خرید قسطی دریل رو نیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/1 13:03:50

یکی از ابزارهای برقی مهم و اساسی بی شک دریل می‌باشد. برای خرید قسطی دریل رو نیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی دریل رو نیکس



مشخصات دریل رونیکس

دریل از ابرازآلات کاربردی است که در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، خانه‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. دریل‌ها به دلیل کاربرد فراوانی که دارند در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. رونیکس کالاها و ابزارآلات متنوعی تولید می‌کند و تولیدات این برند با استفاده از تجهیزات اتوماتیک و با سیستم‌های پیشرفته کنترل کیفیت ساخته می‌شوند. 

دریل از لوازم برقی پرطرفدار است که در انواع مختلف شارژی، چکشی، ضربه‌ای، ستونی، دریل پیچ گوشتی تولید می‌شود. برند رونیکس از تولیدکنندگان ابزار آلات با کیفیت و قیمت مناسب است. تنوع در تولید دریل رونیکس بسیار فراوان است و در ادامه بهترین مدل‌های دریل و خرید قسطی دریل رو نیکس را عنوان می‌کنیم. 

بهترین مدل‌های دریل رونیکس

دریل رونیکس 2210C

 دریل رونیکس 2210C از بهترین دریل چکشی رونیکس است و بالاترین قطر سوراخی که در چوب ایجاد می‌کند 25 میلی متر می‌باشد. دریل رونیکس 2210C سوراخ 13 میلی متری در فلز ایجاد می‌کند. این دریل دارای موتور 810 واتی با سرعت 3000 دور در دقیقه است و برای انواع سوراخکاری مناسب می‌باشد. با خرید اقساطی دریل رو نیکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

وزن دریل رونیکس مدل 2210C 2.4 کیلوگرم است و از قابلیت‌هایی مانند عمق سنج، سیستم ضد غبار، دیمر، سه نظام آچاری، دسته گردان 360 درجه، سیستم ضد غبار و چپ گرد و راست گرد برخوردار است. سیستم بلبرینگی دوبل موجود در قسمت سفت این دریل باعث شده تا سوراخکاری ضربه‌ای مناسب و عمر طولانی داشته باشد. دریل 2210C به همراه یک کیف ضربه گیر MBC تولید و عرضه می‌شود.

دریل رونیکس 2220

دریل رونیکس 2220 دارای موتور گیربکسی با دو سرعت 1100 تا 2800 دور در دقیقه است. موتور این دریل 1050 وات است و دارای وزن 3.7 کیلوگرم می‌باشد. این دریل می‌تواند تا حداکثر عمق 30 میلی متر در چوب را سوراخکاری کند. سوراخکاری دریل رونیکس 2220 برای فلزات تا عمق 13 میلی متر و برای بتن 16 میلی متر است. خرید اقساطی این محصول یک شرایط ویژه برای همه افراد محسوب می‌شود. دریل 2220 دارای امکاناتی مانند کلید چپ گرد وراست گرد، مخزن نگهدارنده مته، دسته گردان 360 درجه، دیمر و کیف مقاوم در برابر ضربه BMC می‌باشد. برای خرید قسطی دریل رو نیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

دریل رونیکس 2220

موتور تعبیه شده در این دریل 850 واتی است و از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. عملکرد دریل رونیکس 2250 چکشی است و قابلیت ضربه به مته و به صورت گردشی دارد. امکانات موجود در در دریل 2250 شامل، دیمر، بالشتک صنعتی و دسته جانبی با چرخش 360 درجه است که کاربرد فراوانی برای مصارف گوناگون دارد. خرید اقساطی دریل رو نیکس یک فرصت استثنایی برای افرادی است که کارگاه کوچکی را به تازگی راه اندازی کرده‌اند.

دریل رونیکس 2206

این دریل بیشتر در صنایع نجاری و فلزکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای سه نام آچاری است. وزن این مدل از دریل رونیکس 1.3 کیلوگرم است و 3600 دور در دقیقه سرعت دارد.

دریل رونیکس 2281

این دریل با بدنه نیم تنه فلزی است که وزنی معادل 2 کیلوگرم و توان 810 وات را دارد. سرعت این دریل 3200 دور در دقیقه است و در چوب 30 میلی متر سوراخکاری ایجاد می‌کند. قطر سوراخکاری دریل رونیکس 2281 در فولاد 13 میلی متر و در بتن 16 میلی متر است. این دریل از مقاومت بالایی برخوردار است و سه نظام آچاری 13 میلی متری دارد و بیشترین مقدار گیرایی مته در این دریل وجود دارد. در ادامه درباره خرید قسطی دریل رونیکس از قسطی کلاب اشاره می‌کنیم. 

خرید قسطی دریل رو نیکس از قسطی کلاب

قسطی کلاب وب سایتی معتبر در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع ابزار برقی است. افرادی که به تازگی کارگاه کوچکی راه اندازی کرده‌اند و یا نیاز به لوازم با کیفیت با قیمت و شرایط مناسب دارند می‌توانند به راحتی محصولات با کیفیت رونیکس را به صورت اقساطی خریداری کنند. خرید اقساطی دریل رو نیکس یک فرصت ویژه برای افرادی است که نیاز به ابزار برقی مختلف دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موتور برق

خرید اقساطی موتور برق
اگر قصد خرید اقساطی موتور برق با شرایطی ساده و استثنایی را دارید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی دوربین مدار بسته

خرید قسطی دوربین مدار بسته
دوربین های مدار بسته جزء کالاهای ضروری در هر محیط کاری هستند تا امنیت آن محل را حفظ کنند. برای خرید اقساطی انواع دوربین های مدار بسته....