خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:46:04

برند جی پلاس یکی از برترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس با چک به سایت قسطی کلاب در بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس با چک


راهنمای خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس

آیا شما می‌دانید جهت خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس به کجا باید مراجعه نمود؟ محصولات جی پلاس به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب فروش بسیار مناسبی دارند. امروزه به دلیل سبک زندگی‌ها وجود ماشین ظرفشویی جزو لوازم ضروری به حساب می‌آید.

برند جی پلاس ماشین ظرفشویی را با کیفیت بالا، امکانات عالی و قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌‌کند. ماشین ظرفشویی‌های این برند از لحاظ جادار بودن، کیفیت شستشو، میزان صدا هنگام کار و تعداد برنامه‌های شستشو تفاوت خاصی در مقایسه با برندهای مطرح دنیا ندارد. 

مشخصات فنی ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای ظرفیت 14 نفره با رنگ نقره‌ای، سفید و تیتانیوم در بازار موجود می‌باشد. برای خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین آن را خریداری کنید. ماشین ظرفشویی برند جی پلاس، 8 برنامه اصلی شستشو را دارد. این برنامه‌ها هرگونه آلودگی و باکتری موجود بر روی ظروف را از بین خواهند برد. 

می‌توان گفت این برنامه‌ها پاسخگوی نیاز هر خانواده‌ای می‌باشند. اگر تعداد برنامه‌های ماشین زیاد باشد به این معناست که امکانات بیشتری به شما خواهد داد. برنامه‌های اصلی شامل:

1.برنامه پیش شستشو برای خیس خوردن ظرف‌ها
2.برنامه شستشو با قدرت زیاد جهت تمیز کردن ظرف‌های بسیار کثیف
3.انجام دادن شستشو در زمان دلخواه
4.برنامه شستشو ملایم برای ظروف کریستالی
5.برنامه شستشوی سریع
6.برنامه شستشوی اقتصادی
7.برنامه شستشوی سبک جهت شستن ظرف‌های نه چندان کثیف
8.برنامه شستشوی برای تمیز کردن بدنه و قسمت‌های داخلی ماشین

برخی دیگر از ویژگی‌های ماشین لباسشویی جی پلاس

•ماشین ظرفشویی جی پلاس برچسب انرژی A++ را دارد که نشان دهنده میانگین مصرف انرژی دستگاه می‌باشد. این ماشین با بهترین کیفیت و کمترین میزان مصرف انرژی، ظروف شما را خواهد شست. ماشین ظرفشویی جی پلاس میانگین مصرف آب را در حد متوسط می‌رساند. این ماشین به صورت متوسط 11 لیتر آب مصرف خواهد کرد. شما با هر بار شستشوی ظروف توسط دست، 100 لیتر آب مصرف می‌کنید. استفاده از لباسشویی جی پلاس سالانه حدود 20 هزار لیتر آب را ذخیره خواهد نمود. این ویژگی از لحاظ زیست محیطی اهمیت زیادی دارد.

•ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای ظرفیت بالایی است. این ماشین چهارده نفره برای خانواده‌های پرجمعیت که دارای رفت و آمد زیاد می‌باشند مناسب است. شما می‌توانید 160 پارچه ظرف را با این ماشین بشویید. برای خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•ارتفاع سبدهای ظرفشویی ماشین جی پلاس قابل تنظیم است. در کشوهای سه بعدی این ماشین ظروف به راحتی چیدمان می‌شوند. دنده‌های این سبدها جهت قرار دادن ظروف با اندازه مورد نیاز قابل تغییر است. سبد سوم این ماشین برای چیدمان قاشق و چنگال بسیار مناسب است.

•ماشین ظرفشویی جی پلاس به میزان 47 دسی بل صدا تولید می‌کند. این ماشین ظرفشویی را می‌توان هم رده با ماشین‌هایی که صدای متوسطی دارند قرارداد. اگر میزان صدای ماشین زیر 40 دسی بل باشد جزو دستگاه‌های کم صدا قرار خواهند گرفت.

•موتور ماشین ظرفشویی جی پلاس اینورتر می‌باشد. موتورهای اینورتر میزان مصرف انرژی را مدیریت می‌کنند. این موتورها جهت ایجاد الگوریتم‌‌های متفاوت شستشو همچنین در کنترل عملکرد ماشین هوشمندانه عمل خواهند کرد. این موتور سبب می‌شود بازدهی دستگاه بالاتر باشد. موتور ماشین ظرفشویی جی پلاس به دلیل عدم تولید آلودگی کربنی طرفدار محیط زیست به حساب می‌آید.

خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس از قسطی کلاب

شما می‌توانید جهت خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس به صورت اقساطی به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه کنید. جهت خرید اقساطی انواع لوازم خانگی در این فروشگاه باید ابتدا یک چهارم مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید و باقیمانده آن را به صورت اقساطی در 4 تا 14 ماه پرداخت کنید. فروش قسطی ماشین ظرفشویی جی پلاس توسط فروشگاه قسطی کلاب با آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com برای شما در هر نقطه‌ای از کشور امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید یخچال فریزر هایسنس

خرید یخچال فریزر هایسنس
یخچال فریزر هایسنس ، یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی‌های این برند به حساب می‌آید. افرادی که قصد خرید یخچال فریزر را دارند، به خوبی این برند...

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن
یکی از بهترین تلویزیون‌های پرفروش در ایران از برند Tcl است. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن به بخش تلویزیون در دسته بندی...