خرید قسطی فن سرمایش و گرمایش فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/16 10:10:59

برند فلر یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای دنیا است که محصولات متنوعی را طراحی و تولید می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی فن سرمایش و گرمایش فلر دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی فن سرمایش و گرمایش فلر

شرکت فلر

شرکت فلر در سال 1994 شکل گرفت. این شرکت آلمانی توانسته است تا با تولید محصولات با کیفیت خود در سایر کشورهای دنیا بدرخشد. این برند در ابتدای کار به مدیریت سبدهای کالایی کشور خود مشغول بود و سپس کشورهای دیگر را نیز مدیریت کرد. 

پس از آن بود که تصمیم به تولید لوازم خانگی گرفت. فلر در زبان آلمانی به معنی نوآوری می‌باشد. پس از فراز و نشیب‌های فراوان این برند موفق طوری عمل کرد که دیگر برندها نیز به فلر ملحق شدند. کارخانه فلر به تولید محصولات متنوعی مشغول است. 

یکی از این تولیدات، محصولات سرمایشی گرمایشی فلر می‌باشد که در ادامه قصد داریم تا یکی از این تولیدات را بررسی کنیم. قابلیت خرید اقساطی فن سرمایش و گرمایش فلر در قسطی کلاب فراهم شده است.

فن سرمایش و گرمایش فلر مدل HC100

این محصول ابعادی در حدود 40×27×77 سانتی متر مکعب و وزنی برابر با 11 کیلوگرم دارد. این دستگاه یک کاربرد دو منظوره دارد به این صورت که هم جوابگوی نیازهای سرمایشی است و هم جوابگوی نیازهای گرمایشی می‌باشد. 

در حالت گرمایش توان مصرفی این دستگاه 1500 وات و در حالت سرمایش در حدود 50 وات می‌باشد. به علاوه، طراحی بی‌نظیری دارد و کیفیت آن نیز مناسب است. با خرید قسطی فن سرمایش و گرمایش فلر دو منظوره سود کنید!

برای مثال از یک مخزن مخصوص آب و یخ به برخوردار است. این مخزن آب یخ سبب می‌شود که در فصول گرم بتوانید از این وسیله به عنوان یک کولر آبی استفاده نمایید. 

همچنین، در فصل‌های زمستانی نیز به عنوان یک بخاری برقی عمل می‌کند. به این صورت که فن‌های موجود در آن به ‌عنوان یک گرم کننده کار می‌کنند. سیستم گرمایشی از نوع المنت سرامیکی به نام PTC می‌باشد. با خرید قسطی فن سرمایش و گرمایش فلر راحتی را احساس کنید!

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این دستگاه، وجود یک ریموت کنترلی است. با داشتن ریموت کنترل مجبور نیستید که برای تنظیم دستگاه، به خود سختی دهید. 

خیلی راحت می‌توانید میزان گرما یا سرما را کنترل نمایید. عملکرد ریموت کنترلی با بردی 6 متری صورت می‌پذیرد و سبب می‌شود تا تمامی تنظیمات خود را به راحتی و با فاصله کافی انجام دهید.

همچنین، وزن 11 کیلوگرمی این دستگاه به قدری سبک نیست تا دستگاه را دچار موارد غیر ایمنی بسازد و آنچنان سنگین نیست تا نتوانید آن را به راحتی جابجا نمایید. 

وجود چرخ در این دستگاه، آن را به یک وسیله پرتابل و قابل حمل و نقل تبدیل می‌سازد که می‌توانید آن را از یک مکان به مکان‌های دیگر، جابجا کنید. همچنین، این دستگاه دارای یک دستگیره یکدست برای حمل آسان می‌باشد. با خرید اقساطی فن سرمایش و گرمایش فلر مکان را دور بزنید!

سیستم یون ساز موجود در این دستگاه، به ایجاد هوایی با لطافت و مطبوع منجر می‌شود. فیلترهای گرد و خاک موجود در این دستگاه به شکل لانه زنبوری بوده و همچنین می‌توانند از بدنه کار جدا شوند و آنها را شستشو دهید. با خرید قسطی فن سرمایش و گرمایش فلر لطافت و پاکی را احساس کنید. 

یک پنل کنترلی از نوع ال ای دی بر روی این دستگاه قرار گرفته است که ضمن زیبا کردن دستگاه، به آن امکانات خاصی را هدیه می‌دهد. این نمایشگر دیجیتالی که در قسمت بالای بدنه قرارداد گرفته است، قابلیت مختلف را برای شما فراهم می آورد.

این قابلیت‌ها شامل روشن و خاموش کردن دستگاه، تایمر عملکرد که بین 1 تا 7 ساعت تنظیم می‌شود، تنظیم سرعت در سه وضعیت کند، متوسط و تند، حالت فعال سازی یون ساز، حالت بخاری با دو تنظیم گرمادهی کم و زیاد، حالت رطوبت ساز و حالت نوسانی پره می‌باشد. 

سرعت گردش پروانه در این دستگاه در حدود 1300دور در دقیقه است. با خرید قسطی فن سرمایش و گرمایش فلر هوای سالم را تجربه کنید!

حجم بازدهی این دستگاه 5.1 متر مکعب در دقیقه می‌باشد. این دستگاه از یک موتور القایی برخوردار است. به محض خالی شدن مخزن، پمپ آن به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. گنجایش مخزن آب در حدود 7 لیتر است و میزان رطوبت سازی نیز چیزی در حدود 700 میلی‌لیتر در ساعت است. 

این دستگاه دارای قالب های یخ می‌باشد. مخزن آب کولر در قسمت پشت بدنه جاسازی شده است و می‌تواند حداقل و حداکثر میزان آب مخزن را به شما نمایش دهد. با خرید اقساطی فن سرمایش و گرمایش فلر یک وسیله ارزنده داشته باشید!

ناگفته نماند که شما این امکان را دارید که به صورت دستی دریچه خروجی هوا را به سمت راست و یا چپ تنظیم کنید. همچنین این قابلیت وجود دارد که خروجی هوا به صورت اتوماتیک به سمت بالا و پایین تنظیم شود. میزان صدا در این دستگاه چیزی کمتر از 60 دسی بل است. این وسیله ارزنده را شرکت سنجه کیش گارانتی می‌کند.

قسطی کلاب

اگر به دنبال یک وسیله دو منظوره سرمایشی گرمایشی با کیفیت مطلوب و قابلیت حمل آسان هستید، به شما این وسیله را پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید آسان می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید. 

در صورت نیاز این قابلیت وجود دارد تا از فروشگاه به صورت اقساطی خرید کنید. از لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت وام بگیرید و بین 3 الی 5 روز بعد، لوازم دلخواه خود را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی فن سرمایش و گرمایش فلر از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي ماشین لباسشویی سامسونگ

خرید اقساطي ماشین لباسشویی سامسونگ
کمپانی سامسونگ قدرتمندترین و مدرن‌ترین ماشین لباسشویی‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطي ماشین لباسشویی ...

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ از قسطی کلاب

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ از قسطی کلاب
برند اسنوا را به خوبی می‌شناسید، زیرا محصولات بی نظیر و متنوعی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی...