساطی A13 سامسونگ با چک به شما امکان می‌دهد که پول نقد بیشتری را در حساب‌های بانکی خود ذخیره کنید یا به نوعی گردش مالی خود را افزایش دهید. بدین ترتیب می‌توانید از تسهیلات بانکی خوبی بهره مند شوید. گوشی A13 انعطاف بیشتری در مخارج زندگی شما فراهم می‌کند و ترس حاصل از گرفتاری را در مشکلات مالی بزرگ برطرف می‌کند. این روش خرید یک روش هوشمندانه است که عرضه کنندگان برای فروش بیشتر به آن روی آوردند.  

ویژگی مهم گوشی A13

گوشی A13، محصول سال 2022 – 2021 بوده که در 2 دسامبر 2021 مدل 5G آن وارد بازار شد. مدل G4 LTE آن در 4 مارس 2022 معرفی شد. A13 با بهترین طراحی در سری گوشی‌های سامسونگ قرار دارد. نوع سیستم عامل آن اندروید است، و با رابط کاربری One UI 4.1 کار می‌کند. به غیر از موارد گفته این گوشی دارای مدل‌های مختلفی چون SM-A135F SM-A135F/DS SM-A135M می‌باشد.

نکته‌ای که درباره گوشی‌های A13 باید گفت این است که این گوشی‌ها دارای توان شارژ پشتیبانی 25 وات می‌باشند و از امکان OTG پشتیبانی می‌کنند. ویژگی رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل گوشی این امکان را به کاربران می‌دهد که کارهای گرافیکی خود، نظیر طراحی پوستر و تیزرهای تبلیغاتی را به راحتی با آپ‌های اندرویدی انجام دهند. حتی امکان فیلمبرداری با گوشی با وضوح بالا را برای کاربران فراهم می‌آورد. برای خرید قسطی A13 سامسونگ با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اطلاعات تخصصی

گوشی A13 پرطرفدارترین مدل گوشی سامسونگ است که دارای پردازنده 8 هسته‌ای می‌باشد. هسته با مشخصه 2.2 گیگاهرتز و 2.0 گیگاهرتز تولید می‌شود. در حقیقت پردازنده این گوشی بسیار سریع و قابل اعتماد می‌باشد. تقریبا تمامی فرآیندها را بدون تاخیر پردازش یا اجرا می‌کند. مدل پردازنده گوشی Samsung Exynos 850 است و پردازنده گرافیکی آن Mali G52 بوده که این امر وضوح تصویر صفحه نمایش را بالاتر نشان می‌دهد. اما ترکیب حافظه داخلی و رم گوشی دامنه گسترده‌تری دارد. البته گوشی دارای درگاه کارت حافظه می‌باشد. با خرید اقساطی A13 سامسونگ با چک از قسطی کلاب یک خرید به سادماندنی را تجربه کنید.

ترکیب حافظه داخلی و حافظه داخلی

32 گیگابایت/ 3 گیگابایت رم
64 گیگابایت/ 4 گیگابایت رم
128 گیگابایت/ 4 گیگابایت رم
128 گیگابایت/ 6  گیگابایت رم 3 گیگابایت رم
4 گیگابایت رم
6 گیگابایت رم 32 گیگابایت
64 گیگابایت
128 گیگابایت 

از دیگر ویژگی‌های مهم این کالای دیجیتال که باید به آن توجه داشت حداکثر کارت حافظه پشتیبانی شده گوشی است که در حدود 1 ترابایت می‌باشد. اما مزیت مهم گوشی A13 فناوری ساخت 8 نانومتری آن است که معیاری جهت مقایسه پردازنده انواع گوشی‌ها به شمار می‌رود. در واقع هر چه عدد مربوط به مشخصات چیپ بزرگتر باشد، قدرت و سرعت پردازش گوشی در انجام عملیات بالاتر خواهد بود. برای خرید قسطی A13 سامسونگ با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

خرید اقساطی A13 سامسونگ با چک در قسطی کلاب

خرید اقساطی از قسطی کلاب وقت و هزینه شما را در خریدهای متوالی کاهش می‌دهد. از آنجایی که چگونگی  پرداخت هزینه‌های قسطی گوشی A13 در وب سایت اعلام شده، می‌توانید پس از مطالعه دقیق مطالب و با توجه به شرایط خود در پرداخت از فروش قسطی محصولات وب سایت استفاده کنید. اگر می‌خواهید از شرایط فروش محصولات قسطی کلاب باخبر باشید حتما از طریق شماره تلفن 43407100 – 021 با کارشناسان ما در حوزه فروش ارتباط بگیرید تا راهنمایی لازم را به شما بدهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی ایفون 13 پرومکس

خرید اقساطي گوشی ایفون 13 پرومکس
برند اپل برندی موفق و مشهور در حوزه طراحی و تولید کالای دیجیتال است. برای خرید اقساطي گوشی ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته...

خرید لپ تاپ قسطی با حکمت کارت

خرید لپ تاپ قسطی با حکمت کارت
انتخاب یک لپ تاپ مناسب در بین برندهای مختلف کار دشوار و خسته کننده ای است کمپانی های مختلف انواع مختلفی از لپ تاپ ها با قابلیت های متفاوت را...