خرید قسطی گوشی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/21 13:32:52

برند جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایرانی است که علاوه بر تولید لوازم خانگی به طراحی و تولید تلفن همراه نیز می‌پردازد. برای خرید اقساطی گوشی جی پلاس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی جی پلاس


برند داخلی جی‌پلاس 

جی پلاس‌، حاصل تجربه موفقیت‌آمیز سی ساله شرکت گلدیران است. این برند ایرانی به صورت انحصاری و با قیمت‌هایی مقرون به صرفه، محصولاتش را به بازار عرضه کرده است. 

یکی از استراتژی‌های کوتاه مدت این شرکت، دسترسی ایرانیان به محصولاتی باکیفیت و ارائه خدمات جدید به مشتریان است. محصولات جی پلاس تنوع بسیار خوبی دارند و پاسخگوی نیازهای بیشتر افراد خواهند بود. برای نمونه می‌توانید به محصولاتی نظیر تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و گوشی هوشمند اشاره کرد.

جی پلاس آرزو دارد تا سطح زندگی مردم ایران ارتقا یابد و این کار را با عرضه محصولات مدرن در حوزه کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی با قیمت‌های مقرون به صرفه انجام می‌دهد. 

این شرکت، توزیع گسترده‌ای در سراسر کشور ایجاد کرده است و با پشتیبانی مداوم و خدمات پس از فروش عالی، سعی دارد تا این ارزش را محقق سازد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس به تحقق رویاهای خود دست یابید! 

تلفن هوشمند جی‌پلاس 

یکی از محصولات تولیدی جی پلاس، تلفن‌های هوشمند این شرکت است که در دو مدل به بازار عرضه شده‌اند. دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی قطره‌ای هستند. در تولید آن‌ها از جدیدترین سخت افزارهای روز دنیا استفاده شده است. 

از نرم افزار اندروید ۹ برخوردار می‌باشند. مانیتورهای شفاف این گوشی‌ها، رنگ‌های واقعی را به صورت HD و با استفاده از تکنولوژی IPS ارائه می‌دهد. این گوشی‌های هوشمند، مجهز به حسگرهای اثر انگشت و تشخیص چهره هستند. قابلیت خرید اقساطی گوشی جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است. 

گوشی هوشمند جی پلاس مدل Q10 

این گوشی دارای طراحی ظریف و زیبایی است. نمایشگر آن ۶.۲۶ اینچ است و حالت قطره‌ای دارد. درگاه usb نوع C دارند. این گوشی‌ها دارای بدنه‌ای شیشه‌ای و منحصر به فردند و سبک زندگی ملایمی را برای شما به ارمغان می‌آورند. در این گوشی‌ها تصاویر شفاف و رنگ‌های زنده دیده می‌شوند.

کیفیت را در این گوشی‌ها حس می‌کنید. این گوشی‌ها از ۳ گیگ رم برخوردار هستند. در این محصول از پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای و دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است که دارای فوکوس اتوماتیک می‌باشند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس از تولیدات خوب ایرانی حمایت نمایید. 

گوشی هوشمند جی پلاس مدل T10 

این گوشی، پردازشگر قدرتمندی دارد و می‌توانید با آن از به‌روزترین اپلیکیشن‌ها بهره‌مند شوید. با این موبایل هوشمند جزئیات به خوبی دیده می‌شوند. مصرف باتری در این گوشی بهینه سازی شده است. این گوشی، دارای ۲ گیگابایت رم می‌باشد.

علی‌رغم کیفیت مناسب گوشی‌های هوشمند جی پلاس نباید انتظار کارهای بسیار سنگین و غیر از استفاده‌های روزمره را داشته باشید. دوربین‌های این گوشی‌ها دارای کیفیت متوسط هستند و البته برای ثبت لحظه‌های معمولی مناسب‌اند، ولی نباید انتظار داشته باشید تا برای شما مانند یک عکاس حرفه‌ای کار کنند.

به این نکته توجه کنید که قیمت موبایل‌های جی پلاس بسیار منصفانه و ارزان است. با خرید اقساطی گوشی جی پلاس کارهای روزانه خود را به آسانی انجام دهید 

گذرگاه‌های یو‌اس‌بی نوع سی 

شاید بپرسید که USB نوع C چه خصوصیتی دارد؟! این گذرگاه برای انتقال داده و یا شارژ دستگاه‌ها در نظر گرفته شده می‌شود و نسبت به مدل‌های قبلیش مزایای ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید از هر طرف شارژ خود را در درگاه قرار دهید.

سرعت انتقال داده و انرژی بسیار بیشتر از USBهای قدیمی است و در کم‌تر از چند ثانیه عکس و فیلم‌های زیادی را منتقل می‌سازد، توان بسیار بالایی دارد و بیشتر وسایل دیجیتالی  کوچک و بزرگ را پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های هوشمند جی پلاس نیز از این گذرگاه پشتیبانی می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس اطلاعات خود را به سرعت رعد و برق انتقال دهید! 

خرید قسطی گوشی جی پلاس 

اگر قصد خرید این موبایل ایرانی باکیفیت را دارید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای فروش نقدی و اقساطی آن بهره‌مند شوید. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این فروشگاه، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید.

با استفاده از این امکان، قادرید تا ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار، برای خرید اقساطی خود کسب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی جی پلاس از این سایت می‌باشد. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود، اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید نقدی گوشی s23 ultra

خرید نقدی گوشی s23 ultra
شما می‌توانید برای خرید نقدی گوشی s23 ultra با قیمتی ارزان به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...