خرید اتو دلمونتی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:43:42

اتو جز یکی از پر مصرف‌ترین وسیله‌های خانه است که ممکن است روزی چند بار از آن استفاده شود، بنابراین مهم است که در هنگام خرید اتو دقت کافی داشته باشید. برای خرید اقساطی اتو دلمونتی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اتو دلمونتی

خرید اتو دلمونتی 

تا به حال پیش آمده است که برای یک کنفرانس خیلی مهم دعوت شده باشید و سخنران نیز شما باشید و یا به یک جلسه کاری بسیار مهم دعوت شوید و یا قرار باشد تا در یک مهمانی بسیار بزرگ شرکت نمایید؟

استایل و ظاهر خوب شما برایتان بسیار اهمیت دارد. برای داشتن یک ظاهر خوب باید لباس‌های آراسته، مرتب و بدون چروکی را بپوشید. تمام تلاش‌هایی که در انتخاب لباس‌های گران‌قیمت و ست انجام می‌دهید، در صورتی که اتو مناسبی نداشته باشند بی‌فایده است. 

از قدیم برای صاف کردن لباس‌ها از سنگ استفاده می‎شد، سپس اتوهای ذغالی وارد منازل شدند و پس از آن اتوی برقی اختراع شد. امروزه انواع اتوهای مختلفی در بازار وجود دارند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

اتوی خشک یا معمولی 

این اتو، تنها برای اتوی خشک لباس‌ها به کار می‌رود. اجزای جانبی آن‌ها نسبت به سایر انواع اتو کم‌تر و استفاده آن‌ها آسان‌تر و هزینه‌شان کمتر است و تعمیراتشان هم راحت‌تر انجام می‌شود. 

اتوی بخار 

اتوی بخار در اتو کردن لباس‌های پشمی مناسب‌تر است. این اتو از سوختن پارچه جلوگیری به عمل می‌آورد. ولتاژ ۲۲۰ و توان ۱۸۰۰ وات دارد و حتی توان 2600 واتی آن نیز طراحی شده‌است. زول سیم این اتوها در حدود دو متر و مخزن آنها ۳۰۰ میلی‌متر گنجایش دارد. 

به طور معمول، کف آن‌ها تفلون، سرامیک و یا استیل است. در طراحی آن، محفظه آب در کف اتو و روزنه‌هایی کوچک برای بیرون آمدن بخار جای گذاری  شده است. استفاده از اتوی بخار در سریعتر و راحت تر برطرف شدن چین و چروک‌های لباس‌ها موثر است. خرید نقدی یا اقساطی اتو دلمونتی را از قسطی كلاب انجام دهيد. 

اتوی پرسی 

اتوی پرسی با کمک فشار بالای بخار در دمای بسیار بالا، همه چین و چروک‌های لباس را از بین می‌برد. صفحه بزرگی دارد که چند برابر اتوهای معمولی طراحی شده است و شرایط اتو کشیدن فوری و صرفه‌جویی در زمان را برای شما بوجود خواهد آورد.

البته اتو كردن يقه و دكمه‌ها در اين اتو كمی سخت است. با خرید اقساطی اتو دلمونتی يك كالای خاص داشته باشيد! 

اتوی مخزن‌دار 

این اتوها، بخار زيادی تولید می‌کنند. طراحی آن‌ها به صورتی است که یک مخزن جداگانه از طریق یک سیم و یک لوله به دسته اتو متصل است و بخار از طریق لوله به اتو منتقل می‌شود. 

اين اتوها براي کت و شلوار مناسب‌اند، زيرا از برق افتادن پارچه خودداری می‌کنند. مخزن بزرگ آن‌ها باعث می‌شود تا نیازی به پرکردن مرتب آن‌ها نداشته باشیم. با خرید نقدی یا اقساطی اتو دلمونتی هميشه تميز و مرتب ظاهر شويد. 

خرید اتو دلمونتی 

از جمله قابلیت‌های آن سیستم ضد چکه، برای جلوگیری از لک بر روی لباس‌ها، سیستم ضد رسوب برای خروج رسوب‌های آب شهری، کفه سراميكی برای بالا بردن سرعت اتو، جلوگیری از سوختگی و برق‌ افتادن بر روی پارچه و قابلیت سیستم بخاردهی عمودی برای اتوی پرده‌ها چادر و ملحفه می‌باشد. با خرید اقساطی اتو دلمونتی در جلسات مهم ستاره شويد! 

خرید نقدی یا اقساطی اتو دلمونتی 

برای داشتن این کالای ارزشمند می‌توانید از سایت معتبر و مطمئن قسطی کلاب خرید نمایید. قسطی کلاب یک سایت فوق‌العاده و بی نظیر در تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز هموطنان ایرانی است.

در خرید نقدی در خرید اقساطی کالا از این وبسایت آنلاین بدون هیچ نگرانی و با توجه به شرایط مالی‌تان خریدی آسان را تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با خرید اقساطی اتو دلمونتی این کالای بی‌نظیر را به خانه خود بیاورید. نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت

خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت
یکی از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده یخچال فریزر، برند دیپوینت می‌باشد. برای خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت به بخش یخچال فریزر در...

خرید قسطی با سفته

خرید قسطی با سفته
امروزه برای خرید کردن فروشگاه‌هایی اولویت دارند که امکان فروش اقساطی برای مشتریان خود را مهیا کرده‌اند. برای خرید قسطی با سفته به بخش...