خرید قسطی گاز رومیزی داتیس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 06:00:31

گاز رومیزی یا صفحه‌ای یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گاز می‌باشد. برای خرید قسطی گاز رومیزی داتیس به بخش اجاق گاز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گاز رومیزی داتیس



گاز رومیزی داتیس

اگر شما نیز مجذوب طراحی زیبای گاز داتیس شده و به خرید قسطی گاز رومیزی داتیس فکر می‌کنید این مطلب اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. اجاق گاز یکی از لوازم ضروری در آشپزخانه است که در مدل‌های مختلف در بازار دیده می‌شود. 

یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین گازهایی که در بازار لوازم خانگی به چشم می‌خورد، گاز داتیس می‌باشد که از لحاظ کیفیت و زیبایی در رده محصولات برتر قرار گرفته است. گاز رومیزی داتیس در مدل‌های مختلف و بسیار جذاب تولید و به بازار عرضه می‌گردد. تکنولوژی به کار رفته در این محصولات کاملا به روز بوده و از استانداردهای بالایی برخوردار می‌باشد.

 تنوع طراحی و کارایی در این محصولات باعث شده که مشتریان زیادی با سلیقه های مختلف از خرید گاز داتیس رضایت بالایی داشته باشند. در ادامه این مطلب نکاتی در مورد گازهای داتیس بیان خواهیم نمود. برای خرید اقساطی گاز رومیزی داتیس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های گاز رومیزی داتیس

گاز صفحه‌ای داتیس مدل DS-533 یکی از مدل‌های محبوب گاز رومیزی داتیس در میان لوازم خانگی، گاز رومیزی با صفحه استیل می‌باشد. این گاز با صفحه استیل بسیار با کیفیت و مرغوبی که دارد می‌تواند نوسانات دمایی بسیار بالایی را تحمل نماید. همچنین گریل‌های این گاز از جنس چدن می‌باشند که در برابر شوک‌های حرارتی و دمای بالا مقاومت خوبی داشته و دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. 

سیستم جرقه زنی این گاز در کشور ترکیه و تحت لیسانس کشور ایتالیا تولید شده است. از دیگر تجهیزات این محصول می‌توان به سیستم‌های میکروسوئیچ نسوز اشاره داشت. سرشعله و زیر شعله‌ای که در این گاز به کار رفته توسط شرکت Defendi تولید شده است. در دیگر امکانات این محصول ترموکوبل فوق سریع آن می‌باشد که در کشور اسپانیا تولید شده است. با خرید قسطی گاز رومیزی داتیس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

گاز داتیس 533 دارای شیشه سکوریت بسیار مقاومی است که در برابر حرارت دوام فوق العاده ای دارد. این شیشه سکوریت در قسمت جلوی اجاق گاز و در زیر ولوم‌های فلزی تعبیه شده که زیبایی و جلوه خاصی به محصول بخشیده است.

از دیگر مشخصات این گاز نشانگر LED آن است که در صورت استفاده از هر شعله روشن می‌شود. گریل چدنی بسیار مقاومی که در این گاز مورد استفاده قرار گرفته است، قابل شستشو بوده و می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. لازم به ذکر است که بویین شیر این گاز در شرکت Orkli اسپانیا ساخته شده است. برای خرید اقساطی گاز رومیزی داتیس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تعداد شعله‌هایی که در گاز داتیس تعبیه شده 5 عدد می‌باشد که دارای تجهیزات گاز سوز بهینه با راندمان حرارتی فوق العاده می‌باشد. یکی از نکاتی که در مورد تمام محصولات داتیس رعایت می‌شود کنترل ایمنی محصولات است. در مورد این گاز نیز تمام آزمایشات برای تست نشت گاز عمومی و تست نشت جریان الکتریسیته انجام شده و امنیت آن تضمین شده است. 

خرید قسطی گاز رومیزی داتیس با شرایط فوق‌العاده

خرید اقساطی گاز رومیزی داتیس یکی از سرویس‌هایی می‌باشد که سایت قسطی کلاب برای مخاطبان خود ایجاد نموده است. اگر مدل‌های جذاب گاز رومیزی داتیس را پسندیده‌اید، اما برای پرداخت تمام وجه بودجه کافی در اختیار ندارید! از شرایط ویژه فروش اقساطی گاز رومیزی در قسطی کلاب بهره ببرید. وب سایت قسطی کلاب با هدف افزایش قدرت خرید و انتخاب برای کسانی که شرایط خرید محصولات به صورت نقدی را ندارند، تسهیلات بسیار خوب و ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

فروش قسطی اجاق گاز با شرایط فوق‌العاده به شما امکان می‌دهد که در هنگام خرید و انتخاب لوازم خانگی مورد نظرتان آسودگی خاطر بیشتری داشته باشید. بنابراین می‌توانید به راحتی در میان محصولات متنوع وب سایت قسطی کلاب، بگردید و بهترین محصول را انتخاب نمایید بدون این که نگران پرداخت یک باره تمام وجه مورد نظر باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

انواع وسایل برقی خانگی

انواع وسایل برقی خانگی
امروزه خانه ها و آشپزخانه ها در سراسر دنیا به وسیله دستگاه های اتوماتیک پر شده اند. هر آشپزخانه در قرن جدید، باید با این وسایل مجهز شود؛ زیرا ...

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن
اگر قصد خرید جهیزیه با تعویض لوازم خانه خود را دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی لوازم خانگی بدون...