خرید قسطی یخچال هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 11:03:20

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید یخچال، برند تولید کننده یخچال می‌باشد که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای خرید اقساطی یخچال هایسنس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی یخچال هایسنس


شركت هایسنس 

هایسنس یک برند دولتی چینی است که در طی پنج سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است. محصولات تولیدی این شرکت در زمینه لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون و کولرگازی می‌باشد. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی یكی از بهترین یخچال‌های تولیدی هایسنس بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس در قسطی كلاب فراهم شده است. 

مدل RQ-81WC4SA 

این یخچال فریزر چهار درب در رنگ‌های زیبای مشکی، سفید، سیلور و قهوه‌ای ارائه شده است كه رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه‌ای آن به صورت شیشه‌ای می‌باشد، ولی دیواره‌های سیلور به صورت تنوع رنگی نقره‌ای است. 

ست رنگ‌های بی‌نظیر تولیدی این شرکت توانسته است تا توجه خریداران را جلب نماید. شرکت زرین گارانتی این یخچال و کمپرسور آن را برعهده دارد. این یخچال ۱۳۳ کیلوگرم است. ظرفیت این یخچال فریزر ۶۲۰ لیتر می‌باشد. 

گنجایش خالص یخچال آن ۴۰۲ لیتر و گنجایش فریزر آن ۲۱۸ لیتر است. با خرید اقساطی یخچال هایسنس برای داشتن فضای لازم مواد غذایی، در خانواده پرجمعیت خود هیچ گونه نگرانی‌ نداشته باشید.

این محصول یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات تولیدی شرکت هایسنس است که به صورت سایدبای‌ساید و چهار درب ارائه شده است. قدرت خنک‌کنندگی این یخچال بسیار فوق‌العاده است و توسط استاندارد اروپایی تایید شده است.

محیط داخلی یخچال فریزر جادار و عالی است و سبب می‌شود تا کاربران به راحتی به مواد غذایی دسترسی لازم را داشته باشد. حجم یخچال برای یک خانواده پرجمعیت مناسب است. 

این محصول سه طبقه بدون درب، هشت طبقه درب‌دار و سه كشو دارد. فریزر دارای چهار کشو و دو طبقه است. این یخچال ابعادی معادل 920*780*1080 میلی‌متر مكعب دارد. 

خاصیت سردكنندگی و گردش هوای مناسب 

گردش هوای مناسب این یخچال فریزر از تجمع هوای سرد در یک مکان جلوگیری به عمل می‌آورد و دستگاه توسط فن‌های قدرتمندی محیط را به صورت یکنواخت در بین همه فضا و طبقات به گردش درمی‌آورند. این كار سبب می‌شوند تا مواد غذایی سالم بماند و از فساد آنها جلوگیری شود.

سیستم توین کولینگ یا قابلیت سرمایش دوگانه، قدرت خنک‌کنندگی این یخچال را افزایش می‌دهد. در سیستم کولینگ از دو سرد کننده استفاده می‌شود. 

این سیستم به صرفه جویی در مصرف برق كمک شایانی می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس از غذاهایی سالم و بهداشتی استفاده نمایید. 

قابلیت‌ها و عملكرد بهینه 

این محصول دارای لامپ یخچال است. درب‌های فریزر و یخچال از هر دو طرف باز می شوند. یخچال فریزر، دارای سیستم تنظیم دما و رطوبت است. هم‌چنین، این سیستم دارای قفل کودک و امکاناتی نظیر کمپرسور اینورتور، عیب‌یابی هوشمند، فن‌آوری انجماد سریع و صفحه نمایش است.

کمپرسور این یخچال عملکرد بهینه دارد و تا ۲۵ درصد از مصرف برق را کاهش می‌دهد. با با خرید اقساطی یخچال هایسنس در مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی نمایید.

این دستگاه عملکرد بدون ‌برفک دارد. یکی از نکات منفی آن این است که این دستگاه دارای آبسردکن نمی‌باشد و فقط بر روی بدنه پنل تنظیمات آن قرار گرفته است. 

تنظیمات به صورت لمسی است و کار با آن بسیار ساده است. اگر یخچال برای مدتی باز بماند سیستم هشدار دهنده آن به کاربر آلارم می‌دهد. یک محفظه مناسب برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات در قسمت یخچال قرار دارد.

قسمت فریزر دارای انجماد سریع است و حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می‌دهد. در این یخچال از گاز سرد کننده R600a استفاده شده است.

محصول دارای پایه‌های قابل تنظیم و طراحی کشوی لغزنده است. با با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس یک محصول فوق‌العاده داشته باشید. 

خرید قسطی یخچال هایسنس 

برای خرید این محصول با کیفیت از شرکت هایسنس به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. می‌توانید این محصول را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری كنید.

در صورت نیاز به خرید قسطی یخچال هایسنس باید نسبت به درخواست اعتبار خرید اقساطی خود اقدام نمایید و از یکی از سه روش موجود در سایت یعنی خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان خرید اقساطی خود را انجام دهید. 

پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال هایسنس در قسطی‌کلاب است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون اسنوا قسطی

 تلویزیون اسنوا قسطی
تلویزیون اسنوا قسطی، در سایز ها و ابعاد متنوع و مختلف تولید و عرضه می گردد. بر همین اساس، افراد می توانند....

خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل

خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل
یکی از بهترین یخچال‌های ایرانی بی شک متعلق به برند الکترواستیل است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل به بخش یخچال فریزر در...