خرید اقساطی redmi note 11 pro plus

تاریخ انتشار:
1403/2/29 19:08:27

جدیدترین گوشی شیائومی با طراحی عالی و بی‌نظیر روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی redmi note 11 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی redmi note 11 pro


معرفی جدیدترین سری شیائومی

شرکت شیائومی در 6 آبان ماه 1400 از جدیدترین سری محصولات خود با نام Redmi note 11 رونمایی کرد. این خانواده جذاب و مدرن دارای سه عضو ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد جدیدترین عضو این خانواده یعنی ردمی نوت 11 پرو پلاس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به محصولات برند شیائومی علاقه مند هستید، تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی redmi note 11 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نگاهی کلی به گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس

برند شیائومی جز قدرتمندترین برندهای چینی استی که محصولات با کیفیت و مدرنی دارد، همچنین قیمت محصولات برند شیائومی بسیار مقرون به صرفه است و شرکت شیائومی حاشیه سود بسیار کمی برای خود در نظر گرفته است. گوشی جذاب ردمی نوت 11 پرو پلاس دارای فناوری 5G می‌باشد، همچنین صفحه نمایشگر آن OLED است و دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل می‌باشد. برای خرید قسطی redmi note 11 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پرسود را تجربه نمایید.

Redmi note 11 pro plus یک گوشی تمام عیار!

گوشی جذاب و جدید شیائومی که ردمی نوت 11 پرو پلاس نام دارد، نازک‌ترین گوشی برند شیائومی است که بسیار منحصر به فرد طراحی شده، همچنین ضخامت آن 8.34 میلی متر می‌باشد. جنس بدنه گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس از نوع شیشه است و می‌توان این گوشی را یک گوشی پرچمدار قدرتمند نامید. نوع شیشه به کار رفته در این تلفن همراه گلوریاگلس 5 می‌باشد و بسیار مستحکم و قدرتمند است. ناگفته نماند که این شیشه از نوع مات می‌باشد و اثر انگشت شما بر روی آن باقی نمی‌ماند. با خرید اقساطی redmi note 11 pro از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

طراحی چشم نواز و خوش رنگ!

گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس دارای رنگبندی مشکی مات، سبز، ارغوانی و آبی می‌باشد که بسیار چشم نواز است. صفحه نمایشگر این تلفن همراه جذاب به اندازه 6.67 اینچ از نوع OLED می‌باشد و نزخ نوسازی آن 120 هرتز اعلام شده است. با خرید قسطی redmi note 11 pro از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

بررسی دوربین‌های گوشی +Redmi note 11 pro

دوربین اصلی گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 108 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین دوربین‌های دیگر آن 8 مگاپیکسل اولتراواید و 2 مگاپیکسل تله ماکرو است که از کیفیت بی‌نظیری برخوردار می‌باشد. با این گوشی استثنایی می‌توانید به صورت حرفه‌ای به عکس برداری و فیلم برداری بپردازید و خاطرات خود را با بالاترین کیفیت ثبت نمایید. با خرید اقساطی redmi note 11 pro از وبسایت قسطی کلاب یک خرید عالی را تجربه کنید.

بررسی باتری گوشی جدید شیائومی

در گوشی ردمی نوت 11 پرو ظرفیت باتری 5140 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد و شارژ آن 67 واتی است، با این وجود گوشی ردمین نوت 11 پرو پلاس ظرفیت باتری برابر با 4500 میلی آمپر بر ساعت است، ولی شارژر آن 120 واتی می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید طبق نیاز و خواسته‌ای که دارند گوشی مورد نظر خود را به صورت نقدی یا اقساطی از سایت قسطی کلاب خریداری نمایید. برای خرید قسطی redmi note 11 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی برون ضامن

امروزه اکثر فروشگاه‌ها برای فروش اقساطی شرط ضامن داشتن را دارند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ارائه بهترین طرح‌ها برای فروش اقساطی احتیاجی به ضامن ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. وبسایت قسطی کلاب فروش اقساطی انوع لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی را به بهترین نحو امکان پذیر کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو
یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی مدل Redmi note 9 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو به بخش کالای...

فروش نقدی موبایل سامسونگ

فروش نقدی موبایل سامسونگ
شرکت سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین و قدرتمند‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب...