خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65

تاریخ انتشار:
1403/2/22 17:01:09

اسنوا برندی موفق و پیشرو در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 65


تلویزیون اسنوا 65 اینچ

شاید در نگاه اول خرید تلویزیون اسنوا 65 اینچ اقساطی کار ساده‌ای به نظر برسد اما در صورتی که دقیقا ندانید به دنبال چه هستید، می‌تواند به یک تجربه‌ طاقت فرسا تبدیل شود. در بازار تنوع بالایی از تلویزیون‌ها با قیمت و ویژگی‌های خاص وجود دارد که ممکن است باعث سردرگمی شما شود. هنگام خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا قیمت، رزولوشن، سیستم صوتی، پنل تصویر، درگاه‌های ارتباطی، سرعت پردازش، سایز و غیره همگی از ویژگی‌هایی هستند که باید در نظر بگیرید. در مطلب زیر به معرفی تعدادی از این اصطلاحات تخصصی در مورد تلویزیون اسنوا خواهیم پرداخت. تلویزیون اسنوا 65 اینچ مشخصات منحصر بفردی دارد.

هوشمند برخلاف تلویزیون‌های معمولی

خرید تلویزیون اسنوا 65 اینچ دیجی کالا معادل خرید یک تلویزیون با یک کامپیوتر درونی است. بیشتر تلویزیون‌های هوشمند دارای وای فای، سرویس‌های استریم فیلم و نرم افزارهایی هستند که به شما اجازه‌ بازی کردن، تماشای ویدیو را می‌دهند. 

تلویزیون اسنوا 65 اینچ با بهترین تکنولوژی صفحه تلویزیون

درحالی که بیشتر تلویزیون‌ها دارای فناوری نمایش تلویزیون LCD (مبتنی بر نمایشگر کریستال مایع) هستند، تکنولوژی صفحه نمایش تلویزیون اسنوا 65 اینچ qled می‌باشد. تلویزیون‌های LED نوعی تلویزیون LCD هستند که در آن نور پس زمینه نمایشگر به جای لامپ‌های فلورسنت کاتد سرد توسط دیودهای ساطع کننده‌ نور تامین می‌شود.

تلویزیون اسنوا 65 اینچ qled (دیود انتشاردهنده‌ نور مبتنی بر نقطه کوانتومی) همان تلویزیون LCD است که از تکنولوژی نقطه کوانتومی در ترکیب با سیستم نور پس زمینه نمایشگر LED استفاده می‌کند. نقاط کوانتومی نه تنها قابلیت ساطع کردن تصاویر روشن‌تر و واضح‌تر را دارند بلکه برای صحنه‌های تاریک فیلم‌ها نیز تصاویر تیره‌تر را به خوبی ایجاد می‌کنند. تلویزیون ال ای دی اسنوا مصرف برق کمتر، توانایی تولید رنگ‌های مختلف نور، کنتراست و کیفیت تصویر بهتری دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پنل تصویری IPS

IPS یا in plane switching یک تکنولوژی صفحه‌ی نمایش برای نمایشگرهای LCD می‌باشد. این تکنولوژی محدودیت‌های LCD  اواخر دهه 1980 از جمله زاویه دید محدود و باز تولید رنگ بی‌کیفیت را رفع می‌کند. زاویه دید محدود تلویزیون‌ باعث محو شدن بیشتر رنگ‌ها از فاصله‌ی دور می‌شود. در صورتی که به تماشای تلویزیون در تنهایی و مستقیما از رو به روی آن عادت دارید، زاویه دید وسیع تلویزیون برای شما اهمیت نخواهد داشت و کافی است که تلویزیون را به سمت خود بچرخانید. با این حال در صورتی که به همراه چند نفر در اتاق نشیمن بزرگ تلویزیون تماشا می‌کنید، زاویه دید وسیع برای افرادی که در مرکز قرار ندارند اهمیت پیدا می‌کند. با خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

زاویه دید 175 درجه تلویزیون اسنوا 

زاویه دید 175 درجه تلویزیون اسنوا برای کسانی که از کنار تلویزیون تماشا می‌کنند تصاویر دقیقی را تامین می‌کند. وقتی بحث به زاویه دید می‌رسد، پنل‌های IPS نسبت به VA برتری پیدا می‌کنند؛ با این وجود به خاطر داشته باشید که کنتراست پنل‌های VA بالاتر می‌باشد. 

وجود درگاه‌های ارتباطی متعدد در تلویزیون اسنوا 65 اینچ

تعداد درگاه HDMI برای استفاده‌ی کامل از امکانات تلویزیونتان بسیار اهمیت دارد. تلویزیون اسنوا 65 اینچ دارای 3 درگاه HDMI است که به شما امکان اتصال کنسول بازی، دستگاه‌های رسانه استریم، ساندبار و غیره را می‌دهد. دو عدد درگاه USB این تلویزیون می‌توانند برای اتصال فلش مموری جهت تماشای فیلم، دستگاه استریم، تقویت کننده آنتن هوایی استفاده شوند. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون اسنوا 65 اینچ با ابعاد مناسب

تلویزیون 65 یا 75 اینچی معمولا در تناسب با بیشتر خانه‌ها می‌باشد و برای یک اتاق نشیمن یا اتاقی بزرگتر مناسب است. 

ابعاد بسته بندی
953ارتفاع
176ضخامت
1588عرض
ابعاد محصول با پایه
891ارتفاع
285ضخامت
1446عرض
ابعاد محصول بدون پایه
835ارتفاع
73ضخامت
1446عرض 

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا از قسطی کلاب

قیمت تلویزیون 65 اینچ اسنوا جای نگرانی ندارد؛ برای خرید تلویزیون اسنوا 65 اینچ قسطی کافی است در فروشگاه اینترنتی خرید و فروش اقساطی لوازم خانگی قسطی کلاب درخواست خود را ثبت کنید. پس از تایید شدن درخواستتان، کارشناسان مربوطه جهت هماهنگی جزئیات با شما تماس حاصل خواهند کرد. شیوه‌ پرداخت شما هم می‌تواند پول نقد و هم چک بانکی باشد؛ بسته به نوع پرداخت، مبلغ پیش پرداخت و تعداد چک‌های لازم با شما هماهنگ خواهد شد. این تلویزیون به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش از طریق پست یا به صورت حضوری به شما تحویل داده خواهد شد. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو

خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو
برند بکو یکی از برندهای موفق ترکیه‌ای است که محصولات متنوع دارد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...

خرید اقساطی اسپرسو ساز

خرید اقساطی اسپرسو ساز
اسپرسوساز یکی از وسایل برقی بسیار مهم برای هر خانه و محل کار می‌باشد. برای خرید اقساطی اسپرسو ساز به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی...