خرید اقساطی هود اخوان

تاریخ انتشار:
1403/3/1 04:24:05

داشتن یک هود باکیفیت با برندی عالی می‌تواند زیبایی دو چندانی به آشپزخانه شما ببخشد. برای خرید اقساطی هود اخوان از قسطی کلاب به بخش لوازم خانگی در سایت مراجعه کنید.

خرید اقساطی هود اخوان


معرفی برند اخوان 

در معرفی شرکت اخوان بایستی بگوییم که شرکت اخوان جم، یک شرکت ایرانی می‌باشد. این شرکت ایرانی توانسته‌ است با انجام فعالیت‌هایی مستمر و حضوری همیشگی، محصولاتی تولید نماید که نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه نیز بسیار مقبول واقع شود.

اصلی‌ترین فعالیت این شرکت، طراحی و ساخت لوازم خانگی توکار می‌باشد و این شرکت بزرگترین شرکت سازنده لوازم خانگی در حوزه آشپزخانه است که به طراحی و ساخت لوازم آشپزخانه توکار می‌پردازد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا از شرایط خرید اقساطی هود اخوان مطلع گردید. 

تاریخچه شکل گیری شرکت اخوان 

در توضیح تاریخچه شکل گیری شرکت اخوان جم بایستی بگوییم که کارخانجات این شرکت، در سال ۱۳۴۸ هجری شمسی، با اجازه مستقیم از وزارت صنایع و معادن احداث شدند.

این کارخانه‌ها، با رویکرد ساخت محصولاتی باکیفیت در حوزه آشپزخانه کار خود را آغاز کردند و توانستند با ساخت محصولاتی با کیفیت نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه نیز بسیار خوش بدرخشند. 

فعالیت شرکت اخوان جم 

جالب است که بدانید شرکت اخوان جم با هدف طراحی و ساخت لوازم و تجهیزات مربوط به ساختمان سازی فعالیت خود را شروع کرد و با رشد بسیار ساختمان سازی، توانست مجوز تولید لوازم آشپزخانه را نیز بگیرد. 

از اولین لوازم خانگی ساخته شده توسط این شرکت می‌توان به تولید سینک ظرفشویی از جنس استیل اشاره کرد. پس از موفقیتی که سینک استیل اخوان به دست آورد، فعالیت خود را گسترش داد و به ساخت محصولاتی دیگر در این حوزه چون اجاق گاز، گاز صفحه‌ای، هود و دیگر لوازمی از این قبیل روی آورد.

هدف شرکت اخوان جم از حضور در این مسیر، ساخت محصولاتی با کیفیت همگام با تکنولوژی روز دنیا و مطابق با سلایق مشتران ایرانی بود. شرکت اخوان تلاش می‌کند تا محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه وارد عرصه بازار کند و کمک کند تا خانه هر ایرانی، با پایین‌ترین هزینه ممکن، تبدیل به خانه‌ای با یک آشپزخانه شیک و مدرن گردد. در ادامه این مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان مطلع گردید. 

محصولات شرکت اخوان 

همانطور که پیش‌تر گفته شد، شرکت اخوان جم در زمینه طراحی و تولید لوازم آشپزخانه‌ای توکار و پرسی چون سینک ظرفشویی، اجاق گاز صفحه‌ای، هود، فر، اجاق گاز فردار و شیرآلات بهداشتی فعالیت می‌کند. 

این شرکت توانست با ساخت محصولاتی با کیفیت در حوزه آشپزخانه‌، نه تنها در بازار ایرانی، بلکه در بازار خاورمیانه نیز بسیار مورد قبول واقع گردد. در ادامه این مقاله همراه ما بمانید تا از شرایط خرید اقساطی هود اخوان مطلع گردید. 

تجهیزات شرکت اخوان 

برای خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان بهتر است بدانید که حوزه پرس کاری استیل، یک حوزه بسیار حرفه‌ای و پر زحمت است که این شرکت توانسته ‌است با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده و همچنین بهره‌مندی از جدیدترین ماشین آلات صنعتی در این حوزه، محصولاتی تولید نماید که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی در طول سال‌ها استفاده برخوردار باشند. تا انتهای این مقاله همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید اقساطی هود اخوان مطلع گردید. 

هود اخوان 

از بزرگترین کمپانی‌های سازنده هود در سطح جهانی، شرکت اخوان جم می‌باشد. این شرکت با دارا بودن کادری حرفه‌ای از تکنسین‌هایی مجرب، توانسته‌ است هودهایی تولید نماید که نه فقط از نظر ظاهری بلکه از نظر کیفیت و کارایی نیز با برند‌های خارجی برابری نمایند. 

شرکت‌هایی چون اخوان در طول سال‌های فعالیت خود، ایران را تبدیل به کشوری مستقل کرده و توانسته‌اند وابستگی ایران را تا حدود بسیار زیادی به غرب و محصولات غربی کاهش دهند. 

اگر می‌خواهید یکی از هود‌های زیبای این شرکت را خریداری نمایید، پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان از وب سایت رسمی قسطی کلاب است. 

سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در حوزه لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی می‌باشد که توانسته با ارائه شرایط فروش بسیار خوب، توجه مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نماید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط بای چک و لیزینگ صورت می‌پذیرد و هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی اجاق گاز سینجر

فروش قسطی اجاق گاز سینجر
برای انجام مطلوب و بهینه فرایند تهیه و پخت غذا، نیاز به یک اجاق گاز باکیفیت و بادوام بیش از پیش احساس می شود. فروش قسطی اجاق گاز سینجر، بهترین راهکا

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته
یکی از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی از برند اسنوا است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک به بخش یخچال فریزر در..