خرید اقساطی یخچال امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/3 01:54:06

برند امرسان به تازگی تنوع بی‌نظیری به محصولات خود داده است و تا به امروز توانسته به خوبی اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورد. برای خرید اقساطی یخچال امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال امرسان

شرکت امرسان 

زیبا، پیشرو ، مطمئن شعار این شرکت ایرانی می‌باشد که همواره سعی کرده است محصولاتی را با این ویژگی‌های گفته شده وارد بازار کند. 

شرکت امرسان همانطور که از نام آن بر می‌آید، یک شرکت ایرانی می‌باشد که در حوزه طراحی و ساخت محصولات خانگی با کیفیت به فعالیت مشغول است و می‌کوشد محصولاتی تولید نماید که نه تنها در ایران بلکه در منطقه نیز با استقبال رو به رو شود.

پس از شروع تحریم‌ها، شرکت‌هایی نظیر امرسان توانستند با استفاده از دانش و تجربیاتی که در طول سال‌ها فعالیت خود آموخته بودند، محصولاتی را تولید نمایند که با تکنولوژی روز دنیا پیش رفته و درخور سلیقه و نظر مردم ایران باشد. در ادامه این مقاله با قسطی کلاب همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان مطلع شوید. 

محصولات شرکت امرسان 

شرکت امرسان در زمینه طراحی و ساخت محصولات خانگی با کیفیت مشغول به فعالیت است و تا به اینجا محصولاتی تولید کرده که همگام با فناوری و تکنولوژی روز دنیا پیش رفته است.

از کالاهای تولید شده توسط این شرکت می‌توان به یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و هود اشاره کرد. این شرکت سعی دارد تا با تلاش شبانه روزی افراد خود، مشتریان را شناخته و مطابق نظر و سلیقه آن‌ها محصولات خود را تولید نماید. تا انتهای این متن ما را همراهی کنید تا از شرایط خرید اقساطی یخچال امرسان مطلع گردید. 

انواع یخچال فریزر امرسان 

برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان بایستی بدانید که از انواع یخچال فریزر امرسان می‌شود به مدل‌های ساید بای ساید بالا، پایین و دوقلو اشاره کرد. 

فرقی نمی‌کند که به دنبال چه نوع از یخچال و فریزر و در چه حجم و طرحی باشید، این شرکت برای همه مدل از سلیقه‌ها یخچال تولید کرده است. 

یخچال امرسان 

از انواع یخچال، فریزر شرکت امرسان می‌توان به مدل‌های یخچال فریزر بالا و پایین، دوقلو و ساید اشاره کرد. از بهترین یخچال، فریزرهای این شرکت بایستی به مدل کلاسیک آن یعنی TF16T329CLA اشاره کرد که در مدل بالا پایین طراحی شده و همچنین این یخچال ظاهری بسیار زیبا و نوستالژیک دارد که در رنگ‌های مختلفی به بازار وارد شده است. 

بر خلاف ظاهر آن، یخچالی بسیار جادار می‌باشد که به راحتی می‌توانید مقدار قابل توجهی از مواد غذایی را در قسمت یخچال و فریزر آن جا دهید. اگر قصد خرید یخچال دارید و می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی یخچال امرسان مطلع گردید، تا انتهای این متن ما را همراهی کنید. 

خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان 

شرکت امرسان، شرکتی موفق است چرا که توانسته محصولاتی تولید نماید که نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر تکنولوژی ساخت نیز همگام با سطح جهانی پیش برود. 

شرکت امرسان در مقابل رقبای داخلی خود چون استیل البرز، هیمالیا، اسنوا و همچنین در برابر رقبای خارجی چون بوش، سامسونگ، ال جی و سایر برندهایی از این دست، توانسته است محصولاتی تولید نماید که در کنار تمام ویژگی‌های کیفی خود، قیمتی بسیار به صرفه و پایین داشته باشد.

با این حال ممکن است افرادی باشند که ترجیح بدهند به جای خرید نقدی یخچال مورد نظر خود، از شیوه پرداخت اقساطی سود ببرند که در این زمینه سایت قسطی کلاب می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و با ایجاد شرایط خرید اقساطی، به نیاز تعداد بسیار بالایی از مردم جامعه پاسخ دهد. پس برای خرید اقساطی یخچال امرسان، تا انتهای این متن ما را همراهی کنید. 

خرید از سایت قسطی کلاب 

به هنگام خرید از سایت قسطی کلاب، شما می‌توانید به دو روش بای چک و لیزینگ محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

در شرایط پرداخت به صورت بای چک، به سه روش پرداخت چک، سفته و کسر از حقوق می‌توانید تا هر سقفی که بخواهید از کالاهای این شرکت را خریداری کرده و یک چهارم مبلغ را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید. 

در شرایط خرید توسط لیزینگ نیز قادر خواهید بود به دو شرکت فراز اندیشان و پارسیان درخواست اعتبار داده و پس از تاییدیه اعتبار خود توسط این دو شرکت، تا سقف ده میلیون تومان از محصولات را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی جارو برقی ال جی

خرید اقساطی جارو برقی ال جی
یکی از مهم‌تریم وسایل برقی هر خانه‌ای جاروبرقی است. برای خرید اقساطی جارو برقی ال جی به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

خرید اتو بخار بوش

خرید اتو بخار بوش
اگر تصمیم به خرید اتو بخار دارید، به احتمال زیاد خرید اتو بخار بوش یکی از اصلی ترین گزینه های خرید شماست. بوش یکی از معتبر ترین برند های آلمانی در تو