پلی استیشن 5

تاریخ انتشار:
1403/2/27 03:15:41

جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی PS5 نام دارد که بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 با قیمتی عالی به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


پلی استیشن 5


کنسول بازی سونی مدل Play station 5

کنسول نسل نهم SONY با نام پلی استیشن 5 با استقبال زیادی در خرید روبرو شده است. این محصول فوق‌العاده برخلاف نسخه دیجیتالی دارای یک درایو دیسک بلوری می‌باشد و در سال 2020 به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این غول ژاپنی نسبت به ایکس باکس مایکروسافت برتری‌های ویژه‌ای دارد. از نظر طراحی سایز مناسبی دارد و قادر است به صورت عمودی و افقی قرار گیرد. همچنین نسبت به نسخه‌های قبلی خود سایز بزرگ‌تری دارد. با خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

شاید علت آن وجود سیستم بزرگ خنک کننده و حجیمی است که در کنسول جاسازی شده است. در قسمت بیرونی یک ساختار موجی شکل دارد و در قسمت میانی نیز یک نوار مشکی رنگ براق واقع شده است و از دیواره‌های داخلی نیز یک نور آبی رنگ عبور می‌کند. این طراحی سبب شده تا یک جلوه زیبا به این محصول دهد.

PS5 و ویژگی‎‌های آن

در قسمت جلوی کنسول، کلیدهای پاور و ریست و همچنین درگاه‌های USB قرار دارند. پاور آن نسبت به مدل‌های قبلی کشیده‌تر شده است و از کلید ریست تولید شده است.

جالب است بدانید که در حالت ریست مود باید 2 ثانیه آن را فشار دهید و تنها یک بار فشردن ریست اتفاق نمی‌افتد. همچنین برای خاموش کردن نیز باید 4 ثانیه فشرده شود. کلیدها طراحی بهتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارند. با خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب بهترین کنسول بازی دنیا را از آن خود کنید.

طراحی خاص PS5 باعث می‌شود تا احتمال خاموش شدن بی‌دلیل و ناخواسته کنسول از بین برود. در قسمت پشتی کنسول گذرگاه‌های USB و HDMI، پورت شبکه خروجی، ورودی پاور و قفل امنیتی قرار گرفته است.

این دستگاه در دو نسخه متفاوت بلوری و دیجیتالی تشکیل شده است. در نسخه دیجیتالی یک شکل قوسی شکل را به وجود آورده است. در نسخه دیجیتال قسمت درایور حذف شده و یک طرح متقارن تری ایجاد شده و جلوه ظاهری آن مناسب‌تر گشته است.

بر روی دوال سنس در این نسخه از نظر ارگونومیکی طراحی بهتری انجام شده است. هرچند چیدمان کلیدها تفاوتی با نسخه‌های قبلی نمی‌کند. دوآل سنس پلی استیشن حجیم‌تر و بزرگتر نسبت به دوآل شوک 4 می‌باشد. 

هپتیک فیدبک در این دسته سبب می‌شود تا یک حالت هوشمند شبیه سازی شده برای لرزش‌های وارد شده به دست کاربر به وجود آید. این بیشتر در زمان بازی هنگامی که در یک جاده خاکی وارد می‌شوید و یا در زمانی که آب پاشیده می‌شود یا به درخت یا مانعی برخورد می‌کنید، مشاهده می‌شود.

قابلیت آداپتور ترایگرزن نیز کمک می‌کند تا دکمه‌های L2 و R2 میزان حساسیت را تعیین کنند. در زمانی که کمان را می‌کشید و یا یک سنگ را پرتاب می‌کنید، فشار بیشتری به دکمه ها وارد می‌سازید. با خرید اقساطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

رابط کاربری نیز تا حد زیادی بهبود یافته است. وقتی وارد محیط رابط کاربری می‌شوید، درک بهتری از کارت‌هایی که تقسیم بندی شده است، دارید. این کارت‌های تصویر شده، مراحل بازی و زمان‌های تقریبی مانده آن را نشان می‌دهد. 

به علاوه، امتیاز دوستان شما نیز قابل رویت خواهد بود. در این رابط، وضوح تصویر به صورت 4K می‌باشد و قابلیت HDR نيز، روشن است. وجود قابلیت‌هایی مثل اجرای سریع در حالت استندبای نیز به بهتر شدن آن کمک کرده است.

همچنین به راحتی می‌توانید از ویدیوها و اسکرین شات‌های گرفته شده نیز کیفیت مناسبی را مشاهده نمایید. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پردازنده به کار رفته در PS5

همانطور که گفتیم انجام بازی‌ها با رزولوشنی برابر 4K و نرخ سرعتی برابر 60 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. پردازنده موجود در این كنسول یک پردازنده هشت هسته‌ای به نام Zen2 می‌باشد که در محدوده فرکانسی 2.23 گیگاهرتزی عمل می‌کند و 6 واحد گرافیکی توانمند وجود دارد که با فرکانس 2.2 عمل می‌کنند. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 با تخفیفی بی‌نظیر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

وجود فناوری اسمارت شیفت نیز کمک می‌کند تا با تغییر فرکانس برای هر قسمت از بازی از بیشترین توان کنسول بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید با افزایش و کاهش کیفیت سرعت و تصویر در بازی‌های مختلف استفاده نمایید. برای خرید پلی استیشن 5 با تخفیفی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

با وجود افزایش تعداد بافت‌‌های بازی که به نرخ بالاتر توان پردازشی و انتقال اطلاعات منجر می‌شود. وجود حافظه SSD که در حدود 100 برابر سریع‌تر از HDD عمل می‌کند، باعث شده است تا یک معماری فوق‌العاده برای این كنسول به وجود آید. 

ذخیره‌سازی آن سریع‌تر و بیشتر صورت گیرد تا جایی که با وجود 825 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، قادريد حدود هشت بازی با سایز بزرگ را در این دستگاه نصب کنید. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

از نظر ویژگی‌های صوتی نیز این دستگاه عالی عمل می‌کند. با وجود بازی‌های سنگین و پر سر و صدا هیچگونه احساس نويزی نمی‌کنید که این در مورد هر دو نسخه صدق می‌کند. حتی می‌توانید بازی‌های نصب شده در PS4 را با هارد جانبی به PS5 انتقال دهید.

قسطی کلاب

اگر اهل بازی‌های مهیج و جدید پلی استیشن می‌باشید، بهتر است تا خرید این کنسول فوق‌العاده را از قسطی کلاب انجام دهید. زیرا در این پلتفرم امکاناتی وجود دارد تا بتوانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و بین 3 الی 5 روز بعد کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4
خرید بازی ps4 موضوعی است که در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. در سال های اخیر در سراسر دنیا استقبال ویژه ای از کنسول های بازی شده است. ابزار ...

خرید قسطی ps4 pro با چک

خرید قسطی ps4 pro با چک
یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی تاریخ بی شک مدل پی اس فور پرو می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 pro با چک به بخش کنسول بازی...