خرید قسطی ماشین ظرفشویی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 17:15:16

خرید قسطی ماشین ظرفشویی



برای مشاهده محصولات به بخش خرید قسطی وسایل خانگی مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین ظرفشویی



لوازم منزل بسیار مهم هستند چراکه بخش زیادی از آسایش و رفاه موجود در خانه از این لوازم تاثیر میپذیرد.

بخصوص اگر یک بانوی خانه دار باشید و بیشتر زمان خود را در منزل میگذرانید.  قبل از اینکه درمورد خرید قسطی ماشین ظرفشویی از سایت برای شما توضیح دهیم بهتر است کمی درمورد این محصول صحبت کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن زندگی ، باید گفت تعداد لوازمی که میتوانند برای خانه ما خریداری شوند بیشمار هستند و هرروز بر تعداد و مدل های آن افزوده میشود.

ماشین های ظرفشویی جزو لوازمی هستند که شاید تا چندی پیش جایی در بین لوازم خانگی نداشتند اما  اخیرا مدل های بسیاری از آن در بازار دیده شد در بسیاری از خانه ها جا گرفت.

شاید خرید و استفاده از چنین محصولی به نوعی یه زندگی پر تجمل و یا به نوعی راحت طلبی را تداعی کند. اما با توجه به اینکه امروزه بیشتر بانوان خانه دار ، علاوه بر خانه داری شاغل  نیز هستند ، بنابراین نیاز دارند تا زمان و انرژی کمتری را در منزل هدر دهند.

اگر شما نیز جزو همین دسته هستید ، استفاده از چنین محصولی میتواند بسیار مفید باشد.

هزینه خرید یک ماشین ظرفشویی از نوع نسبتا ساده آن بین 2 تا 3 میلیون تومان است و درصورتی که قصد داشته باشید نوع باکیفیت و به تعبیری ، فول آپشن آن را تهیه کنید شاید نیاز باشد مبلغی در حدود 7 میلیون یا بیشتر را بپردازید.

مواردی که قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار میدهد ، گنجایش آن ( 5 نفره – 10 نفره – 13 نفره و ... ) و میزان مصرف آب و انرژی و قابلیت های فنی این محصول هستند.

ماشین های ظرفشویی به روز ، دارای سیستم هایی مانند شستشوی اقتصادی ، سیستم زد چکه ، کم صدا بودن و ... هستند.

درصورتی که به این محصول نیاز دارید و یا به آن علاقه مند هستید میتوانید به صورت قسطی این محصول را از قسطی کلاب دریافت کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به سه روش خرید از بای چک، خرید از لیزینگ فراز اندیشان و خرید از لیزینگ پارسیان امکان پذیر شده است و هر کدام از این روش‌ها، شرایط و مدارک مخصوص به خود را دارا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس

خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس
یکی از بهترین برندهای ایرانی که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کند، برند جی پلاس است. برای خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس به بخش...

خرید اقساطی یخچال دیپوینت

خرید اقساطی یخچال دیپوینت
انتخاب یک یخچال خوب و باکیفیت تصمیم بسیاری مهمی برای هر فرد می‌باشد. برند دیپوینت به تازگی تبلیغات گسترده‌ای در تلویزیون داشته و...